۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۲

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد؛

احتمال آموزش ٣٠ درصد از دانش آموزان به صورت حضوری

احتمال آموزش ٣٠ درصد از دانش آموزان به صورت حضوری

شیراز- معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: باتوجه به روند واکسیناسیون دانش آموزان، این امیدواری وجود دارد در مهر ٣٠ درصد دانش آموزان به صورت حضور آموزش ببینند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کمرئی صبح شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس فارس که به صورت همزمان با سراسر کشور در دبیرستان شاهد ۱۶ شیراز برگزار شد گفت: هفته دفاع مقدس را با یاد شهدا و رشادت و دلاوری آنان در عرصه مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم گرامی می‌داریم.

وی با اعلام برنامه‌های آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید عنوان کرد: رشد و اعتلای نظام تعلیم و تربیت در کشور از مأموریت‌ها و رسالت‌های جامعه فرهنگیان است.

کمرئی ورود به مدرسه را از روزهای فراموش نشدنی برای همه افراد دانست و حضور دانش آموزان را پس از ۱۹ ماه وقفه در محیط آموزشی در رشد اندیشه و شکوفایی معنوی بسیار مؤثر خواند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: تداوم و عدم تعطیلی آموزش‌ها در دوران کرونا از اقدامات بی نظیر ایران است. همچنین ۱۹ هزار برنامه تولیدی توسط صدا و سیما یکی از اقداماتی خوبی است که حتی اجازه ندادیم دانش آموزی در دورترین نقطه از کشور با وجود کاستی‌های موجود از تحصیل جا بماند.

کمرئی خاطرنشان کرد: تلاش آموزش و پرورش ایجاد بسترهای حضوری دانش آموزان در مدارس با ایمن شدن شرایط به صورت نسبی و سرعت گرفتن واکسیناسیون است. از این رو ایمن شدن فضا را از پیرامون و مناطق روستایی و عشایری آغاز کرده‌ایم.

کد خبر 5313091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha