۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۳۸

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری:

کمک خیران به بهزیستی چهارمحال و بختیاری به ۸۷ میلیارد ریال رسید

کمک خیران به بهزیستی چهارمحال و بختیاری به ۸۷ میلیارد ریال رسید

شهرکرد- سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از جمع‌آوری کمک های مردمی به مراکز دولتی و غیر دولتی به ارزش تقریبی ۸۷ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نصیری پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی چهارمحال و بختیاری از جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مراکز دولتی و غیر دولتی به ارزش تقریبی ۸۷ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی خبر داد و اظهار کرد: سازمان بهزیستی بر اساس وظایف قانونی شبکه وسیعی از خدمات متنوع حمایتی، مراقبتی و توانمندسازی را به طیف گسترده‌ای از افراد دارای معلولیت، نیازمندان، فرزندان و اقشار آسیب‌پذیر ارائه می‌کند و در راستای انجام بخشی از فعالیت‌ها از حمایت و همراهی خیرین و مردم خیراندیش بهره می‌گیرد.

سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به اهداف و سیاست‌های سازمان بهزیستی یکی از اصلی ترین هدف در برنامه‌های مشارکتی مددجویان، کمک به توانمندسازی و تأمین نیازهای اساسی افراد تحت حمایت است تا با همراهی مردم خیر و نیکوکار این شرایط فراهم شود.

وی عنوان کرد: از این میزان مشارکت‌های مردمی، قریب به ۲۳ میلیارد ریال از طریق ادارات بهزیستی در سراسر استان و مراکز دولتی و ۶۴ میلیارد ریال از طریق مؤسسات خیریه تحت نظارت در قالب اجرای طرح‌ها و پویش‌های مختلف جمع آوری شده است.

نصیری با بیان اینکه بهزیستی همواره محور خیر جمعی و مشارکت‌های اجتماعی است، تصریح کرد: اجرای پویش‌های مختلف توسط سازمان بهزیستی کشور با هدف جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی و تأمین نیازمندی‌های جامعه هدف بهزیستی در نظر گرفته شده است تا ضمن معرفی خدمات و فعالیت‌های سازمان، نسبت به جمع آوری کمک‌های مردمی و توزیع بین افراد جامعه هدف اقدام شود.

سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: کمک‌های جمع آوری شده با حفظ شأن و کرامت انسانی در سریع‌ترین زمان در راستای بر طرف کردن مشکلات معیشتی، درمان، ازدواج، اشتغال افراد تحت پوشش برنامه ریزی و توزیع می‌شود.

کد خبر 5494027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha