۱ دی ۱۴۰۰، ۹:۴۳

نماینده دهلران در مجلس خبر داد؛

سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی برای گازرسانی به زرین آباد دهلران

سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی برای گازرسانی به زرین آباد دهلران

دهلران-نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اتمام عملیات گازرسانی به شهر زرین آباد اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد علیزاده صبح چهارشنبه در حاشیه آئین بهره برداری از گازرسانی به شهر زرین آباد اظهار کرد: پس از سال‌ها انتظار مردم شهرها پهله در شهرستان مرزی دهلران از نعمت گاز خانگی بهره مند شدند.

وی افزود: برای گازرسانی به این شهر حدود ۷۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه شهری اجرا شده است.

علیزاده خواستار استقرار ادارات مستقل گاز در شهر پهله و میمه شد و یادآور شد: مجوز این کار گرفته شده و نیاز است چارت آن تهیه شود و اقدامات و پیگیری‌ها برای تحقق آن سرعت گیرد.

نماینده شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ۱۴ روستای بالای ۲۰ خانوار دهلران از نعمت گاز محروم هستند که با پیگیری‌ها از طریق وزیر دستور این کار نیز گرفته شده و نیاز است تسریع لازم به عمل آید.

وی به خسارت گاز در شهر و روستاها به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها هم اشاره کرد و گفت: شرکت گاز استان حق شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از محل تخریبی پرداخت و مشکلات را مرتفع کند.

علیزاده از رایزنی‌ها و پیگیری‌ها برای گاز رسانی به روستاهای زیر ۲۰ خانوار هم خبر داد و اظهار داشت: این روستاها در آمار سال ۹۵ زیر ۲۰ خانوار بوده اند که البته به بالای ۲۰ خانوار هم رسیده اند و با این حال پیگیر رفع مشکلات گاز رسانی به آنها هستیم.

کد خبر 5381372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha