۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۵۲

با صدور بیانیه ای؛

«حماس» به رژیم صهیونیستی درباره تعرض به اسرای فلسطینی هشدار داد

«حماس» به رژیم صهیونیستی درباره تعرض به اسرای فلسطینی هشدار داد

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با صدور بیانیه ای به رژیم صهیونیستی درباره تعرض به اسرای فلسطینی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش حماس با صدور بیانیه ای در واکنش به اقدامات متجاوزانه اخیر رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی به دنبال فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع»، درباره ادامه این تجاوزات به صهیونیست‌ها هشدار داد.

بر اساس این گزارش، جنبش حماس در بیانیه خود صهیونیستها را مسئول تمامی پیامدهای ناشی از سیاست های تجاوزکارانه آن علیه اسرای فلسطینی معرفی کرده است. این جنبش اعلام کرده است: دیگر نمی توان در برابر جنایات صهیونیستها علیه اسرای فلسطینی سکوت کرد.

در ادامه بیانیه جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنین آمده است: آنچه که ۶ اسیر فلسطینی در شکستن حصار زندان انجام دادند یک اقدام قهرمانانه و شجاعانه بود. این اقدام برای دیگر اسرا نیز الهام بخش خواهد بود.

گفتنی است، فرار اسرای فلسطینی واکنش‌های مختلفی به دنبال داشته است. در همین ارتباط، جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که عملیات فرار اسرا از زندان، یک عملیات قهرمانانه است که ضربه‌ای بزرگ به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی و سیلی محکمی به ارتش و ساختار سیاسی رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

این جنبش اعلام کرد که همزمان شدن این عملیات قهرمانانه با ضربه محکمی که دشمن صهیونیستی در مرز غزه دریافت کرد، شکست و ناتوانی این رژیم را بیش از پیش نشان می‌دهد.

کد خبر 5300037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha