۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۲۸

مدیرکل هواشناسی خوزستان:

بارش باران در خوزستان تا جمعه ادامه دارد

بارش باران در خوزستان تا جمعه ادامه دارد

اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم بارش باران در استان تا روز جمعه خبر داد و هشدار داد که وقوع آب‌گرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در این مدت دور از انتظار نیست.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تأثیر سامانه بارشی شاهد ابرناکی و شروع بارندگی در سطح استان خوزستان هستیم که با تقویت این سامانه شاهد بارش‌های فراگیری تا اواخر روز جمعه در تمام نقاط استان همراه با رعدوبرق و در مناطق مستعد ریزش تگرگ و در ارتفاعات بارش برف همراه با وزش باد متوسط تا شدید خواهیم بود.

وی عنوان کرد: اوج بارش‌ها از اواسط امروز تا اواسط وقت فردا پنجشنبه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمال، شمال شرق، جنوب شرق و شرق خوزستان خواهد بود.

سبزه زاری هشدار داد: همچنین با توجه به حجم بارش‌ها نیز وقوع آب‌گرفتگی معابر شهری به ویژه در مناطق مرکزی، جنوبی و شرقی استان و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در این مدت دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: در این ایام شمال خلیج فارس مواج همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در شبانه روز گذشته بهبهان با ۲۳.۳ و بستان با ۴.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند و در همین مدت نیز حداکثر دمای اهواز به ۱۶.۴ و حداقل به ۷.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 5673480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حاج باقر احمدیان IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
      0 0
      بسم الله الرحمن الرحیم سلام باتشکر گذاری از باران رحمت ووقت دعا مناسب هنگام بارش رحمن الهی است در های آسمانهای خدای منان بازه جهت پذیرش دعای خیر رزق روزی دعای شفای مریضا در بیمارستان‌ها تو خونه ومهم مهم فرج صاحب الامر امام موعود صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وسهل دربه وسه صلوات محمدی حضرت آ