۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۱۱

فرماندار ویژه شاهرود:

تلاش برای ثبت ملی شاهوار/ درباره شاهوار ملزم به رعایت قانون هستیم

تلاش برای ثبت ملی شاهوار/ درباره شاهوار ملزم به رعایت قانون هستیم

شاهرود- فرماندار ویژه شاهرود با اشاره به در جریان قرار گرفتن پرونده ثبت شاهوار در میراث ملی، گفت: برای تحقق این مهم تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد.

نادر فخری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت پرونده ارسالی از سوی میراث فرهنگی برای ثبت شاهوار شاهرود به عنوان یک اثر ملی، بیان کرد: برای تحقق این مهم تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در واگذاری معدن، سلب اختیار و… اگر همه تابع قانون مقررات و ضوابط نباشیم نظم بر هم خواهد خورد لذا باید گفت همگی می‌بایست از قانون تبعیت کنیم، تاکید کرد: هر چه قانون درباره شاهوار تکلیف کند، ما ملزم به رعایت و اجرای آن هستیم.

‌معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در جلسه‌ای با سرمایه گذار فعال در کوه شاهوار ۲۰ مورد تکلیف برای این شرکت معین شد که باید آن را انجام دهد، تاکید داشت: این شرکت باید به تعهدات خود در قبال این تکالیف پایبند باشد از سوی دیگر دستگاه‌هایی که در شاهوار مجوز صادر کرده‌اند می‌بایست پاسخگوی وضعیت باشند.

فخری بیان کرد: در خصوص نامه ارسالی میراث فرهنگی برای ثبت ملی شاهوار نیز باید گفت نه تنها شاهوار بلکه درباره تمام ابنیه و میراث شهرستان شاهرود تمام تلاش خودمان را به کار می‌بندیم زیرا میراث ملی برای ما ارزش دارد.

کد خبر 5007735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha