۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۱۷

در گفتگو با مهر تشریح شد

جزئیات برنامه های معنوی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) در ماه رمضان

جزئیات برنامه های معنوی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) در ماه رمضان

مدیرکل ارتباطات و تبلیغات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم با توضیح درباره برنامه های این بارگاه در ایام ماه مبارک رمضان، از برپایی جزءخوانی قرآن و مناجات های معنوی خبر داد.

مصطفی آجرلو مدیرکل ارتباطات و تبلیغات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برنامه‌های این آستان در ایام ماه مبارک رمضان گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف معنوی برگزار خواهد شد. به همین منظور همه روزه قبل از اذان ظهر یک ساعت سخنرانی در مصلای بزرگ ری برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: در دهه اول ماه مبارک حجت الاسلام و المسلمین حائری زاده، در دهه دوم حجت الاسلام و المسلمین سید حمید میرباقری و در دهه پایانی نیز حجت الاسلام و المسلمین میثم علی پناه در مصلای بزرگ ری به سخنرانی می‌پردازند.

آجرلو از برپایی مراسم جز خوانی قرآن کریم خبر داد و تصریح کرد: همه روزه بلافاصله پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مصلای بزرگ ری جز خوانی انجام می‌شود و به صورت زنده از شبکه پنج سیما نیز پخش خواهد شد.

وی افزود: به علاوه برنامه جز خوانی، بیان احکام، سخنرانی و مناجات خوانی توسط هیئت رزمندگان اسلام نیز هر شب از ساعت ٢٤ در مسجد جامع آستان مقدس برپا خواهد بود.

مدیرکل ارتباطات و تبلیغات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم بر قرائت دعای توسل در روزهای سه شنبه و دعای کمیل در روزهای پنجشنبه اشاره و عنوان کرد: مراسم قرائت دعای کمیل از ساعت ٢٢ پنجشنبه شب‌ها آغاز می‌شود به علاوه هموطنان می‌توانند روزهای جمعه ساعت ٧ صبح از قرائت دعای ندبه در شبستان امام خمینی (ره) فیض ببرند.

وی با اشاره بر برپایی مراسم افطاری برای زائرین حرم حضرت عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: در شب‌های ماه مبارک رمضان زائرین این بارگاه از طریق کارت‌های دعوت ویژه افطار ماه مبارک رمضان، میهمان سفره احسان این حضرت خواهند بود.

آجرلو در خصوص اعتکاف در ماه مبارک تصریح کرد: علاقه مندان جهت شرکت در برنامه اعتکاف ماه مبارک رمضان ویژه برادران در مسجد جامع حرم مطهر، می‌توانند به منظور ثبت نام از روز ١۷ تا ٢٥ اردیبهشت ماه به پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام به نشانی www.abdulazim.ir مراجعه و ضمن دریافت اطلاعات بیشتر، ثبت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

کد خبر 4609600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha