سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین:

اعطای تابعیت به اسرائیلی ها لکه ننگی برای رژیم سازشکار امارات است

اعطای تابعیت به اسرائیلی ها لکه ننگی برای رژیم سازشکار امارات است

سخنگوی جهاد اسلامی به المسیره گفت: اقدامات امارات در اعطای تابعیت اماراتی به اسرائیلی ها را محکوم می کنیم این لکه ننگی برای رژیم خائن و سازشکار امارات است.

به گزارش خبرگزاری مهر، طارق سلمی سخنگوی جهاد اسلامی به المسیره گفت: حمله رژیم صهیونیستی به غزه و اقدامات در قدس اشغالی تلاش‌های شکست خورده برای تحمیل قواعد جدید بر مقاومت فلسطین است.

وی افزود: نبرد شمشیر قدس معادله جدیدی را تحمیل کرده است. قدس نماد هویت و محور درگیری و دروازه پیروزی است و صهیونیست‌ها نخواهند توانست که این معادله را از بین ببرند.

طارق سلمی تاکید کرد: نبرد جز با بازپس گیری کل فلسطین اشغالی تمام نخواهد شد و جهان عرب و اسلامی باید جنایات این دشمن صهیونیست را رسوا و حامی ملت فلسطین باشد.

وی اعلام کرد: کابینه جدید رژیم صهیونیستی، کابینه‌ای ضعیف و شکننده است. اراده فلسطینی‌ها برای درهم شکستن توطئه‌ها علیه آرمان فلسطین و طرح‌های شهرک سازی کافی است.

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین گفت: ما اقدامات امارات در اعطای تابعت اماراتی به اسرائیلی‌ها را محکوم می‌کنیم این لکه ننگی برای رژیم خائن و سازشکار امارات است.

طارق سلمی افزود: از رژیم‌های سازشکار می‌خواهیم که در محاسبات خود بازنگری کنند به ویژه پس از نبرد شمشیر قدس که شکنندگی دشمن صهیونسیت و توان مقاومت برای احقاق حقوقش را به نمایش گذاشت.

وی در پایان گفت: امارات در کنار ملت فلسطین و حقوق مشروع آن قرار گیرد. هر که به سازش و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دلخوش کرده است، پایان ناخوشایندی خواهد داشت.

کد خبر 5250562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha