۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۲۳

مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآنی در آمل برگزار شد

 مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآنی در آمل برگزار شد

آمل- مرحله نیمه نهایی چهل وچهارمین دوره مسابقات قرانی کشور با حضور قاریان استان مازندران در آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مرحله ۱۵ قاری مرد و ۱۵ قاری زن در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان در مجتمع فرهنگی بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) آمل باهم رقابت کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری مسابقات در این مرحله گفت: این مسابقات با حضور برترین‌های راه یافته از مرحله استانی که ماه گذشته نیز در آمل برگزار شد، در مرحله نیمه نهایی کشوری باهم رقابت می‌کنند.

حجت‌الاسلام مصطفی سیفی افزود: برگزاری مسابقات در این دوره با توجه به شرایط خاص کرونایی حاکم برکشور، به صورت تهیه وضبط تصویری از شرکت کننده انجام وبه سازمان مرکزی اوقاف و امورخیریه کشور ارسال می‌شود.

وی ادامه داد، پس ازآن با هماهنگی میان سازمان اوقاف و امورخیریه و صداوسیما، فیلم‌های تهیه شده از نفرات برتر استان‌ها همزمان از شبکه قرآن سیما به صورت زنده پخش و با حضور چهره‌های مطرح قرآنی کشور داوری خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران اضافه کرد، که نفرات برتر هر رشته در این مرحله درنهایت در مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در تهران با هم رقابت خواهند کرد.

حجت الاسلام سیفی یادآور شد، مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم روزهای ۱۴ و۱۵ شهریورماه امسال با حضور ۱۵۰ نفر از برترین‌های راه یافته از مرحله منطقه‌ای به استانی راه پیدا کرده بودند، در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، ترتیل، دعاخوانی، تواشیح و اذان بوده با هم رقابت کردند.

کد خبر 5329877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha