۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۶

به همت خیرین انجام شد

بهره برداری از زمین فوتبال کودکان کوره های آجرپزی شمس آباد

بهره برداری از زمین فوتبال کودکان کوره های آجرپزی شمس آباد

پس از گذشت ۱۰ روز از فراخوان برای تجهیز زمین فوتبال کودکان کوره آجرپزی شمس آباد، روز گذشته این زمین بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ده روز از فراخوان موسسه خیریه همیاری برای کمک به ساخت و تجهیز زمین فوتبال و تهیه لباس برای کودکان کوره اجرپزی شمس آباد دیروز این کودکان توانستند در این زمین بازی کنند.

موسسه خیریه همیاری با جمع آوری و کمک از خیرین توانست؛ کفش و لباس های ورزشی؛ دروازده و توپ و تور را تهیه کند و بخشی از زمین های کوره آجرپزی شمس آباد را مسطح نموده و با کمک خود کودکان آجرپزی شمس آباد؛ زمین را پاکسازی و مهیای بازی کند.

زمین فوتبال کودکان آجرپزی شمس آباد دیروز رسماً افتتاح شد و بچه های تیم همیاری بازی افتتاحیه را با دو لباس نارنجی و سفید با هم انجام دادند که در نهایت بعد از دو نیمه بازی در ضربات پنالتی برنده مشخص شد.

امیرحسین قاسمی مدیر موسسه همیاری برای تمام بازیکنان بصورت نمادین مدالی نیز تهیه کرده بود که در پایان بازی به آنها اهدا کرد.

این بازی در حضور تماشاچیان برگزار شد که در این امر خیر شرکت داشتند و به جمع آوری کمک برای ساخت و تجهیز این زمین همت گماشته بودند که قاسمی از همه آنها تشکر کرد.

فاطمه محمدی؛ مجری تلویزیون از جمله شرکت کنندگان در کمپین ساخت و تجهیز زمین فوتبال کودکان آجرپزی شمس آباد بود که دیروز نیز در این مراسم شرکت کرد و از همه کسانی که تلاش می کنند آرزوهای کوچک این کودکان محقق شود تشکر کرد.

کد خبر 4647631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha