امام جمعه اهل سنت بندرپل: 

یکی از عوامل مهم پایداری انقلاب نحوه ایفای نقش رهبر انقلاب است

یکی از عوامل مهم پایداری انقلاب نحوه ایفای نقش رهبر انقلاب است

امام جمعه اهل سنت بندرپل گفت: با تمام وجودم معتقدم که انقلاب اسلامی ایران پایدارترین انقلاب در مقایسه با سایر انقلاب‌های معاصر است، چرا که از نعمت رهبری الهی مقام معظم رهبری برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شیخ بازماندگان امام جمعه اهل سنت بندرپل با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند این انقلاب تبدیل به درخت تناوری شده است افزود: الحق و الانصاف هم اینچنین است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، این درخت مبارک و تناور انقلاب به برکت خون شهدا رشد کرده است و بدین جا رسیده است گفت: غلط می‌کنند آن کسانی که فکر کندن این درخت را در سر خود بپرورانند و برای حراست از این انقلاب اسلامی سربازان، شیران و گوش به فرمانان آیت الله خامنه ای منتظر یک اشاره هستند تا دنیا را به کام فریب خوردگان انگلیسی و آمریکایی تلخ نمایند و آنها را به پیش اربابانشان بفرستند.

شیخ بازماندگان افزود: البته خواص امت و صاحبان کرسی‌های علمی و پژوهشی و درس در مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین صاحبان منابر باید در آگاهی بخشی به نسل جوان در جهاد تبیین به وظیفه خود عمل بکنند و ضمن تبیین مسائل به این قشر مؤثر جامعه، در بین آنها و با آنها باشند و با سعه‌صدر پذیرای آنها و جوابگوی سؤالاتشان باشند.

امام جمعه اهل سنت بندرپل بیان کرد: نعمت مقام معظم رهبری برای ما مسلمانان و مردم شریف و نجیب ایران، نعمتی بی بدیل و بی نظیر است که از سوی خداوند سبحان به ملت ایران و جهان اسلام اعطا شده است.

وی تاکید کرد: رهبری و تدبیر مقام معظم رهبری، آیت الله خامنه‌ای نقش بی بدیلی در تحقق تمامی حماسه‌ها از بدو رهبری ایشان تا حال حاضر داشته و حضرت ایشان در تمامی فتنه‌ها و اغتشاشات با الهام گرفتن از حکم خدا و روش رسول خدا صلی الله علیه و آله حکیمانه آتش فتنه‌های فتنه‌گران را خاموش نموده و امید و زندگی را به جامعه هدیه داده اند.

نایب رئیس شورای روحانیت شهرستان بندرخمیر افزود: من که افتخار تبعیت و سربازی ایشان را دارم، باید اعتراف کنم که هنوز ما و جامعه بزرگ ایران و جهان آنطور که باید حضرت آیت الله خامنه‌ای را نشناخته ایم، ایشان یک نعمت فوق العاده الهی است که نظیرش در عالم یافت نمی‌شود.

امام جمعه شهر بندرپل تصریح کرد: که شخصیت منحصر به فرد حضرت آیت الله خامنه‌ای شخصیتی نجیب، حکیم و مهربان و مدبر است تا جایی که همیشه جامعه را دعوت به وحدت و یکپارچگی می‌فرمایند و جامعه و مردم را به عقلانیت و منطق و آرامش و قانون دعوت نموده و اظهار فرموده و می‌فرمایند اگر مشکلی هم در درون خانواده بزرگ نظام هست باید از طریق درست و قانونی به مشکلات پرداخته شود.

شیخ بازماندگان از سعه‌صدر مقام معظم رهبری سخن گفت و افزود: ایشان از سعه‌صدر بسیار مثال زدنی برخوردار هستند است و گفتارشان بسیار حکیمانه و مدبرانه و الهی است.

امام جمعه اهل سنت شهر بندرپل خاطرنشان کرد: این که مردم قدر نعمتی را بدانند، باعث می‌شود این نعمت افزایش یابد و باید از نعمت وجود ایشان و نعمت وجود رهبری قدردانی کنیم.

کد خبر 5614872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha