۳۰ شهریور ۱۴۰۱، ۸:۱۷

یوسفی در گفتگو با مهر:

غربی‌هادایه دلسوزتر از مادر نباشند/ملت توهین به حجاب رانمی‌پذیرند

غربی‌هادایه دلسوزتر از مادر نباشند/ملت توهین به حجاب رانمی‌پذیرند

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: غربی‌ها که مدعی حقوق بشر شده‌اند، باید پاسخ دهند که چرا پس از کشتار ۱۷ هزار نفر از مردم بیگناه کشورمان به دست منافقین سکوت کردند.

مجتبی یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه‌ای که برای مهسا امینی رخ داد، اظهار داشت: در ابتدا درگذشت وی را به خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم. این حادثه برای تمام ملت ایران بسیار سخت بود و دل همه ما را به درد آورد.

وی افزود: همچنین درگذشت مهسا امینی را به جامعه بزرگ، رشید، شیرزنان و غیورمردان کرد تسلیت عرض می‌کنم. ما از یاد نمی‌بریم که همیشه کُردها جان و هستی خود را سپر بلای کشور کرده‌اند، حافظ منافع کشور بوده و شهدای زیادی را در راه انقلاب فدا کرده‌اند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر می‌بینیم برخی از افراد از حادثه‌ای که برای مهسا امینی رخ داد، سوءاستفاده می‌کنند. سردمداران حزب کمونیست، منافقین و برخی دیگر از احزاب معاند و خون‌آشام و همچنین دست‌اندرکاران شبکه‌های دروغ‌پراکنی بی‌بی سی، VOA و اینترنشنال از زمانی که این موضوع اتفاق افتاده است، به دنبال سو استفاده و پیش بردن اهداف خودشان هستند.

برخی افراد همواره از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند

وی متذکر شد: مردم ما از یاد نمی‌برند که ۵۴۰۰ نفر از برادران و خواهران ما در استان‌های غربی و کردنشین توسط منافقین و حزب کومله سر بریده و کشته شدند. ما هرگز رشادت‌های کردها را فراموش نمی‌کنیم. برخی از افراد همواره سعی می‌کنند که از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. نظام جمهوری اسلامی ایران ۱۷ هزار شهید ترور داده است و این افراد را منافقین و خون آشام‌های تروریست به شهادت رساندند. الان می‌بینیم کسانی که مردم بی‌گناه را شهید کردند، حافظ منافع کشور شده‌اند و بابت این موضوع دلسوزی می‌کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقامات جمهوری اسلامی ایران از زمانی که این حادثه رخ داد، نشان دادند در کنار مردم هستند. وزیر کشور و رؤسای سه قوه نیز بدون اغماض دستور پیگیری موضوع را دادند.

آیا اغتشاش به نفع مردم است!؟

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت: برخی از افراد این روزها با حرف‌های خود امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند و سوال بنده از آنان آن است که آیا اغتشاش به نفع مردم است!؟ آیا کسب رأی در انتخابات تا این حد می‌ارزد که برخی از افراد می‌خواهند امنیت روانی جامعه را با حرف‌های خود از بین ببرند!؟

یوسفی تصریح کرد: غربی‌ها که مدعی حقوق بشر شده‌اند، چرا پس از کشتار ۱۷ هزار نفر از مردم بیگناه کشورمان به دست منافقین سکوت کردند؟ غربی‌ها خودشان به سیاه پوستان رحم نمی‌کنند و با وقاحت تمام آنان را می‌کُشند و در دادگاه‌ها تبرئه می‌شوند. می‌بینیم در غرب با افراد محجبه رفتار بسیار بدی می‌شود و سوال این است که آیا غربی‌ها دایه دلسوزتر از مادر شده‌اند؟

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: این روزها برخی از افراد در داخل کشور حرف‌های دشمنان را می‌زنند. از یاد نمی‌بریم برخی از نمایندگان سابق مجلس که امروز با حرف‌های خود می‌خواهند ساحت امنیت کشور را به مخاطره بیندازند، در گذشته طرح سوال از رئیس جمهور وقت را مطرح کردند و موافق گشت ارشاد بودند. این افراد بدانند حافظه تاریخی مردم بسیار قوی است.

وی متذکر شد: زمانی که «میترا استاد» توسط یکی از سردمداران اصلاح طلب کشته شد، آن زن آماج تهمت‌های اصلاح طلبان قرار گرفت اما امروز اصلاح طلبان حرف‌های دیگری می‌زنند. هدف این افراد از طرح این مباحث آن است که به تعداد آرای خود در انتخابات آینده بیفزایند.

سلبریتی‌ها و ورزشکاران با پول بیت‌المال صاحب جایگاه شدند

یوسفی ادامه داد: علاوه بر این، برخی از سلبریتی‌ها و ورزشکاران این روزها مطالبی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌کنند. این افراد با پول بیت المال در صدا و سیما و میادین ورزشی صاحب آلاف و الوف و پول‌های میلیاردی شدند و امروز حرف‌هایی علیه نظام مطرح می‌کنند اما باید بدانند با پول بیت المال به اینجا رسیدند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تأکید کرد: ما نمی‌توانیم به کل نیروی انتظامی را زیر سوال ببریم. همانطور که در جامعه پزشکی، مهندسی و هر صنف دیگری ممکن است خطا به وجود بیاید، در نیروی انتظامی نیز ممکن است خطایی رخ داده باشد. گاهی می‌بینیم فردی بر اثر خطای پزشکی فوت می‌کند و آیا ما کل جامعه پزشکی را زیر سوال می‌بریم!؟ این گونه نیست؛ پس الان هم نباید کل ساختار نیروی انتظامی را زیر سوال ببریم.

یوسفی اظهار داشت: حادثه‌ای که برای مهسا امینی رخ داد، داغ بزرگی بر دل همه مردم ایران گذاشت اما عده‌ای از افراد از یک جریان سیاسی می‌خواهند از این حادثه برای خودشان جایگاه سیاسی به دست آورند و آبروی رفته سیاسی خود را می‌خواهند از این طریق به دست آورند.

عده‌ای موضوع مهسا امینی را دستاویزی برای کسب آبروی رفته خود کرده‌اند

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما از یاد نمی‌بریم که مجلس و دولت قبل به مردم وعده داده بودند که زبان دنیا را بلدند و دربست در اختیار آمریکا، انگلیس و کشورهای اروپایی ماندند و آب خوردن مردم را به برجام گره زدند. مردم فراموش نمی‌کنند آنان دلار ۳ هزار تومانی تحویل گرفتند و به قیمت ۳۰ هزار تومان تحویل دادند. مرغ را کیلویی دو هزار تومان تحویل و ۳۸ هزار تومان تحویل دادند و حالا می‌خواهند آبروی رفته خود را به دست آورند.

وی تأکید کرد: این افراد و جریان‌های معاند بدانند که مردم ما فهیم هستند. سره را از ناسره تشخیص می‌دهند و نمی‌پذیرند که برخی از افراد به دنبال ایجاد اغتشاش در جامعه باشند و به ساحت زن اصیل ایرانی و حجاب و عفاف توهین کنند. ما قائل به این مسئله هستیم که حادثه‌ای که برای مهسا امینی رخ داد، باید بررسی شود اما کسی نباید به دنبال ایجاد اغتشاش و ناآرامی در جامعه باشد.

کد خبر 5594098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      23 13
      گور پدر همه ی معاندین و کومله و بقیه ،فقط شما جواب بدهید که وقتی از عملکرد گشت ارشاد اکثریت مردم راضی نیستند چرا به ادامه این راه اشتباه اصرار دارید.
    • امیر IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      2 15
      خواهشا حجاب رو هم مانند سایر اصول لوس نکنین... هر حرفی از هر کسی پذیرفته نیست... به اندازه کلیم پا دراز کردن منطقیه والسلام والسلام
    • منصور IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      26 1
      گور بابای غربی ها ومنافقین. شما ها رفتار خودتونو درست کنید. وقتی رفتار زشت دارید اصلاح کنید. تا کی میخواهید. هر مطالبه گری را با با غربی ها و منافقین گره بزنید.
    • Esi IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      5 2
      نفهمیدم افشاگری کردی حمایت کردی یا محکوم کردی5733
    • فریده پرهام FR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      14 40
      کاملا موافقم بسیار خوب حرف زدند. اپوزیسیون خارج از کشور جز شر و فتنه هیچ کار دیگری برای ما نمی‌کنند همه مزدورند
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      9 9
      چرا پلیس معترض دستگیری کند ملاعام اعدام کنه دست عبرت بهشه
    • ناشناس IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      9 0
      می دانید چرا مردم به شدت از دست حکومت ناراضی و عصبانی هستند. مردم در همه صحنه هاحضور داشته اند و همیشه حضور دارند چه در قالب جمهوری اسلامی و چه نظام های دیگه. مردم ایران هزاران سال متحد با هم بوده اند و تمدن های باشکوهی داشته اند. بله وقتی مردم می بینند که مسولان به ظاهر متدین و ریاکار خوب و خوش دار
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      17 3
      مردم از حرفهای کهنه و کلیشه‌ای خسته شده آمد
    • علی فاطمه IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      9 12
      افرین ما نباید اجازه بدیم که بیگانه ها مداخله در مسائل کشور داشته باشن که هنجار در کشور ایجاد کنن خودشان این همه قتل انجام می دهند به بچه ها پیر وجوان زن ومردسیاهپوست رحم نمی کنن چرا اونجا مدافع حقوق بشر نیستند چرا تو مسائل وقتل های کشور خوشان دخالت نمی کنن ما این خاک رو راحت بدست نیاوردیم خون پاک د
    • علی فاطمه IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      4 8
      افرین ما نباید اجازه بدیم که بیگانه ها مداخله در مسائل کشور داشته باشن که هنجار در کشور ایجاد کنن خودشان این همه قتل انجام می دهند به بچه ها پیر وجوان زن ومردسیاهپوست رحم نمی کنن چرا اونجا مدافع حقوق بشر نیستند چرا تو مسائل وقتل های کشور خوشان دخالت نمی کنن ما این خاک رو راحت بدست نیاوردیم خون پاک د
    • زهرا IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      17 12
      درود بر شرف شماحرف هایی درستی فرمودید 🙏🙏ولی این حرف ها برای بیداری کسانی هست که خواب هستن نه افرادی که خود را به خواب زده اند یا اینکه کلا در جهت نابودی ایران و اسلام کمر بسته اند
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      24 16
      جلو این لختی ها رو بگیرید.خجالت هم نمیکشند
    • زهره IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      11 17
      متشکرم دم تون گرم ...غیرت و شجاعت نظامی نباشه سنگ رو سنگ بند نمیشه با این جوگیرها...عقده ای ها ...بی بند بارها
    • داریوش IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      13 3
      مردم هم مخالف حجاب نیستند مردم مخالف برخوردهای ناشایست زشت و غیر انسانی بعضی از ماموران امنیتی و نظامی هستند که در کمال تعجب دست روی دختران و زنان کشورمان بلند میکنند همین مردمیکه که سال ها برای حفظ خاک و ناموسشان جنگیدند ارشاد با زبان احترام و انسانی بهتر جواب میدهد
    • احد IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      17 1
      آقای نماینده محترم عدم کاراری وکارنابلدی شما ومسؤلین بهانه سواستفاده اجنوی هارا بوجود آورده هزینه اش را ملت مظلوم باید بپردازید
    • حسینی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      9 1
      انگار تین نمایند در ایران تشریف ندارد .این خطا در گشت ارشاد بارها افتاده وانگار ایشان از چیزی خبر ندارد و شیون های دختران این کشور را ون های گشت ارشاد نمی‌بیند و فقط دنبال تسویه جناحی با هنم هستند .انگار کل کشور سالها در دست اصلاح طالبان بود و بقیه مسئولان تازه وارد ایران شده اند. ای کاش از درد هم م
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      12 4
      بچه های ما باید حجاب داشته باشند ولی به کسی هم اجازه نمی دهیم با آنها برخورد فیزیکی کند یا آنچنان را بغل کند به بهانه ارشاد کردن
    • محمد NL ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      4 1
      ساعت خواب
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      9 15
      متاسفم برای مهسا امینی که مرگش در راه طاغوت شد
    • ناشنای IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      6 1
      جناب نماینده..سلام خودتون دارین میگین منافقین آیا بانوان ویا همین مرحومه منافق بودا
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      24 1
      مردم توھین بہ زنان رو نمی پذیرن چہ با حجاب چہ کم حجاب چہ بی حجاب
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      15 1
      جناب نماینده..قهر جوان‌ها. با دولت درست نیست..خیلی از جوونها در سنی هستن که نباید با آنها پرخاشگرانه رفتار کرد..آیا در محیط منزل پدر ومادر با فرزندش باشم توهین رفتارکند سازنده هست. خیر .پس رافت اسلامی کو
    • عمرانی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      3 6
      بقول معروف دمت گرم جوان
    • حسن IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      13 13
      احسن بخدا به همچنین نماینده برطرف و عدالت شناس بردار اهوازیم بخدا لیاقت داری رئیس‌جمهور شوی به نظر بنده!تمام گفته هایش واقعیت است..یاشاسین اهوازایان با غیرت
    • ناشناس IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      6 1
      حتی نگاه شماهم به عنوان یک نماینده منتخب مردم قهرآمیز میباشد ...باید یک فکر درست .و‌آبشناسان. با جوان‌ها برخورد شود ..من اقعا مخالف بد حجابی هستم..این فیلمهارو چرا باید رسانه های بیگانه ببینن.که یک آقا خانم رو حول میده داخل ون..
    • AE ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      7 8
      مردم ایران حتی قبل از انقلاب هم حجاب رو دوست داشتند وزنان باحجاب رو تکریم میکردند ...حالا چی شده یه عده جاهل مدرن که به درد جاهلیت مدرن گرفتار شدن ،،،به حجاب توهین میکنند هرکی قانون حجاب رو دوست نداره بره آمریکا و اروپا شغل روسپی گری روهم من پیشنهاد میکنم بهشون خوب پولی میدن
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      8 0
      ربطی نداره..الان شما موافق فوت ناجوانمردانه یه دخترجوان هستید؟؟!!!!
    • ملیحه IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      1 4
      ❤❤❤❤❤👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
    • روح اله دولاح IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      12 15
      با عرض سلام خدمت رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز فرمانده دلها ما ملت جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که سخنان امام خامنه ای عزیز در روح و جان ما جاریست این انقلاب پایدار است جان خودم و فرزندانم فدایت ای رهبر معظم انقلاب الله اکبر جانم فدای رهبر
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      13 7
      بی حجابی هنجارشکنی است ،بی عفتی است .برای مردانشان بی غیرتی است اگر داشته باشند.مسئولان ما عین کبک سرشان را تو برف فرو کردند.واز دوربرشان خبر ندارند هنجار شکن بطور طبیعی مرده خدا از تقصیراتش بگذره. آنهای که اشک تمساح می ریزند.خودشان در گذشته قاتل خیلی ها بوده وهستند.
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      4 0
      چرا جو بی اعتمادی جامعه را فراگرفته ؟مقصر کیست ؟این جناحگرایی تابحال نفعی برای کشور و مردم داشته است معنی اصولگرا واصلاح طلب چیست ؟مردم سالهاست که از اوضاع سیاسی واقتصادی کشور ناراضی اند گوش کسی حرفهای جامعه رامیشنود این جامعه مردم عادی هستند نه موافقند نه صهیونیست نه آمریکایی بنده یک فرد عادی هستم
    • عاطفه IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      14 9
      هیچ کس،حق توهین به دستاورد چهل ساله ی انقلاب و دریای خون شهیدان را ندارد.هرکس غیرا چهار چوب مملکت وقانونش رفتار کرد مواخذه ش کنید.این آزادی نیست بی بند و باری....منتظر بهانه بودن خوب جور شد....اینها دردشون یه متر روسری نیست.میخوان برن زیر بوق بیگانه واجنوی ..زهی خیال باطل.متاسفم...
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      6 5
      احسنت ...همه حرفها به حق بودن
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      2 3
      گشت ارشاد روش محترمانه نیست ... باید اسمش عوض بشه به واحد ارشادات ... ضمن اینکه وسط خیابان چند نفر نظامی اسکورت نکنند ببرن یه مکانی دیگه طرف زهره ترک بشه ... یه شماره موبایل از سرپرست خانواده بگیرن ... در فرصت مناسب بعد چند روز پیامک دعوت به گوشی همراه طرف ارسال بشه برای حضور در واحد ارشادات .
    • شکیلا IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      11 5
      خیلی خوب و عالی بود
    • احمدیان IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      4 4
      مردم منظورت شما حکومتی ها هستید
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      14 12
      هر کسی توهین به حجاب و یا مقدسات کرد بیشعوره باید ببرنشون دهکده روانی ها زنجیرش کنن
    • امیر IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      5 2
      درودآقای نماینده بارای مردم رفتی مجلس مقابل مردم نباش بیابین مردم طبق قانون اساسی گشت ارشادغیرقانونی است بایدمنحل شود
    • امید IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      6 2
      احسنت دقیقا همین گونه است
    • امید IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 2
      احسنت دقیقا همین گونه است
    • ستاره IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      13 8
      حجاب داشتن اینقدر سخته؟خو عربستانم باحجابن هر روز بلند شن شغار ازادی سر بدن؟حجاب خودش ازادیه ازادی ازسو استفاده ها
    • علی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      13 5
      سلام بر یوسفی عزیز
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      5 5
      زنده باد جناب یوسفی
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 6
      زنده باد جناب یوسفی
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      14 7
      لعنت بروطن فروشان که به دشمن چراغ سبزنشون میدن
    • س م IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      8 0
      من خودم متعهد به حجاب هستم ولی به نظر من حجاب باید اختیاری باشد بعد شما که نماینده مجلس هستید و ادعای دین داری می کنید لطف کنید انعطاف پذیری داشته باشید و تعصبات فرهنگی جنوب را به خاک بسپارید اولین موضوعی که برای هر انسانی اهمیت بسزایی دارد نجابت اخلاقی و شخصیت اجتماعی است.
    • ندا IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      15 4
      رحمت به پدر ومادرت ...حرف من معلم رازدی ..‌.باید هنرپیشه ها یجمهوری اسلامی باید مثل اموزش وپروش گزینش شوند ...انعا ازمعلمها توچشمتر هستند ...باید عمیقتر بیندیشم
    • ندا IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 4
      رحمت به پدر ومادرت ...حرف من معلم رازدی ..‌.باید هنرپیشه ها یجمهوری اسلامی باید مثل اموزش وپروش گزینش شوند ...انعا ازمعلمها توچشمتر هستند ...باید عمیقتر بیندیشم
    • ص _ ن IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      10 9
      درود بر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و گشت ارشاد اسلامی ایران / بد حجابی و بی حجابی ممنوع .
    • ص _ ن IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      1 4
      درود بر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و گشت ارشاد اسلامی ایران / بد حجابی و بی حجابی ممنوع .
    • ناشناس IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      7 11
      اگر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بجای دروغ پردازی و شایع پراکنی، خود را ملزم به پخش حقایق و پخش واقیعت های جامعه میکرد بدون در نظر گرفتن طرفداری از گروهی خاص، مطمئنا مردم کشور بجایی گوش دادن به رسانه های غربی و به قول شما معاند به این نتیجه میرسیدند که به صدا وسیما اعتماد کنند..
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      6 9
      این ملت انقلاب نکردن و‌خون ندادن که حلا یه مشت جیره خوار و مزدور وطن فروش بخواهند به همین راحتی آرمانهای اونا را زیر سوال ببرند کافی است رهبر یک ندا و یا اشاره داشته باشد زنده زنده تکه تکه میشن مردم منتظر اشاره رهبرن
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 7
      این ملت انقلاب نکردن و‌خون ندادن که حلا یه مشت جیره خوار و مزدور وطن فروش بخواهند به همین راحتی آرمانهای اونا را زیر سوال ببرند کافی است رهبر یک ندا و یا اشاره داشته باشد زنده زنده تکه تکه میشن مردم منتظر اشاره رهبرن
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 7
      این ملت انقلاب نکردن و‌خون ندادن که حلا یه مشت جیره خوار و مزدور وطن فروش بخواهند به همین راحتی آرمانهای اونا را زیر سوال ببرند کافی است رهبر یک ندا و یا اشاره داشته باشد زنده زنده تکه تکه میشن مردم منتظر اشاره رهبرن
    • فادیا IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 5
      دقیقا
    • ناشناس IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      7 0
      شما حتی حاضر به پذیرفتن یک انتقاد کوچک از مردم هم نیستید پس چطور میشود به گفتار و رفتار شما اعتماد کرد
    • فادیا IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      3 0
      دقیقا
    • فادیا IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      2 1
      دقیقا
    • ابراهیمی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      4 0
      واقع بین باشید سعی کنید ببینید وبشنوید چه نردید بامردم
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      6 0
      حالا صرفنظر از بزعم شماها سواستفاده برخی از قتل مهسا امینی، خب بگو ببینم بعد از عرض تسلیت به خانواده مهسا، برنامه ات چیه،!؟ خون بناحق ریخته این گل پرپر شده رو اساساً اعتقادی به پیگیری داری یا نه!؟ اگه نداری که تکلیف ات روشنه؛ اگه هم داری که بگو ببینیم چکار میخواهی بکنی؟
    • حر IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      8 0
      بابا بس کنید این مسائل پیش و پا افتاده را این اقتصاد افسار گسیخته و این تورم و گرانیها درست کنید بقیه مسائل خود به خود درست میشه این مساله حجاب هم برای گمراهی خلق خدا از این گرانیهاست جربزه دارید وضعیت اقتصادی را سرسامان بدید خدا انشاءالله از همه مسئولین ریاکار دروغگو نگذره
    • مالک IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      1 10
      آفرین بر نماینده مردم اهواز آقای یوسفی،ما پشت رهبری تا آخرین قطره خون ایستادیم چون حق همین است،مرگ بر منافق و آمریکا و انگلیس و سعود.ما شهیدانی دادیم که شاید به اندازه یه ملت ارزش داشتند،برای حفظ اسلام و حجاب.
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      14 0
      مطالبه مردم جمع اوری گشت ارشاد است ویا از حیطه نطارت نیروی انتطامی خارج شود ملت ایران شرافتمند است ملت ایران میگوید گشت ارشاد حق ندارد زن مردم را بقل کتد یا بازویش،را بگیرد وتوی ون بیتدازد اکر کسی باخواهرومادر خودت اینکارها را بکند تو خوشت میاید بعصی ها گشت ارشاد برایشان دکان وتفعی از ان میبرتد
    • علیرضا حسینی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 5
      وقتی یه اتفاق می افته منتظر نباشید غرب یا منافق یا سلطنتیا حرف بزنن وشما مبنای تحلیلتون کنید شما حرفی هست بزن والا برو بخوان و بدان برای تبیین یا لااقل تحلیل اماده باش ، 6255سر وقت مردم جواب اونارو میدن مثل بدرقه ی سردار دیو کش
    • سارا IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      11 7
      احسنت بر نماینده مردم اهواز که چنین صادقانه مسایل را بیان فرمودند ،مهسا بیماری زمینه ای قلبی وتومور مغزی داشته که عمل کردن پزشکان وتحت درمان وداروروده وخلاصه روز مرگش همان روز وساعت بوده ،درای میان یک عده اربابان آمریکایی دارن ازآب گل آلود ماهی می گیرن مرگ یک هنجار شکن این اداها نمی خواد !!!!
    • سارا IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      15 7
      متاسفم برای خانواده مهسا که حقیقت وضعیت جسمی مهسا رابیان نمی کنن برای مسعولین وکتمان می کنن مریضی وکسالت دخترشون را ،ولی بدانند که حقایق برملا می شود باتوجه به مستندات پزشکان مهسا
    • ناشناس IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      14 6
      منافقین همه موهای سر سمیه کردستان را تراشیدند و تمام ناخن هایش را کشیدند و بعد زنده به گورش کردند امینی بهونست امنیت نشانست
    • ماهان US ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      3 4
      مرگبار ضد ولایت ،مرگبر ضد مردم،مرگبر استکبار آقای نماینده،فرمایشات شما صحیح،اما اینکه با هنجار سمنان برخورد شود.اما بچه های بعضی از مسولیت هم که بیرون از ایران با پول بیت المال بالاترین فسادها رو ...مفت خوری ...عشق و حال...بی بندوباری ...را چیکار کنیم...بااین مسول با این فرزندشان چیکار کنیم
    • ماهان US ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      1 4
      مرگبار ضد ولایت ،مرگبر ضد مردم،مرگبر استکبار آقای نماینده،فرمایشات شما صحیح،اما اینکه با هنجار سمنان برخورد شود.اما بچه های بعضی از مسولیت هم که بیرون از ایران با پول بیت المال بالاترین فسادها رو ...مفت خوری ...عشق و حال...بی بندوباری ...را چیکار کنیم...بااین مسول با این فرزندشان چیکار کنیم
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      4 0
      جناب.یوسفی عزیز پس وقتی شما میدانید یک عده خاص دلار ۳هزتر تومانی گرفته واجناس را ۳۰هرارتومان حساب وازملت همیشه در رنج میگرند چرا ساکت هستید شما ودولت محترم شریک دزد ورفیق قافله هستید لزفا سکوت کنیدوهیس
    • ۱۱۰ IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      13 3
      زنده باشی ..خدا حفظت کنه
    • مسعود بذرفروش IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      8 4
      درود بر نیروهای امنیتی کشور مرگ بر منافقین مزدور مرگ بر نیو منافقین
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 4
      الحق که واقع بینانبینانه ودرست گفتین آفرین به شما .ایکاش افرادی که چشمها رو بسته دهان رو باز می کنند بفهمند چه مکن و چه گویند
    • ناشناس IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 3
      بندگان خدا اونا هم یه جور مزدوری میکنند چیکارشان داری
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 3
      لعنت خدا بر فرصت طلبها به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد
    • علی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 5
      واقعا دست مریزاد تومایه افتخار میهنی درودبرشرف وانسانیت چنین نماینده ای
    • علی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 3
      واقعا دست مریزاد تومایه افتخار میهنی درودبرشرف وانسانیت چنین نماینده ای
    • Md IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 4
      احسنت به شما شیر مرد که حق گفتی
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 3
      نا برای حفظ این سرزمین وپرچم اش خون دادیم به هر بی سروپایی‌اجازه دخالت در امور کشورمان را نمیدهیم
    • انس تک قلم همرنک قلم همین مردم بستگی داره لازم نیس IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 2
      بودنت به
    • کهنه سرباز IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 2
      هرکس و هرشخص در حمایت از عملکرد پلیس جان بر کف اقدام کرد از ما است و گر نه دشمن است و از ما نیست
    • مهرداد IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      6 3
      ما توهین به حجاب را تحمل نخواهیم کرد
    • یوسف صادقی RU ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 4
      رحمت بان شیر پاکی که خوردی آقای یوسفی نماینده محترم مردم فهیم اهواز از فرمایشات شما دلم آرام گرفت تا مردان پاکسرشتی چون شماوامثال شما هستندمطمئنم این سرزمین شکست ناپذیر خواهد مانددرودبه نیروهای مسلح بخصوص پلیس و گشت ارشاد ایران در پناه حق
    • علی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 3
      پاینده باد جمهوری اسلامی ایران،مرگ برامریکاواسراییل وال سعودخونخوار،روزانه هزاران کودک وزن ومردم غیرنظامی دریمن وسوریه قتل عام میشن هیچکس صداش درنمیاد،ایران قویترازهمیشه ادامه میده
    • احمد IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      2 0
      ملت ایران چه از ورزشکار و چه افراد دیگری که نام بردید فراموش نکرده‌اند که چه شکلی به این مقام رسيده‌اند هرچند این بدون زحمت و از خود گذشتگی نبوده و در نهایت آبروی کشور شده‌اند ولی عده‌ای با پول همین مردم و با اختلاس و رانت خواری هایی و زدی های کلان که از بتن همین مسئولین هستند برای پیام بگذارید
    • منوچهری IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      4 1
      نماینده محترم ، اینو بدون که جان انسانها مهمتر از حجاب بوده و اول جان انسان مهمتر است تو حرف نمیزدی بهتر بود
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 2
      احسنت درود بر غیور مردانی که همچنان از جایگاه ویژه ای که دارند در حفظ منافع ملی و اسلامی کشور تلاش میکنند
    • محمد IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      1 1
      کاملا صحیح است مشکل باید از درون حل شود و من مطمئنم مسئولان ما با عدالت قضایی جمهوری اسلامی ایران با این قضیه برخورد خواهند کرد ولی اظهار نظر نماینده اهواز دلیلی نداشته و ایشون باید سکوت میکردن تا مسئولان مربوطه رسیدگی کنن
    • حسن IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      3 0
      به قول خودتان انها منافق بودن و کور دل شما که مردمی هستین و نماینده مردم منتخب مردم چرا چه فرقی میان شما و منافقین هست البته شما و امسال شما دست پروردگان همان کشورهایی هستید که دم از آزادی میزنند راحت تر بگم عواملشان هستین
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      3 0
      آقای یوسفی دزدی و فساد مدیران را چه می‌کنید.
    • US ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      3 1
      من یک خانم ساامندباحجابم وباحجاب هم موافقم ولی بابی تربیتی افرادگشت ارشادمخالفم کسی حق ندارد دختران کشورم راباکلام بدکاره وازاین نوع الفاط خطاب کتد بایدکشت ارشادجمع بشودیکی بایدخودتان راتربیت وارشادکندشما ادعای مسلمانی دارید شرم برشما
    • محمد IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      1 3
      احسنت ب این کلامهای زیبا
    • خدا هست IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      1 3
      جانا سخن از زبان ما میگویی🤚
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 4
      غربیها غلط میکنند که در مورد کشور ما دهان باز میکنند،اصلا مشکلات کشور ما به هیچ کشوری و احدی مربوط نیست، اگر راست میگویند تحریمهای ظالمانشان را بردارند تا ما نفس راحتی بکشیم
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      5 0
      مردم از گرونی وضعیت معیشتی بد به تنگ آمدن ،خسته شدن . دنبال بهانه بودن که اعتراض کنند حالا با مهسا یا بدون مهسا . مردم از ظلم و جور به ستوه آمدن
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 2
      کاملا درسته حرف هاشون
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      0 2
      احسنت به صحبتهای متفکرانت واقعا روزانه دهها ببمار بر اثر خطای پزسکی میمیرند ایا زیر سوال میرن ولی مظلوم نیروی انتظامی
    • حقیقت IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 0
      شما از طرف خودتان هر حرف بزنید و نه از طرف خدا و نه مردم . کار شما درست باشد . دشمن هم کار خودش را انجام دهد . تا روز قیامت دشمن هست و شما هم برای طرف مقلبلتان دشمن محسوب می شوید . حجاب از صد سال پیش هم بوده و جزو نحابت شخص اشت و مسئله ای شخصی است . و آیا با مجرمین اقتصادی هم همین اندازه حساسید!؟
    • بازنشسته IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 0
      آقای نماینده محترم اهواز اگر مهسا دختر و یا خواهر خودت بود اینچنیین زبانت بلند بود جه‌میگی مردم از این حرف ها بیزار هستند گذشت عوام فریبی شما مرغ را ۶۵ هزار گردید دلار ۳۱ کردین روغن نباتی ۵۰ تومان کردین ۴۰۰تومان افزایش حقوق سالانه ۵۰درصد تورمی کردین ۱۰ درصد و...تریبونی تصاحب کردین هرچه از دهانت میاد
    • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 0
      رضایت مردم را بدست بیاورید مردم راضی باشند ، معیشت،اقتصاد،حقوق شهروندی
    • فاطی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 0
      خیلی ها سوءاستفاده میکنن قبول اما زنهای کشور ما حرفشون چیزی دیگس حجاب به زور نمیشه وگرنه اوضاح خیت میشه دولتم باروبندیلشو باید جمع کنه اگه اجبار حجاب رو بر ندارن .زنهای کشورم پرچمها بالا👍👍👍👍
    • عبدالرضا ناصری IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 0
      اقا خجالت هم خوب چیزیه. میخوان لخت بیان بیرون. باید برخوردبشه با این بی حیاها. مرگر برکوملهحالا ایناا دلسوز شدن. کجابودن موقعی که سر سربازها و دلیرمردان وجوانان نیروی انتظامی را بریدند. حالا کاسه داغترازاش شدن؟؟؟ غلطکردند ومیکنند زنده باد گشت ارشاد. دستتان را میبوسیم
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 0
      شما لطف کنید حرف نزنید همه رو نسبت میدن به خارج از کشور. لطف کنید کار خودتان درست انجام بدن. نه اینکه برای مردم توجیه کنید از مردم خودت دفاع کن
    • عاطفه فرخی IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 1
      این همه شهید دادیم ما شیعیه هستیم وهرچه رهبرمون بفرمایندبه روی چشم میگزاریم قرارنیست بازیچه دشمن بشیم به مهین خود پشت کنیم حجاب عزت غروریه بانو ایرانیست عقل سلیم هم این میدونه حجاب برای مراقبت ازخودمونه
    • بازنشسته IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 0
      اگر شما راست میگین‌ تا مردم میخوان اعتراض به وضع موجود بکنند چرا اینترنت قطع می کنید این عمل یعنی استبداد یعنی ترس از خشم و نارضایتی مسئولین حکومت شما که درست عمل میکنید بذار مردم حرفشان بزنند اعتراض بکنند اونوقت شما هم پاسخ بدید چون برای ظلم خود جوابی ندارید از قدرت خود استفاده میکنید
    • خسرو IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      0 0
      بله ما مردمه ایران با این خانواده داغدار، خود راشدین میدانیم، مردم نگران هستند که بیشترازاین باآنها برخورد شود ...گوره پدره منافقین وغیره، ، نباید هیچ مادری داع دار شود ..در کرونا پیش گیری نبود وهمه تاادازه ای داع دارند
    • امیر IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      0 0
      درودبه شرف اقای یوسفی عزیز ،بصیرت واگاهی بخشی عالی انجام دادیدخداوندسلامتی وطول عمرباعزت به شما عطاکندانشاالله،مرگ بربانیان وضع موجود فتنه گران افسادطلب وطن فروش خیانتکارانگل حرامزاده ۲۴سال دولتهای شمابرای حلب رای جوانان بی حجابی فاحشه گری وزناکاری راترویج وتبلیغ کردحالا میوه درخت منحوس ۲۴ساله شما
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      1 0
      گور پدر هر چه غربی و منافق و بیگانه ولی حصرت عباسی این روشی که بدست گرفتید درسته؟
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      0 1
      آنهایی که سند ۲۰۳۰ رو آوردن تو این کشور و با وقاحت از نگذشتن از این سند گفتند ، بجای کار فرهنگی ایرانی اسلامی تو کشور خواب بودند که غربیها براشون نسخه آماده کثیف فرهنگی بنویسند باید جوابگو باشند، همونهایی که امروز طلبکار شدن بیشرفها ، خسارت های امروز و هر خسارتی تا الان کشور خورده از این روباه صغتان
    • آیدا IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 1
      ما بی حجابی رو دوست نداریم زنای بی حجاب قشنگ میدونن شوهراشون موقع دیدن بدن زنای بی حجاب چجوری ازشون سرد میشن و مقایسه شون میکنن