۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۰

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد؛

انهدام باند سرقت با ۵۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در کرمانشاه

انهدام باند سرقت با  ۵۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند سرقت با ۵۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت عمومی کرمانشاه مبنی بر نگهداری مقدار بسیار زیادی اموال مسروقه در یکی از واحدهای مسکونی حاشیه شهر رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای اموال مسروقه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نسبت به دستگیری سردسته مسلح باند که تحت تعقیب قضائی قرار داشت اقدام و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده مقدار بسیار زیادی اموال مسروقه شامل انواع لوازم خانه و آشپزخانه، وسایل تزئینی، طلا، نقره و برنزجات، اسباب بازی و … که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به بیش از ۵۰ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

جاویدان همچنین از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری پلاک جعلی خبر داد و گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد فرد دستگیر شده ۹۹ فقره سابقه در پرونده سیاه خود دارد که ۲ سال قبل با ارائه وثیقه از زندان به مرخصی آمده اما دیگر خود را معرفی نکرده است.

وی از ادامه تحقیقات و تلاش برای شناسایی و دستگیری ۲ همدست دیگر سارق خبر داد و بیان کرد: مبارزه با پدیده سرقت یکی از اولویت‌های کار پلیس در استان کرمانشاه است.

کد خبر 5317413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha