۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱:۴۵

معاون پژوهشکده درمان ناباروری استان یزد:

نهمین کنگره بین‌المللی طب تولیدمثل در یزد برگزار می‌شود

نهمین کنگره بین‌المللی طب تولیدمثل در یزد برگزار می‌شود

یزدـ معاون پژوهشکده  درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی یزد از برگزاری نهمین کنگره بین المللی طب تولیدمثل و چهارمین کنگره ژنتیک تولیدمثل در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد عبدلی روز چهارشنبه در نشستی خبری اظهار داشت: نهمین کنگره بین المللی طب تولیدمثل ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت ماه و چهارمین کنگره ژنتیک تولیدمثل ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه در یزد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کنگره امسال برای اولین بار به صورت مجازی برگزار می شود، افزود: هدف از برگزاری این کنگره، تشویق محققان جوان برای انجام کارهای پژوهشی است.

دبیر اجرایی نهمین کنگره بین المللی تطب تولیدمثل عنوان کرد: امسال ۵۰۰ خلاصه مقاله به دبیرخانه این کنگره رسید که ۳۰۰ مورد آن تحقیقات دانشجویی است و در نهایت نیز ۱۵ مقاله برتر دانشجویی انتخاب شد که ۱۳ مورد آن مربوط به کنگره طب تولیدمثل و دو مورد نیز مربوط به کنگره ژنتیک تولیدمثل است.

عبدلی یادآور شد: ۱۰ مقاله خارجی نیز از کشورهای هلند، اندونزی، مالزی و ترکیه به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

وی همچنین از حضور سخنرانان مدعو در این وبینار خبر داد و گفت: این سخنرانان از کشورهای آمریکا، کانادا، هلند، انگلیس، استرالیا، نیوزلند، اسپانیا، ترکیه، عمان و یونان در این کنگره سخنرانی خواهند کرد.

عبدلی با بیان اینکه این کنگره به زبان انگلیسی برگزار می شود، اظهار د اشت: در مجموع ۳۹ سخنران در کنگره بین المللی طب تولیدمثل و ۱۸ سخنران نیز در کنگره ژنتیک تولیدمثل سخنرانی خواهند کرد.

کد خبر 5205434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha