۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

۵۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند

۵۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند

بوشهر- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر ۵۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

حسن ملکی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته ۱۶ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و ۱۱ نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۵۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که هفت نفر تحت مراقبت ویژه بوده و دو نفر در وضعیت حاد بیماری هستند.

‌سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر گفت: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلاء به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

ملکی زاده تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون دو هزار و ۱۴۸ هم استانی به علت ابتلای به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۳ هزار و ۲۸۵ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه روزانه شاهد افزایش موارد ابتلاء و بستری‌ها در استان هستیم این زنگ خطری برای ورود به پیک هفتم خواهد بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد: عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فضاهای بسته، اماکن گردشگری و تجاری عامل انتقال ویروس کرونا بوده و اگر مردم رعایت نکنند شاهد بحرانی مانند موج ششم خواهیم بود.

وی گفت: در حال حاضر شهرستان‌های دشتستان، کنگان و گناوه در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفته‌اند و شهرستان‌های دیلم، بوشهر، دشتی، دیر، جم و عسلویه نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

کد خبر 5453997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha