۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۰۸

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۸ خبر داد

جداسازی و ایمن‌سازی خط یک اتوبوس‌های تندرو

جداسازی و ایمن‌سازی خط یک اتوبوس‌های تندرو

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۸ از جداسازی و ایمن‌سازی حدود هزار متر طول مسیر اتوبوس‌های تندرو (BRT) در محور دماوند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد میرزابیگی از جداسازی و ایمن‌سازی حدود هزار متر طول مسیر اتوبوس‌های تندرو (BRT) در محور دماوند خبر داد و گفت: خطوط ویژه اتوبوس‌های تندرو یکی از مهمترین شاخص‌ها در توسعه حمل‌ونقل عمومی درون شهری است که علاوه بر کاهش هزینه‌ها سبب صرفه‌جویی در وقت شهروندان و استفاده‌کنندگان از این سامانه می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۸ افزود: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۸ به منظور ایمن سازی و نظم دهی ترافیکی در مسیر خطوط ویژه اتوبوس‌های تندرو محور دماوند و در راستای کاهش تصادفات در این مسیر، عملیات جداسازی را در دستور کار قرار داد.

میرزابیگی ادامه داد: این پروژه ترافیکی در خط یک مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو در محدوده شهرداری منطقه ۸ در خیابان دماوند حدفاصل تقاطع سبلان تا تقاطع مسیل گلشن‌دوست، نیروهوایی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: تاکنون هزار متر طول از این محور جهت ایمن سازی و کاهش خطرات ترافیکی با هدف ایمن سازی و خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان و همچنین به منظور یکسان سازی وضعیت ظاهری با استفاده از جداول جداکننده ساماندهی شده است.

خط یک سامانه تندرو، یکی از مهمترین، پرظرفیت‌ترین و طولانی‌ترین مسیرهای اتوبوس‌های تندرو در شهر تهران است.

کد خبر 5431006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha