۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۵۰

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد:

افزایش آمار بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های یزد/۴۰ نفر در ICU

افزایش آمار بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های یزد/۴۰ نفر در ICU

یزدـ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد از افزایش موارد بستری‌های مشکوک به کرونا در یزد خبر داد و گفت: آمار بستری‌ها در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به روز قبل افزایش داشته است.

محمودی نوری شادکام در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه آمار بستری‌های مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان به ۱۶۲ تن رسیده است، اظهار داشت: از این تعداد، ۴۰ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های تحت درمان قرار گرفته اند.

وی با اشاره به افزایش بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی عنوان کرد: با توجه به شناسایی موارد مثبت کرونای انگلیسی در استان و سرعت انتقال بالای ویروس جهش یافته و همزمانی آن با روزهای پایانی سال، همشهریان  بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرده و برای کارهای غیرضروری از حضور در اجتماعات خودداری کنند.

نوری شادکام با اشاره به اینکه تاکنون آمار افراد مشکوک به کرونای انگلیسی که تست آنها مثبت بوده، به ۲۱ نفر رسیده که موارد مبتلا مربوط به پنج شهرستان استان بوده اند.

وی تاکید کرد: تاکنون در شهرستان‌های یزد، اردکان، میبد، ابرکوه و خاتم، موارد ابتلا به کرونای انگلیسی دیده شده است.

کد خبر 5165432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رسولی IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      0 0
      جناب معاون اولا بیزحمت به فکر تامین واکسن باشید .دوماً لطفا طرح شهید سلیمانی برای غربالگری بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.اینکه استان خوزستان روزانه 20 هزار تست انجام میدهد به دنبال انجام تست بیش از پیش در استان باشید.سوماً باز هم به فکر تامین واکسن باشید.چهارماً نظارت بر اجرای پروتکل تشدید شود
    • حسین IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      0 0
      استان یزد در سه موج گذشته بیشترین آمار ابتلا را داشت لطفا نگذارید خواهشا نگذارید موج چهارم در استان یزد اصلا شروع شود.لطفا به فکر تامین واکسن باشید.چراپسر وزیر بهداشت بایستی زودتر از همه واکسن بزند مگر جزئ کادر درمان بوده؟ مردم نگاهشان به شما مسولان هستش یعنی چاره ای دیگری ندارند فقط خدا به دادشان ب