۲۵ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۲۰

درخواست تشکل های دانشجویی زاهدان از مولوی عبدالحمید

درخواست تشکل های دانشجویی زاهدان از مولوی عبدالحمید

تشکل های دانشجویی زاهدان خواستار برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با مولوی عبدالحمید شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تشکل‌های دانشجویی زاهدان خواستار برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با مولوی عبدالحمید شدند.

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
یَأَیُّهَا الَّذِینَ ءَامَنُواْ لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ، کَبُرَ مَقْتًا عِندَ اللَّهِ أَن تَقُولُواْ مَا لَا تَفْعَلُونَ الا؛ ای کسانی که ایمان آورده‌اید، چرا چیزی به زبان می‌گوئید که در مقام عمل خلاف آن می‌کنید.

چند ماهی است استان سیستان و بلوچستان پیرو حادثه تلخ و اندوه بار در مهر ماه، دچار فضایی از التهاب و ناامنی است که بیش از آنکه مولود حوادث مهر باشد مولود گفتار و کنش بزرگانی است انتظار می‌رود در طوفان حوادث فانوس هدایت و آرامش و قوت قلب و امید و عقلانیت برای مردم و بویژه جوانان باشند. با چشمداشت به ساخت آینده روشن برای جوانان استان آنها را در مدار عقلانیت و اخلاق اسلامی و تقوا قرار بدهند.

این روزها زیر خیمه سنگین اتفاقات ناگوار اخیر، در ذهن مردم و شاید در واقعیت برگشتیم به تصویر دهه‌ی ۸۰ استان و زخم‌هایی که سال‌ها برای التیامش باید عرق ریخت و باید گفت بخش مهمی از این رخداد تلخ متوجه دلسوزانی بود که پس از آن اتفاق نادانسته یا به غلط مرتکب اشتباهات جبران ناپذیری شدند و بعضاً می‌شوند.

جناب مولوی عبدالحمید شما در خطبه‌های اخیر خود نشان داده‌اید چشم بر تمامی اقدامات عملی متعددی که حاکمیت برای جبران حادثه تلخ مهر ماه که در بستر تهیج جوانان توسط برخی چهره‌های مذهبی رسانه‌ای بومی و صفحات مجازی برانداز و قصور و اشتباهات برخی مسؤلین رخ داد بسته‌اید.

شما با نادیده گرفتن اقداماتی چون بازداشت و پیگیری‌ها و اقدامات دستگاه قضائی در خصوص متهمین حادثه، عذرخواهی رسمی، رسیدگی جدی به خانواده‌های آسیب دیدگان و حضور نمایندگان شخص اول مملکت برای پیگیری قصور ها سعی دارید به هر قیمتی که هست فضای سنگین و امنیتی پیش آمده را نگه دارید، به گونه‌ای که در این مسیر بارها از مسیر انصاف خارج شده و دچار تناقضاتی شده‌اید که در برخی موارد خود شما جز اصلی ترین کسانی هستید که باید این سوالات از او پرسیده شود.

در همین راستا در خصوص مواردی از این تناقضات از حضرتعالی سوالاتی داریم.

جنابعالی چطور به این تناقض پاسخ می‌دهید که هم زمان که خواستار مجازات مجرمان قتل مردم بیگناه در جمعه خونین زاهدان هستید، به مجازات قاتلان بیرحم چند جوان بی دفاع از کرج تا مشهد اعتراض می‌کنید، گویی خون بلوچ را رنگین‌تر از خون بقیه می‌دانید والا طبیعتاً نباید به اعدام قاتل محرز دائماً اعتراض کنید! آیا اینکه منبع و مرجعیت اخبار ما فقط از کلیپ‌ها و مطالب فضای مجازی باشد منطبق بر انصاف و عدل است؟ با این سطح از استدلال‌ها مرجعیت عمومی و پیشوای مردم بودن دچار خدشه جدی نمی‌شود؟

حضرتعالی در شرایطی دم از حقوق زنان و آزادی زنان می زنید و حاکمیت را متهم به پایمال کردن این حق می‌کنید که در همین بیخ گوش خودمان در برخی از نقاط استان، زن شهروندی درجه دو محسوب می‌شود و در موارد متعدد حتی حق تحصیل از دختران این سرزمین گرفته شده است و نسبت به فرماندار زنی که در همین سیستم و استان منصوب شد چه جفاها که صورت نگرفت و ما هیچوقت از تریبون و رفتار شما ندیدیم که اقدامی مؤثر جهت جلوگیری از این افکار پوسیده انجام شود.

شما با چه مبنایی از فرقه انگلیسی ساخته بهائیت که نبوت پیامبر ص را قبول ندارند و حتی الازهر مصر هم جواز فعالیت به آنها نداده و فقط در اسرائیل مامن و ماوی دارند، دفاع می‌کنید؟! نظرتان درباره اعطای فعالیت به سایر فرقه‌های منحرف چیست؟!

به عبارتی شما برای تخریب نظام و سنگین نگاه داشتن جو حتی حاضرید به حمایت از فرقه‌های دست ساز استعمار برای نابودی اسلام چون بهائیت متمسک شوید؟
شما در کمال تعجب، طعنه‌ای به دیدار رهبری با مداحان زده‌اید و معلوم نیست چرا نخواسته‌اید به دیدار ایشان با دانشجویان، نخبگان، زنان و… اشاره کنید ولی حالا تقاضای ما از شما این است که آن نخبگان مد نظرتان را به لیست‌های مورد حمایت تان در شورای شهر زاهدان معرفی کنید چرا که خروجی عملکرد لیست‌های مطلوب شما در این سالهای اخیر، صدها اشکال بهداشتی و عمرانی و بدبختی است! عدم نگاه علمی و تخصصی به نهادهای تحت نفوذ شما خصوصاً شهرداری که منجر به گماشتن مدیران بی‌کفایت می‌شود در کنار نگاه سیاست زده و حزبی در اولویت‌بندی اقدامات و تخصیص بودجه، بستری ساخته‌است که موجب شده در عوض توجه به اولویت‌های مدیریت شهری و استان، شاهد استحاله این دستگاه‌ها به بنگاه سیاسی و محل سهم خواهی جریانات سیاسی خاص باشیم. روندی کج دار و مریض که تنها منحصر به زاهدان نیست و بارها تقاص بخشی از نتایج شوم آن را مردم با جان و مال خود پرداختند.

راستی درباره عملکرد چندین مسؤولی که با لابی و اصرار شما در این استان جایگاه یافتند چه جوابی دارید؟ وقتی از نخبگان و اهل فکر سخن می‌گوئید منظور همین‌ها هستند؟! راستی نمی‌شد در این دو دهه که عمده مسؤولان شهرستانی از خاش تا چابهار، بلوچ بوده‌اند از آن نخبگان مشورتی بخواهید تا با راه حل های آنان حداقل از حجم قاچاق پرسود مواد سوختی کاسته شده و تولید صنایع دستی یا صنایع تبدیلی خرما رونق بگیرد؟!

گرچه شما تریبون خود را در حد دعا و اشک ریختن می‌دانید ولی واقعیت آن است که امام جمعه می‌تواند در ایجاد فرایندهای حل مسائل استان و توسعه فرهنگ کار آفرینی و تقدیر از الگوهای موفق و… نیز نقش ایفا کند و صرفاً به مطالبه مأیوس کننده از مسؤولان اکتفا نکند.

در پایان گرچه منتقد جدی بسیاری از سخنان جنابعالی هستیم اما روش مسالمت آمیز شما را بر کسانی که به خیابان‌ها ریخته، آتش زده و با چاقو، آدم می کشند ترجیح می‌دهیم و خواستار برگزاری جلسه پرسش و پاسخ حضوری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی استان هستیم؛ همچنین تمام برادران وخواهران خود را در سایر اقشار را به مطالبه گری حقیقی و ریشه‌ای مسائل پیش آمده‌ی استان فرا می‌خوانیم و امیدواریم این بیانیه، تلنگری است برای بی تفاوت‌ها علما، مسئولین، دانشجویان و در کل هر شخص ذی شعوری که در سرنوشت خویش و دیگران مؤثر است.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان

کد خبر 5683386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      مولوی را خداعظت داده شماها که نه هیچ کسی نمیتواند اعتبار یاعظتی. که خداداده بگیرد بله فقط دعا میکند برای همه بهایی باشه هندو شماها که رییس های کشور با مسیح ها یا ادیان دیگه کار میکنند یا حرف میزنند پس گناه هست کمی تفکر خدا من وشمارو یا بهایی یا هندو یا مسیحی رابه جهنم میبرد یا به بهشت ازکجا میدانید
      • هوشنک IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        خوارج نه علی راقبول داشتندنه معاویه روامابازی دوسربردخودشان راداشتند به وقت نیاز ازاخورهردومیخوردنددرطول تاریخ منتظربودندبادازکدام طرف می وزد به مظلوم رحم نمی کردندامادرمقابل شمشیری که میدانستندتوانایی ایستادن ندارندحکم جهادعلیه اوراهم می دادنداماکاری راازپیش نمی بردندبه یادداشته باشید
      • احمد علی IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        سواد یاد بگیر بعد حرف بزن
      • پیروز نهاوندی IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        شما که به علم و عزت او اعتقاد داری نباید ناراحت باشی ، بلکه باید خوشحال باشی که ، چون اگر حق با اوباشد ، خدا منافقلن را روسیاه میکند پیامبر هم در مناظره بایهود شرکت میکرد
      • اسلام IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        شما یه کلاس برو مقداری فاصله گرفتی از درس اکابر همه چی یادت رفته عظت یا عزت کدام درسته بنظرت؟
      • تنها IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        منظورت از عظت، «عزت» هست؟! بعدشم بهائیت رو دین میدونی؟! اصلا سابقه این فرقه منحرف رو میدونی؟!؟؟! راجبش مطالعه کردی؟ یا با تعصب از مولوی حمایت میکنی؟!؟! تو را به خدا قسم با چشم باز و با عقلت حرف بزن و تصمیم بگیر.. اونوقت حقیقت رو میبینی
      • ناشناس IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        از کدام عظمت حرف می زنید؟؟؟ما که تا به امروز اسم ایشان را نشنیده بودیم راستی تو زاهدان هنوز زنها حتما باید با یه جنس مذکر از خانه خارج بشوند حتی اگه یه پسر بچه ۹ ساله باشه که یه زن ۴۰ ساله را همراهی کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      • IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        وقتی پای میلیارها ریال سعودی درمیان باشد دین یعنی شعار مگه تکفیریها ازهمین فرقه نیستن که رحم به مسلمان مسیحی زرتشتی نکردنن. مولوی فقط میخاد سرزبانها باشه میخاد حرف حرف خودش باشه طالبانی برخوردکنه
      • محمد گلپایگانی IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        متاسفم برات که بدون مطالعه از ایشان حمایت میکنی کسی که باید نقش وحدت بین امت اسلامی را داشته باشد ولی شکاف ایجاد میکند
      • Nima IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        اون عزت که خدا میده .عزت . نوشته میشه عظت که شما گفتید مولوی داره عظت دیگه ای که از جهل و تحجرگرایی میادفرق میکنه
      • RO ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        از عظتی که نوشتید ونگارش متنتون معلومه سوادتون در چه حده
      • فرامرز IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        سلام.نامه عالی و مستدل و منطقی بود.
      • طه IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        داری مغرضانه حرف می زنی.
      • محمد IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        برو املا کار کن تا بلد باشی عزت رو چطور بنویسی ثانیا صحبت کردن با هندو و بهایی فرق میکنه تا اینکه ازشون حمایت کنی علیه نظام.
      • ز‌. IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        شما میدونید اولین بهایی ها گروهی از یهودی هایی بودن که برای خراب کردن شیعه از دین خودشون گذشتن. هر جظا جاسوسی و ضربه زدن به ایران باشه تو خط مقدم برا اسرائیل همه کار میکنن،جوری که اسراییل بیستر از خود یهودیا بهشون اعتماد داره
      • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        توخودت فهمیدی چی گفتی...؟؟!
      • زهرا IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        اگر کمی درمورد سخنان مولوی تفکر می کردی این حرفه ای الکی نمی زنی
      • جلال IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        پاسخ به علی یعنی اگه بهش بگن بیا جلسه پرسش و پاسخ عظتش گرفته میشه؟؟؟؟؟ شما با همین منطق طرفداراش هستین.
      • ایران متحد IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        باسلام،چطورکسی راکه نمیشناسی ،عزت دادن خدابه اوراتصدیق میکنی؟!مولوی عبدالحمیدمؤثرترین فرددرایجادآشوب وکشتاروخسارات بزرگ وارده درسیستان بلوچستان بویژه زاهدان بوده وهست.اینکه آن تشکل دانشجویی ازنوع عملکردمتعصبانه وویرانگراو وایجادنفاق‌و... بویژه بین سنی‌وشیعه به نقدآورده اند،عزت خداوندبه اوست؟!
      • محمد IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        خداوند خیلی‌ها راعظمت داده ضمن اینکه باید جواب رفتار واعمالشان رابدهند واین یک امتحان الهیات وایشان هم اگر بر گفتارشان ایمان دارند درجلسه پاسخ وپرسش دانشجویان شرکت نمایند
      • ک IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        اخ برادر من سیستان و بلوچستان قلب ایران نمی دونم چرا این مولوی رو گذاشتن امام جمعه بشه ..مردم بلوچ شناسنامه ندارن زنان حق ندارن بیان کوچه حق رای ندارن..این آقا داره هراس از بلوچ تو کشور رو رواج میده ..زاهدان جاهای گردش گری و معادن زیاد داره همه می تونن برن اشتغال ایجاد کننمیخان مردم و محروم نگه دارن
      • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        چراچرت میگی اصلاخودت درحدنظردادن هستی که چرندیات می‌نویسی فعلامولوی چشمشوبرواقعیات بسته وغیرحقیقی راپافشاری می‌کنه که ازعبدالحمیدبعیدبوده
      • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        چراچرت میگی اصلاخودت درحدنظردادن هستی که چرندیات می‌نویسی فعلامولوی چشمشوبرواقعیات بسته وغیرحقیقی راپافشاری می‌کنه که ازعبدالحمیدبعیدبوده
      • مهسا IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        تو چقدر بیسوادی، برو اول مشق بنویس تا املات خوب بشه بعد بیا طومار بنویس🤣🤣🤣
      • سیستانی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        نوشتاری که داشتی خبر از علم وحلم شما میدهد طرفداران مولوی شما هستید همین وبس
      • علیرضا IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        دوستانی که هیچ گونه پاسخی برای این نظر ندارند و فقط به یک غلط املایی گیر میدن معلومه چقدر انسان های کم فکر و سست عنصری هستن
      • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        علی آقا مولوی عبدالحمید نباید اجازه توهین به رهبر امام عزیز مان را بعد از نماز های جمعه اش بدهد پس اگر قصد نفرت پراکنی ندارد باید با این جوانان مناظره نماید سیستان فقیر است پس اون سفره های آنچنانی چیست مقابل ایشان می گویند ما در تهران مسجد می خواهیم خوب شما ۹ تا مسجد در تهران و حومه دارید و ادعا
      • احسان IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        81 48
        تمام و کمال حرف های ضد و نقیض و یا ؛ من باب مثال زنان حق ورود به مسجد اهل سنت زاهدان را ندارند مطمئنم نمیاد
      • بیگلی بیگلی IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        داداش عزیز،کسی کاری به اعتبار و عزتش نداره که.موضوع اصلا شیعه سنی نیست.یکی یه حرفای دروغی رو زده و یه عده رو تحریک کرده و باعث نا امنی و جنایت شده.چه فرقی میکنه اخوند باشه یا مولوی.موضوع اون هموطنانی هستن که کشته شدن.چه شیعه چه سنی.هر کی باشه یا باید برا دروغاش سند ارایه بده،یا دهانش خرد شه.
      • ناشناس IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        0 0
        شما آقایون باسواد که از سواد این دوست و هموطن من ایراد گرفتید شماها چرا با این همه سواد و تحصیلات تا حالا از خودتون نپرسيديد چرا چهل ساله از انقلاب میگذره ولی این سیستان و بلوچستان بعضی از مردمش هنوز از حداقل ترین امکانات برخوردار نیستند؟ چرا هنوز گازو آب آشامیدنی سالم و مدرسه و... بی بهره اند؟
      • کرار۱۱۰ IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        0 0
        مولوی عبدالحمیداولا"اگرعزتی داشته ازبرکت جمهوری اسلامی هست اگراین آقا توعربستان بودازترس جونش نعوذبالله آل سعودرا فرستاده خدامیخواند،ولی اینجامیدونه واقعاآزادی بیان هست وباهاش کاری ندارن تمام حرکات وگفتارش بااعمالش منافات داره اگرراجع به آزادی زنان راست میگه اجازه بده ناموسش بی حجاب باشه
      • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        20 41
        عزت یا عظت؟
      • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        23 11
        چی گفتی ؟؟؟خودتم نفهمیدی!!!!
    • جوادآقا IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      مرحبا. نامه‌ای منطقی و مستدل و محترمانه و البته نقدهای دقیق و جدی.مولوی عبدالحمید اگر خیلی اهل آزاداندیشی است، به درخواست دانشجویان استان سیستان و بلوچستان پاسخ مثبت بدهد و نشان بدهد که از حاکمیت گوش بهتری برای انتقادات و سوالات و مطالبات مردمی دارد. امیدوارم دیگر گروهها هم درخواست پرسش و پاسخ بدهند
      • پ.ن.پ IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        آیا کسی از حاکمیت کشتار مردم بی گناه را قبول کرد .یا محاکمه و اعدام شد
      • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        41 65
        آخی بمیرم الهی، مردم بی گناه؟ منظورت از بی گناه دکتر چاقوکشتونه یا اونا که اروی قفسه سینه جوون‌ مردم الا کلنگ بازی می کردن مادر .....
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      بله واقعا منم باخودم گفتم سخنان مولوی عبدالحمید ضدونقیض هستند.. ایشان منتخب ونماینده ی مردم هستند قطعا فهمیده هستند. انشاالله ایشان کاری کنند که مردم درانتخاب اصلح بودن شان شک نکنند. برادربزرگوار شماباید برای حفظ کشور ازدست اجانب باعث وحدت شیعه وبرادران اهل سنت باشید..
      • داوود IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        البته نظرات ایشان هر روز یه جور است مردم نفهمیدند هدفش چیه چیمیکه چیمیخواد
    • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      لا حول ولا قوه الا بلله🤲
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      چقدرچرت نوشتی چه حوصله ای داری
    • مجید IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      چیزی از تهدید و تطمیع نگفتید
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      پاسخ این سوالات رو هر بچه چند ساله بلوچی می‌تونه بده جواب خون یکصد جوان بیگناه رو شما میتونید بدید
      • بلوچ آریاب IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        0 0
        کدوم جوان بی گناه بلوچ
      • ملی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        0 0
        خب جواب بده..
      • حسین IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        16 14
        بسم الله شما یکیشو جواب منطقی بده
    • رضا IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      واقعا درست گفتن. مسولان ادارات در استان با نظرات ایشان انتخاب می شوند . در شهرداری و شورای شهر حاظر هستند یک فرد سنی را از سایر استان ها بیاورند ولی یک شهردار سیستانی نگذارند . منابع طبیعی هم زمین های مهم استان را می دهد در دست آقای پاکزاد گماشته عبدالحمید هست
    • غلام لک‌‌زایی‌ SA ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      عبدالحمید مولوی باید جواب گوی خون های ریخته شده که ترغیب به شورش کرده جواب گوبذشد
      • علی AE ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        بیشتر از صد نفر رو تو نماز جماعت به گلوله بستند هنوز یک نفر محاکمه نشده حرف نزنی کسی نمیگه لالی
    • غلام لک‌‌زایی‌ SA ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      عبدالحمید مولوی باید جواب گوی خون های ریخته شده که ترغیب به شورش کرده جواب گوبذشد
    • غلام لک‌‌زایی‌ SA ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      عبدالحمید مولوی باید جواب گوی خون های ریخته شده که ترغیب به شورش کرده جواب گوبذشد
      • DE ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        48 18
        باشه حالا خون پثیف خودتو آلوده نکن🤣🤣🤣
    • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      کسی که از حق ملت فقط با نصحت درخواست کرد و گفت را این است کشور خراب میکند یا کسانی که اختلاص میکنند و دارند حق مردم میخورند و حرف و مشکل ملت گوش نمیدان مولوی عبدالحمید خیر خواه کشور وملت من میگم جانم فدای رهبر وکشورام امام خامنه ای و همه ملت ایران
    • صالح IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      انشالله جوابی برای پرسشهای دانشجویان داشته باشه .کسی که از بی حجابی زنان و دختران در خیابان حمایت می‌کنه در حالی که دختران و زنان خودشان حتی اجازه ندارند صورتشان را در خیابان نمایان کنند و فقط چشمانشان آنهم از پشت تور بیرون را میبیند بنظر شما چه جواب قانع کننده ای میتواند داشته باشد.
      • IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        33 15
        صالح حرف زدن که بلد نیستی حرف نزدن هم بلد نیستی
    • محمد IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      دم این تشکل‌ها گرم
    • علی IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      تشکل های بسیجی نه دانشجو
      • رامین IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        46 13
        👌👌👌👌👌👏👏👏👏
      • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        47 13
        ااااآفرین دادا. حرفت حساب بود
    • حنظله IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      جانم فدای شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید....تا جهان پاینده هست تابنده باشی یا شیخناااا
    • مهندس امیر حسین...... چابهاری IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      ان شاءالله جناب حضرت مولانا که الله متعال پشتیبانش هست و ایشـون پشتیبان ملت ومردم هستند وخیراه مردم کشور هستند پرسش وپاسخ های تشکلهای دانشجویان رو بخوبی خواهد داد همه جهان میداند جناب مولانا خیر خواه ملت شریف ایران هست حتی برادران شیع ما.. زنده باد مولانا عبدالحمید جان♥♥♥♥♥♥🌹🌹🌹🌹
    • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      67 86
      وای ازاون روزیکه انسان خودشیفته بشودرفته رفته هرجوری بخوادنظرمیده عمل میکنه سلیقه ای احکام راتعبیرمیکنه!!خداوندبماصفای باطن بده تادرست فکرکنیم ودرست حرف بزنیم ودرست عمل کنیم واونی باشیم که خدامیخواد:
    • رضا بیدل IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      81 47
      درود بر جوانان ایران زمین که سوال و پرسش فرمودین . درود .بزرگان عزیز تمام سوالهای شما را در خطبه های نماز جمعه فرمودن اگر وقت باشد بگویم تک تک سوالهای شما در کدام خطبه جمعه و در چه تاریخی جواب دادن . فع مثال در دو هفته قبل بابت کشتن و کشته شدن در بابب محراب فرمودن . در مورد زن ۳ هفته قبل جواب را داد
    • IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      78 91
      با سلام به ادمین عزیز که این بیانیه را پخش کردید ، برای من بسی جای شور و شعف ایجاد نمود ، احسنت به جامعه اسلامی زاهدان و سیستان و بلوچستان و دیگر عزیزانی که در تنظیم و ارائه اون قدم برداشتند واقعاً کیفور شدم.
    • بهران IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      هرچی ساندیسیه تو تشکلهاست‌.
      • مسلم نشدنشددیگه داری شلوغش میکنی دیدی حرفهای طرفدا US ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
        2 2
        مولوی یه بام دوهوابازی میکنه خداوکیلی بارعلمی نداره قشرخاکستری وهمین بیشترافرادسطح سوادپایین دارن پیروی میکنن اونیکه تحصیلات عالیه وفرهنگ اجتماعی وبلوغ ورشدنبوغ وعلم بیان درست وکافی داره تبعیت نمیکند
    • بی نام IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      مولانا کاملا دارن از حقوق مردم بی دفاع میگن و هر مطلبی هم ک بیان میکنن حرفهای مردم زاهدانِ حاضر در مسجد است
      • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
        1 5
        یعنی اگه کسی مسجد نیاد،جزء مردم زاهدان نیست؟
    • مرتضی US ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      69 16
      عبارت کج دار و مریض اشتباه است ، نوشتار کج دار و مریز صحیح است ( دیوان مولانا )
    • فرهاد سفری IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      62 43
      به همه بکید بیایند.از دانشمند واهل سنت وشیعه و کسانیکه اهل فن وپزشک و به مسائل دینی تسلاد دارند وایشان را هم بگویید بیاید و به حالت پرسش وپاسخ جواب بدهند
    • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      آفرین ومرحبا به این دانشجویان عزیز اینها وطن دوستند و وطن پرست
      • IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        47 11
        اره جون خودت
    • مهدی273 IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      89 79
      ایول این درسته باید بیاید و جواب این جوانان رو بدهد
    • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      ایران و امام خامنه ای شما فتنه گران را در این روزها شناخت شمایی که از هر آب گل آلودی برای منفعت خود ماهی میگیریدمرگ بر فتنه گر .امام اگر لب تر کند جان ناقابلی داریم آن هم فدای امام و ایران ...
      • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        0 0
        بله این درخواستها خوب است.پرسش وپاسخ وپاسخگویی. البته اگه برای همه مقامات مملکت باشه بهتره.مثلا شخص اول مملکت رهبرمعظم انقلاب هم زمانی رواختصاص بده به سئوالات مردم ورسانه ها وآزادانه بدون هیچ ترسی.به قول امیرالمومنین بدون هیچ ترسی که خطاب به مالک وفرزندش امام حسن فرمودند
    • رسول IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      با سلام‌احترام...... اولا اینکه جلسه پرسش پاسخ باید با کسانی بزارید که در کشور مسوول اجرایی هستند ..مگره جناب مولانا عبدالحمید نقش اجرایی دارد که خواسته باشد پاسخ بدهد.....دوما جناب مولانا همیشه همه را دعوت به گفتمان نموده و الان هم در خواستش گفتمان هست ایا با انجمن دانشجویان پاسخ درخواست داده میشو
    • علی IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      آدم خوابیده را می‌شود بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده بیدار نخواهد شد.
      • جلال IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        88 14
        احسنت گل گفتی آدمی که خود را بخواب زده اصلا نمیشه بیدار کرد کسانی که کوته فکر و مغز هایشان را شستشو داده اند را بهیچ وجه نمیشه قانع کرد
    • احمد علی IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      مسیح پیروان حضرت عیسی هستن بهایی ضد پیامبر اسلام است مولوی دعا برای فلسطین بکنه ن بهایی و اسرائیلی شماها رو کی آموزش میده عزت رو بلوچ عزت می‌نویسه ن عظت فهم و درکتون از سوادتون مشخصه دعا برای کفر فقط بگیم خدا به راه راست هدایت بشن ن دفاع از کفر ن دعا برای سلامتی کفر
    • IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      188 8
      حرف حق برای بعضی ها خیلی سنگین وتلخه خدا کنه خدا آدم دروغگو را رسوا کنه
    • ع ا ز CA ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      مولوی عبدالحمید خب اگر به دادگاه ویژه روحانیت نمیاید اشگالی ندارد ولی میتواند که در اجتماع مردم سیستان و بلوچستان و دانشجویان دانشکاه بلوچستان پاسخ بدهد دیگر مردم بلوچستان و دانشجویان که نیروهای امنیتی و سپاهی نیستند خود مردم و دانشجویان دانشگاه باوچستان هستند ایشان که در صحبتهای قبل خود از دانشجویا
      • ناشناس IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        0 0
        اینهمه مسئولان که باید دادگاه ویژه روحانیت برن اونجانمیرن! اون وقت مولوی بره اونجا!؟
    • IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      عزت رو خوب اومدی، قدر عزتی که جمهوری اسلامی بهش داده بود، رو ندونست آقای مولوی، با آمریکا و اسرائیل توی یه خط قرار گرفت و شد تریبون دشمن در زاهدان، پس خدا هم عزت رو ازش گرفت، یه مشت کور و کر هم ازش حمایت میکنن
    • IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      خاطر جمع باشید که جواب می‌دهد و برای ایرانیان طرفدارخودش جواب قانع می‌کند اما به یک شرط که از غرض ورزی به دور باشد شما ها به اصطلاح بسیج دانشجو واداشته شده اید که خودی نشان دهید اگر راست می گویید درست گوش کنید نه طوری می خواهند گوش کنید حرف این بنده خدا حق است و از همه مسؤلین پای کار تر است محبوبیت
      • رضا IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        76 13
        احسنت به تفکرات باز
    • علی US ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      اول سوالات شما رو حاکمیت جواب بده
      • م IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        0 0
        ایشون باید به ادعاهاشون جواب بدن ، خروجی ایشون طالبان بوده که فقط ایشون از اونا دفاع کرد.
    • بت شکن IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      مگر امامان جمعه توسط رهبر انتخاب نمیشوند؟؟ اگر فکر میکنید ایشان حرف هایی میزنند که خوشایند شما و رهبرتان نیست چرا عوض نمیکنه رهبر ایشان را ؟؟
    • حمیده IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      سلام بزگترین دشمن انقلاب شمای با تفره انداختن آقای خبر نگار دروقین
    • احمدم US ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      مولوی محبوب مردم سیستان بوده وهست ولی الان مولوی نشان داد واقعآ شجاعت وشهامتش ستودنی است وشده محبوب دل ملت، درود به شرفت ودینت، کاش امام جمعه های دیگر یادبگیرند
      • رامین IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        14 4
        👏👏👏👌👌👌
      • Z AE ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
        5 4
        من به عنوان یک شیعه مولوی عبدالحمید رو تحسین می کنم بابت شجاعت و حرف حق زدنش
      • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
        1 1
        مطمئنی
    • مهدی IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      چقدر کشته شدههای کرج رو بزرگ جلوه دادید ولی ۱۰۰ نفر کشته شده سیستان مهم نیستن وقتی شما بین دو نفر با صد نفر فرقی نمی گذارید پس خدا رحمت کنه پدرمولوی رو
    • ناشناس US ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      مولانا ❤️❤️❤️❤️
    • مهدیان IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      جناب مولوی عبدالحمید باید در دانشگاه حاضر شود وبه سوالات دانشجویی پاسخ دهد
    • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      احسنت برشما انجمنهای اسلامی دانشجویی تبارک الله .احسنت برشرف وغیرتتان درپناه امام زمان عج باشید .مرگ برمنافق فتنه گر ..
      • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        دانشجوچرابه‌قولهای‌که‌رییس‌جمهوردادند‌.....تشکل‌برگزارنمی‌کند
      • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
        0 0
        همیشه حاظر بودند و و میشن اونایی که سوال و جواب دارن دانشجویان نیستن بسیجیان محترم هستن در ضمن مسوولان کشوری هم باید به پرسش‌های اهل سنت جواب بدن ک هنوز شناسنامه ندارن هنوز آب شرب سالم ندارن تو فقر غذایی زندگی میکنن تو بیابون کپر نشین هستن
    • وحید IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      خیلی بده کسی که مرجع هست و مقلدان بسیاری هم داره، چشمشو روی حقیقت ببنده و دوگانه رفتار کنه این مملکت با تمام مشکلاتی که در اجرا و قانونگذاری داره و کسی منکرش نیست و باید سریع حل بشه، اما با خون شهدای عزیز بنا شده، بر مبنای اسلامه و منزل اهل بیت عزیز پیامبره... مشکلات مردم امابایدحل بشه
    • محمد غریب پور IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      امیدوارم عبدالحمید مولوی جایگاه خودش را بشناسد این همه توهین به فرزند زهرا رهبری عزیزنکند آقای عبدالحمید مولوی برای چی پاجاپای آمریکا واسرائیل وانگلیس وهابیت نجس می گذاری که کشور عزیزمان راناامن کنی تادیرنشده توبه کن وگرنه عذاب خداوند توراخواهدگرفت
      • IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        9 4
        محمد ول کن وقتی اطلاعات نداری چیکار داری نظر بدی
      • AE ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        8 8
        اون کسی که گفته بود مولانا به فرزندان زینب توهین کردن تو فقط یک مدرک بیار که مولانا از فرزندان و نوادگان رسول الله (ص) بدشون میاد این شما هستید که از صابحیه رسول الله(ص) بدتون میاد
    • علی اصغر حاجیلو IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      چرا هرچه را نمی‌پسندید به اسرائیل نسبت می‌دهید بعید است از پایگاه بهائیت در پایتخت هند که وسعت آن از پارک شهر تهران بزرگتر و ازمجموعه تبلیغی آن بی اطلاع باشید که اگر چنین باشد پیشنهاد می‌شود بررسی کرده و پای اسرائیل را برای محکوم کردن مولوی دردفاع از صهیونیست لا اقل در این یک مورد دخیل
    • محمدرضا غلامرضا IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      14 41
      کج دار و مریز
    • IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      اقای مولوی .شماتاحالاچ زحمتی برای جمهوری اسلامی کشیده ای ک باسخنان تفرقه افکنانه خود نظام را تضعیف وناکارامد توصیف میکنی ؟؟ شما ازاربابانتان پرسیده اید ک چرا ان زن بیگناه را درخانه اش بقتل رساندن وحتی ب بچه بیگناهش ک دررحم داشت هم رحم نکردن؟؟ مگراو دخترپیغمبرتان نبود ب چ گناهی اورا کشتند؟؟ حالا شما
      • IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        10 4
        تاریخ بخوان ودرک وفهم داشته باش باتعصب به جایی نمیرسی
    • عادل IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      44 78
      باسلام وادب خدمت همه بزرگواران بله باید به فکر وحدت وراه چاره باشیم نه تفرقه این پرسش وپاسخ خیلی از مسائل را روشن میکند
    • اسماعیل عبداله زاده IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      مولوی احتمالا از خارج دستور میگیره..شنیدم که مولوی زن ستیزه.کاش مصاحبه ای با خانواده هاشون داشته باشن
      • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        19 48
        کدومشون زن ستیز نیست همشون از یه جا سر مشق میگیرن
    • فاطمه IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      صحبت های مولوی عبدالحمید متاسفانه تا کنون تحریک احساسات مردم بوده و دنبال اختلاف افکنی بین برادران اهل سنت و شیعه و بین بلوچ و غیر بلوچ بوده وگر نه ایشان باید طوری موضع بگیرد که باعث خوشحالی معاندان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی نشود
    • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      97 8
      به دوچیز بچسبید که هرگز ضرر نخواهید کرد عدالت وکشور ایران،
      • علی کاردانی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        0 0
        اگر شما یک جمله از ایشون در انتقاد از عربستانی که حاکمان اون با آمریکا دستشون توی یک کاسه هست شنیدید. اگر ایشون یک جمله در نقد اسرائیل گفت . دریغ از یک انتقاد. دوستان اهل سنت اگر آزاد اندیش هستید. فلسطینیان سنی هستند. آیا نباید ایشون در خطبه های نماز جمعه از فلسطین دفاع کنه؟
    • صالح پویان IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      45 57
      گفتگوبهترین راه حل سوتفاهم هست، امیدوارم که مولوی به صدای تشکل ها لبیک بگویدکه صلاح مملکت خویش دررفع سوتفاهم ها واختلافات است
    • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      88 15
      مردم بلوچ حاظرند به حاطر کشور جان خودشان را بدهند ولی از طرف مسئولین سیستانی مثله بی گانه رفتار میکنند شما هم باور میکنی اگر سیستانی را در سیستان بلوچ را در بلوچستان بکار بگیری از هر طریق بهترین استان
      • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        0 0
        یه شهر داری روبه شمادادن ببینیدچکارکردین باشهرزاهدان مرکز استان است نگاه کنیدبه خیابان‌ها و کوچه‌ها 4سال است گازکشی کردن شهرداری پولشوازشرکت گازگرفته ولی هیچ کاری انجام نداده ایایه بلواریاپارکی درحداین مردم درزاهدان هست که بتوانیم باخانواده یک ساعتی راانجابه تفریح بگذرانیم؟
    • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      من از شما مسولین نظام خواهش می کند اگراین عبدالحمید یه طرفه نکنید مثل بچه های رفسنجانی مشکل ایجاد مئ کنند
    • بازنشسته IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      اگرحق باشماست چرا از مولای عبدالحمید هراس دارید؟
      • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        10 9
        احسنت جانا سخن از دل ما میگویی منتهی تکمیل فرمایش شما اگر جناب مولوی هراسی ندارد بیاید درمحفل پرسش و پاسخ حضور بهم رساند
    • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      74 11
      اگر مسئولین بالا اعلان کنند چند خط برای تماس اعلان کنند بگویند برای هر کسی در بلوچستان ظلمی شده تماس بگیریدبعد شما با خبرمیشی میدانی چقدر ظلم شده بر مردم بلوچ اگر هر فرماندی پیگیری کنی میدانی دست چندمسئولین ازبلوچستان شریک جرم میشن
    • سادات IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      نامه ایی بسیار منطقی . بلوچ های بزرگوارکاش مطالعاتتون بیشتر میکردید وبی چون چرا از هر کس حمایت نکنید و عالم ندانید
    • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      اینها که مال بچه های بسیجی هست دانشجوهای دیگه تشکل ندارن؟؟؟؟
      • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        24 46
        با سلام و احترام مزید استحضار تان انجمن اسلامی دانشجویان همون دفتر تحکیم وحدت سابق هست و ارتباطی با بسیج نداره موفق باشید
    • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      66 25
      از دادن نظر هم میترسم ولی به حاطر کشورم میگویم تا با مشکل مواجه نشه دشمن خوش نشه بهترین راه حل صحبت کردن با خود مولبی از مسئولین بالای از تهران بیایند پیش مولبی مخصوصا رئیس جمهورمحترم هرچی زوتر بیاینداین مشکل حل کنندهرچی به عمل هرچی به وعده دل مولبی دل مردم بلوچ بدست بیارندپیش از اینکه دشمن نفوذکند
    • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      ببینم این همه توروم شد دلار۲۳ شده ۳۹ هزار تومان یک شبه پراید شد ۳۰۰ میلیون تومان یک جلسه پرسش وپاسخ با رئیسی داشتید؟
      • جانم وطن IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        72 11
        درود بر پدر و مادرت بزرگوار
    • احمدی IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      آهای خبر گذاری پر از کینه و بنام دانشجویان شماها که مثلا آدم شده اید و حالا میخواهید جلسه پرسش و پاسخ با مولانا برگزار کنید...
    • محمدحسین IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      18 61
      سلام با تشکر از انجمن های دانشجویی و مردم فهیم غیور استان سیستان و بلوچستان به نظر میرسه تو این زمان که دشمنان طمع به این آب و خاک دارن همه باید پشت هم باشیم آب و خاک ایران اسلامی عزیز ناموس ماست تا پای جان برای آبادانی و سرافرازی ایران ایستادیم
    • احمدی IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      حالا چرا نظرات مخالفین خودتان را منتشر نمیکنید؟؟
    • علی کریمی IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      شماها ارزشی ندارید که مولوی عبدالحمید بیاید با شما گفتمان داشته باشید.
      • حمید IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        26 48
        اگر از نظر شما دانشجویان و قشر فرهیخته یک مملکت ارزشی ندارند پس چه کسی ارزش گفتگو دارد؟ حتما بن سلمان!
    • AE ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      با این تشکل های دانشجویی ساختگی و افراد مغرض و وابسته به نهادهای تخریبی هیچوقت نمی توانید جلوی حرف حق را بگیرید و یا به مقام والای حضرت مولانا اتهام بزنید ، همه ما میدانیم که تبعیض و فساد در جامعه ریشه دوانده و مردم کشورمان به آن اعتراض دارند ..
    • بهائی .زرتشت.کلیمی IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      در مورد فرقه بهائیت کسانی که بهایی هستند پدر و مادرشان بهایی بودند.بهایی بودن جرم نیست.تو که شیعه هستی پدر و مادرت شیعه بودند خودت دین و مذهب را انتخاب نکردی.
    • کورش IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      حکومت جز کشتن چه کار درستی می کنه
      • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        3 11
        پسر جان اگر به خدا و پیامبر و قیامت اعتقاد نداری ازاد مرد باش دروغ نگو
    • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      مولانا عبدالحمید عالم دانا و فهمیده ای هست او به کسی توهین نمیکنه و و حرف ناحق نمیزنه واقعا آدم منطقی هست
    • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      20 78
      غلط املایی و انشایی خود را اصلاح کن بعد کامنت بگذار... خیلی بی‌سواد تشریف داری
    • محمد مهاجری IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      22 69
      سلام این روش شفاف و منطقی است که دانشجویان انتخاب کردند تا پاسخ ابهام ها و سوالات خود را بگیرند بحث منطقی و آرام انشاءالله که سبب گرمی و وحدت بیشتر شود
    • ادهم IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      سلام بجای انتقاد از جناب مولانا چرا مسولین بی‌کفایت و درغگویتان را پرسش و پاسخ نمی کنید..هزاران اختلاص.دزدی و غیره در کارنامه هایشان دارند .
    • پ.ن.پ IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      82 13
      شورای شهر زاهدان و شهرداری نسبت به درآمدی که داشتند موفق عمل کردند.عملکرد دو لت در استان خیلی ضعیف بوده از مدارس کپری و روستا های که در استان اب و برق و شهرهای که گاز ندارند.هزینه دولت در بخش اقتصاد نبوده
    • احسان IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      درود بر مولانا عبدالحمید دوست مردم و مظلومین ..و دشمن شیاطین
    • جلال IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      21 94
      کسی که بهش دیکته بشه چی بگه امکان نداره قبول کنه بیاد پرسش و پاسخ منطقی.اونایی که طرفدار ایشون هستید حالا ببینید کی راست میگه.
      • IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        3 3
        اشتباه منفی دادم درست گفتین این آقا منطق داره جواب قشر دانشجو رو بده
    • جاسم .. IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      موافقم با حرفهای مولوی
    • آرین IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      21 77
      احسنت واقعا نامه ای منطقی و مستدل بود باشد که بیدار شود
    • سیروان IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      73 12
      همه ی تشکل ها انجمن اسلامی و به اصطلاح، حکومتی بودند که!! بهتر بود اینطور تیتر می‌زدید: "درخواست انجمن های اسلامی طرفدار حکومت زاهدان از مولوی عبدالحمید"
    • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      درود خدا بر مولوی عبدالحمید
    • شاهرخ IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      این تشکل ها باید جرات داشته باشند که حاکمیت را هم نقد کنند.البته نقد یک امام جمعه که کار سختی نیست .
    • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      17 89
      آیابرهمگان روشن نیست بااین همه ولوا مملکت وتوهین به مقام رهبری ولایت واعتراض به قاتلین مامورین امنیت که ایشون نماینده عربستان درایران است
    • عباس IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      76 17
      نامه تشکلهای دانشجویی با اندکی تامل و فکر متوجه غیر منطقی بودن آن می‌شویم
    • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      25 42
      بعید می دانم عبدالحمید حاضر به مناظره شود قطعاً قبول نخواهد کرد
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      81 18
      بگوبسیج دانشجویی.
      • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        3 2
        چه فرقی میکنه اگر ایشون جواب داره به سوالهای این جوانان به قول شما بسیجی بده اگر هم که محکوم شد ونتوانست جواب بده دیگه پاش رو از گلیم خودش درازتر نکنه که ملت بیدارند
    • بنده خدا IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      19 72
      سلام چی عجب یکی حاضر شد به این آقای عبدالحمید تذکری بده.
    • علیرضا IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      حالا مطمعن هستید اینا رو تشکل دانشجویی نوشتند این در واقع یک نوع خراب کردن مولوی هست که افراد تندرو و نفوذی قصد این کارو دارن
      • ماجد IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        22 16
        مولوی دعوتو قبول کنه تا سوتفاهم برطرف شه
    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      شما،درحدی نیستین که بخواین مولوی رو زیر سوال ببرین.
    • گم نام AE ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      25 81
      درود بر شرفت،جوان با غیرت،این نامه جز حقیقت وشاید به نظرم خلاصه حقیقت بود اقای مولوی باید جواب دهد،
    • محمد IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      24 82
      دروود و حمت خدا برشما دانشجویان...بعنوان یک شهروند عاجزانه تقاضا دارم شخص مولوی را وادار به جوابگویی نمائید شما عزیزان همیشه پرچمدار ازحق وحقیقت بوده اید
    • نادر بلوچستان IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      90 18
      شما و حاکمیت اگر کاری برای بلوچها میکردید در صدا و سیما تسلیت عرض میکردید لااله الاانت سبحانک انی کنت من الظالمین
    • حقشناس IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      لشکر پاچه خواران نظام دست به کار شده اند.نظام همانگونه که مخالفانش را اعدام میکند باید مامورین خاطی را که مردم را کشته اند اعدام کند عذرخواهی غیر از این معنایی ندارد مولوی نباید به این عوامل سرسپرده حکومت در قالب بسیج وانجمن های ساختگی توجهی داشته باشد.
      • بهنام IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        52 13
        احسنت به شرافت شما کاملا درست و حسابی فرمودید
      • محسن DE ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        8 4
        درود بر شما
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      87 22
      ایشان عا مل وحدت هستند
    • هادی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      29 5
      سلام خداوند متعال جهت هدایت مردم انبیاء رو فرستاد تا بوسیله کتاب آسمانی مردم را راهنمایی کنند و هر کلامی ودین دیگری که اضهار وجود کند به گفته قرآن کریم به خداوند دروغ بسته وازلحاظ احکام اسلامی کافر است وخدادند نیز در همان حکم کافر اعلام کرد لطفاً با تدبر بیشتر و مطالعه قرآن کریم بپردازید
    • منوچهر RO ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      ای کاش فقط یک نفرچه درحکومت وچه درمجلس ودولت مثل جناب عبدالحمیدبه فکرمردم بودند.
    • کورد و کوردستان IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      درود بر حضرت مولانا عبدالحمید خداوند به ایشان عزت داده،شما چیزی نیستید که بخواهید عزت و آبرویی که خداوند متعال به حضرت مولانا عبدالحمید داده از ایشان بگیرید. کوردستان ،بلوجستان برادرند
    • ابراهیم IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      82 20
      دانشجو خط امام از دیوار مسجد زاهدان بالا نرو مثل دیوار سفارت بیچاره شدیم ما بهشت تور نمی خواهیم
    • جعفر IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      19 60
      بسیار عالی ببینیم چ جوابی خواهند داد
    • علی AE ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      44 17
      توکه ادعای شریعت میکنید چرا برادر کشی ملت چه گناهی کرده
    • جانم فدای شیخ الاسلام IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      95 17
      والا اگه دانشجویان بقول شما حادثه ۸ مهر (جمعه خونین)رو رغم زدند باشه شیخ الاسلام در پرسش و پاسخ شرکت می‌کند شیخ در نماز جمعه بعد۸مهر هم گقتن باید کوچکزهی متجاوز مجازات شود چرا نشد و چرا از کسانی که حادثه ۸ مهر رو رغم زدند کسی مجازات نشد نگین تغییر پست هم شامل مجازات هستش
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      20 49
      آقای مولوی عبدالحمید جواب نمی‌دهد
      • ناشناس IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        0 0
        بقیه مسئولین برای کارهاشون پاسخ میدن!؟
      • حسبی الله IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        20 68
        کسی درس میخونه قران میخونه بعد هم در خطبهاش از یه قاتل طرف داری میکنه ازاین نباید پیروی کرد جانم فدای سیدی علی خامنه ای
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      39 19
      وحدت جامعه اصل است اسایش وارامش مردم اهم مهماتست مولوی حفظ الله خود براین مطالب واقف است انشاالله تشریف میارند وروشن سازی میکنن مامردم بلوچ هم ازمولویمان میخواهیم به تناقضات پاسخ بدن .
      • ناشناس IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        0 0
        واقعا بلوچی!؟
    • محمداحمدی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      سخنان جناب مولوي عبدالحميد انگیزه سیاسی دارد اولين هدفش ایجاد اختلاف در بین اقوام ومذاهب است
    • علی IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      47 27
      سلام.تمام انسانها محترما اما فرقه ی که رهبر آن ادعای پیامبری و نعوذبالله خدای دارد در اسلام جایگاهی ندارد.
    • حسین. س IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      17 34
      آقای مولوی اهل پرش و پاسخ نیست فقط می‌گوید در همین حد
    • عطاالله امینی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      50 16
      دعوت شما از اساس شروع به بدعتی اشتباه است چون طرف مورد اعتماد ان جامعه را در اولین سطر دعوت محکوم کردید وهمه مشکلات پیش امده را بعهده ا و قرار دادید
    • شکرعلی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      30 16
      حتما دانشجویان بیست نفر هم نیستند که بیانه صادر کرده اند
    • میکاییل IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      20 42
      اقای مولوی من یک ایرانیم و بابیت و بهاییت را مطالعه کرده ام ایا ریشه و پرورش دهنده انها را میدانی ایا میدانی که قبله انها عکاست ایا از عدد۹ و ساختمان ۹ ستون شیکاگو خبرداری ایا میدانی این فرقه همانهایی هستند که الان از تو استفاده میکنند و بعد تورا مثل زباله دور میاندازن و...اقای مولویشما عزت خودت را
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      22 80
      تمام کارهای عبدالحمید مشکوک است
    • زهرا شفیعی US ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      وقتی امام خمینی صحبت می کردند آدم دوست داشت که به صحبت های او گوش کنه صدای خامنه‌ای هم آدم دوست داره ساعت ها گوش کنه ولی نمی دانم چرا من از صدای این آدم عبدالحمید می تر
      • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
        20 28
        خداوندشیطان لعین رجیم راازاین جهت از درگاه خودراند چون تکبرکرد،تکبرانسان رابه بی راهه می برد مادرمملکتی زندگی میکنیم که ترک،کرد،بلوچ،شیعه،سنی،زرتشتی،مسیحی،باهم بوده و هستیم بنابراین نباید به سلیقه ها و اختلافات دامن بزنیم واین یک حقیقت است که کسی باید همیشه حرف آخررابزند واین شخص رهبرمملکت است.
      • Z AE ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
        2 1
        از جانب خودت حرف بزن
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      10 25
      عالی گفتید و درخواست کردید
    • محمد IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      12 61
      رهبر فرزانه و دلسوز نظام و انقلاب مانند پدری مهربان با کشته شدن هر ایرانی از هر طرف منازعه خون جگرها خوردند بیاید ب سخنان گهربار و بسیار باارزش رهبری عالم متدین و مومن و مخلص گوش فرا دهیم و سخنانش را چون فانوسی در شبهای تاریکی ک تمام معاندین با اسلام دارند چراغ هدایت قرار دهیم.اتحاد رمز پیروزی ماست
    • آرش IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      4 16
      کج دار مریز
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      12 53
      چرا این مولوی به دوستان وبرادران طالبانی اش در مورد ازار زنان ومنع انها از تحصیل چیزی نمیگوید چرا خودش زن را به مسجد راه نمیدهد چرا زن رابه مراسم تشییع راه نمیدهند
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      55 4
      حقوق شیعه وسنی برابر باشد
    • انسان IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      19 8
      چه مانعی دارد ، اتفاقا کار بسیار خدا پسندانه ای است فقط تبعیض قایل نشیم انتخاب سوال کننده ها را به دفتر مولانا بسپاریم کاری که سالهای سال رواج دارد ، انتخاب استرلیزه شده
    • ناشناس IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      57 16
      سلام عبدالحمید قلب‌مردوم بلوچ‌
    • بلوچی US ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      73 15
      چرا جوانهایی رو که درحدیک اتهام به کشتن بسیجی بود رو ظرف بیست روز محاکمه واعدام کردید ولی قاتلان ۱۰۰ نفراز جوانان بلوچ رو اعدام نمیکنید حکومت اگه شهامت داره به این دوگانگی دربرخورد جواب بده
    • حاجی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      64 9
      باسلام، ادم خوبه همه چیز رو به دید انصاف ببینه، وقتی میگین مولانا توقع مجازات عاملان و آمران جمعه خونین زاهدان رو دارن درواقع این توقع تمام مردم این استان و خانواده های ان شهدا است تنها خواسته خود مولانا نیست، خودتان بهتر میدانید حتی خانواده ان شهدا به دیه راضی نشده اند و خواستار مجازات هستن،
    • مجیدصادقی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      11 50
      زنده باددانشجویان وطن پرست خوشابه غیرتتان سازندگان آینده کشوردرودبرشما
    • US ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      15 45
      مولوی بایدبروداگرراست می گویددرجلسہ پرسش وپاسخ مولوی درھرجمعہ باعث تنش می شودوعدہ ای بہ خیابان میایندوشعارعلیہ مقام رھبری میدن آیااین شایستہ است ملابایدراھبرودعوت بہ خیرونیکی باشداون مردم بیگناہ ھم کہ کشتہ شدن باعث وبانی اون سخنان عبدالحمید وملانقشبندی بود
    • سلیم IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      45 11
      اولا تشکل بسیج دانشجویی،بسیج با ارگان نظامی فرقی نداره،دوما میگین چطور به قاتلان بی رحم ک مجازات میشوند مخالفت میکنید اینا نه دادگاه صالحی داشتن نه وکیل پس بایدمخالفت کرد،سوما حادثه جمعه خونین فقط بافرستادن نماینده حل نمیشه باید مسببین ب سزای کارشون برسند
    • خلیل IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      50 17
      زنده باد مولوی عبدالحمید
    • ناشناس😔😔😔😔 IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      58 12
      چجور رسیدگیه که بخاطر کشتن صد نفر یک نفر هم اعدام نمیشه ولی بخاطر کشتن یک نفر در کرج ۱۵ نفر رو حکم اعدام میدن ..در عجبم از این همه عدالت
      • محمدمبرا IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        6 3
        دقیقا صد نفر، نه یک نفر کمتر، نه یک نفر زیادتر،عجیبه دقیقا صد نفر کشته شدن.
    • GB ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      40 11
      کدام تشکل دانشجویی
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      46 13
      تشکل دانسجویی غلط کرده
    • رضا GB ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      51 13
      مولانا حرفی جز حرف حق نمیزند چرا تلاش میکنید بی ابرویش کنید، وقتی خدا ابرو داده کل جهان بخواهند نمیتوانند اون رو بی ابرو کنند
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      47 30
      تحمل حرف حق را ندارید؟ مولانا عبد الحمید حجت خدا بر روی زمین است قران ناطق است مسیح زمان است
    • منصور IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      55 11
      نیازی نیست مولوی عبدالحمید جوابگو دانشجو ها باشه اول ریئس جمهور باید جوابگو باشه که سمتی داره مقامی داره تک تک وزیر وزار بعدش نوبت مولوی عبدالحمید است
    • احمد GB ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      47 14
      کی شود دریا به پوز سگ نجس زمانی به کار می رود که یک شخص خوش نام مورد هجوم تهمت بقیه قرار بگیرد. عزت فقط دست خداست ک داده ب مولانا
    • علبگ IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      49 7
      سلام حاجیان باسوادان ایا عبدالحمید جواب بده یا نده پراید میاد پایین یا پیاز عمو برو پی کارت مشکل مردم اقتصاد مریض برو اقتصاد درست کن همه میروند خانه منیشند وجان فدای گشور میکنند
    • علبگ IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      30 5
      سلام حاجیان باسوادان مشکلات اقتصادی است این اقتصاد مریض درست کنید مشکل خودرو وارزاق وکار است این درست کنید مردم میروند پی کار زندگی
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      51 9
      مولوی با غیرت
    • محمد IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      8 33
      ضمن عرض ادب وارادت به تمامی برادران عزیزوفهیم وگرانقدرم که عزت برازنده شماعزیزان وفرهیخته گان هست درخصوص نامه دعوت به پرسش وپاسخ فوق العاده هست وامیددارم که عبدالحمیدحاضرشودومباحثه انجام پذیرد.دوم ازجوابهای برادران گرانقدردرجواب پیام ان بنده خدکه طرفداری ازعبدالحمیدکردن برخودمیبالم موفق باشید.
    • محمد IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      10 40
      آفرین بر شما فکر کنم برای اولین بار باشه که در استان سیستان و بلوچستان همچنین پیشنهادی به مولوی عبدالحمید می شود . دیگه باید این بساط جمع و جور و اوضاع آرام و سوء تفاهم های پیش آمده بر طرف شود . چرا که دشمنان ما آرامش و وحدت ما را نمی خواهند
    • AE ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      48 11
      فقط این بگم مولانا خط قرمز ماست اینا هرکسی بداند از زاهدان تا چابهار همه بلوچ ها یکی اند ما هم آرامش برادری در کشور میخواهم چه سنی چی شعیه فرقی ندارند همه برادرند
    • ا_صادقی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      33 12
      چه دانشجویان ملوسی
    • روح اله IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      16 42
      آقا یه جلسه درباره پرسش و پاسخ به حرفهایی که زدی انقدر سخت نیست ،اگه عرضه داری قبول کن فقط پرسش وپاسخ،مثل آیت الله خامنه ای با همه اقشار جلسه میزاره میگه ومیشنوه
    • Ali IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      39 8
      بیائید از من سوال کنید تا پاسخ شما را بدهم با سند ومدرک
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      12 49
      زمان شاه بلوچ ها رو یاغی و سرکش و نادان میدانستند .وهمواره اون ها رو سرکوب و تبعید می کرد و هیچ بلوچی برای رژیم شاه ارزشی نداشت وهمه بی سواد و یا کم سواد بودن .این حکومت جمهوری اسلامی بود بخاطر جبران خسارت های رژیم شاه برای بلوچ ارزش قایل شد و برای اون ها امکانات اورد و کل مردم ایران برای محرومیت ز
    • عبوس IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      9 32
      ایا تا بحال مملکت مشکل داشته و یا خیر؟ اگر داشته چرا حالا ایشون معترض شده ، اگر نداشته اصرار بر بودن مشکلات چیست، نون به نرخ روز خوردن برای هیچکس پسندیده نیست ( همه در معرض ازمون هستند ما صبور یم )
    • پیریان IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      10 23
      بهترین کار ممکن همین است
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      10 14
      بسیار درست عالی❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      30 1
      شیعه وسنی برای این خاک خون دادن،وقتش برسه جون هم میدن.حالا یکی سوادش مثل من این اندازه هست ،یه حرف رو جابجا بنویسه.همه بهش حمله بکنیم. حیف شهدای عزیزمون
    • حسین IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      14 27
      دانشجویان کار خوبی انجام داده آن یا باید آقای مولوی در پرسش وپاسخ دانشجویان شرکت کند
    • علی US ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      53 9
      انجمن های اسلامی می تونن پیرامون واقعه مهرماه هم یه درخواست به وزیر کشور، فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده سپاه استان بدن و در مورد اون حادثه هم جلسه پرسش پاسخ بذارن. البته اگه جرأت دارن که ندارن ولو به ظاهر
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      41 13
      سلام هموطن جواب دادن خوبه اما نه به دانشجو نما ها که هیچ درکی از مشکلات و مسائل زندگی مردم و جامعه ندارند
    • رضا GB ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      13 18
      خدابه کسی عزت نمی دهد بلکه این خود آدم است که برای خود عزت باید به دست بیاورد اول حرف زدن یاد بگیر بعد نظر بده
    • رسول AE ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      14 34
      اگرمولوی نیتش خیر بود،اختشاشی تهران بود از مسجد مکی سر بیرون نمی اورد،مهسا امینی یاحجاب این اقا چطور یک چرخش صد وشصت درجه زد از بی حجابی د قاتل دفاع میکنه،
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      13 30
      سلام من چند بار به آقای محترم تذکر دادم اصلا خط شما معلوم نیست ایرانی هستی یا عرب خوب حرف بزن مردم را به جون هم ندازی
    • رضامحمدی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      14 37
      احسن بشما،از عبدالحمید دعوت بعمل آورید ودانشجویان سوالاتشان رو بپرسن تامتوجه شوند ک این آقا ک ب رهبری خرده میگیرن ازنظر علمی پوچ است وهیچ ندارد فقط دست نشانده سعودیهاست ک در داخل بهش بها داده شده است وجوگیرشده ،ایشان رو از امام جماعت باید کنار گذاشته شود تا دیر نشده،مانند منتظر ی ک امام خلعش کرد
    • رضوانی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      13 36
      دورود وسلام بر دانشجویان عزیز بویژه تشکل های دانشجویی ،این حرکت ارزشمند شما در جهت رفع فتنه بسیار کار گشاست ،
    • ابوذر IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      34 17
      مولوی ازین چیزانمی ترسدعلم وسواد ومعرفتش ازهمه بیشتراست وباشجاعت بلوچ نژادش حتما دراین جلسه وجلسه بالاترازآن هم خواهدآمدبارها اعلام کرده ازهیچ کسی ترسی ندارد وبارها اعلام کرده اهل مناظره ومحاوره است
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      28 18
      اولا این خبرها فقط جهت تحریک افکار عمومی صادر میشه کی گفته مولوی جوانها را تحریک میکنه اتفاقا مولوی باعث تحریکشون نمیشه معلوم نیست اینا کیا هستن که میخوان نام بلوچ را بد کنند دوما اگه میخواست تفرقه بین شیعه وسنی بندازه که همون موقعها مینداخت نه الان بعدشم توی شهر زاهدان شیعی و سنی زندگی میکنن
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      18 8
      خبرهای دروغین خیلی داره پخش میشه
    • بابک AE ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      41 16
      چقد ترسیدین ازش ! 😅👍👍 واقعا که کسی صداش ب گوش جهانیان برسه و حرف حق رُ به زبون بیاره بایدم ازش بترسین 😎
    • یک ایرانی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      41 10
      چه دل پر دردی دارن این به اصطلاح تشکل دانشجویی چرا شما که اینقدر فعال هستید یک درخواست پرسش و پاسخ از نمایندگان مجلس که با رأی مردم صندلی بهارستان رو اشغال کردن نمیزارین چرا از وزارت صمت که هیچ نظارتی بر گرانی مغازه به مغازه نداره درخواست نمی‌کنید که اینطور ضمیمه نقد برخی بوجود نیاد
    • US ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      48 19
      مولوی عبدالحمید کارش و اعمالش و گفتارش یکیست و تفرقه افکن نیست و نبوده
    • GB ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      48 12
      کاش تشکل های دانشجویی سراسر کشور تقاضای برگزاری چنین جلساتی را با سایر مسئولان و دیگر سردمداران اداره کشور ارائه میدادن تا روزگار مملکت به این فلاکت دچار نشود والا گیر آوردن مولوی عبدالحمید در گوشه رینگ و حمله طراحی شده به او آنهم در محروم ترین خطه کشور حلال مشکلات عدیده مملکت نیست
    • اکبر IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      14 27
      ایه ۴۰ سوره احزاب محمد اخرین فرستاده خداست ولی فرقه ذاله بهاییت محمدباب اخرین فرستاده خدا وبیان رااخرین کتاب اسمانی میداند چقدر باید عالمی نادان باشد وخودرا مروج دین رسوالله بداند متاسفم
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      72 12
      از انجمن دانشجویی تقاضای عاجزانه دارم .اگر شجاعت دارند درخواست یک جلسه پرسش پاسخ با مدیران عالی نظام راداشته باشند .واز انها بپرسند که دقیقا چه کسانی وباچه انگیزه ای دستور تیراندازی به مردم نمازگزار معترض یا به قول شما اغتشاشگررادادند .والا پاسخگو کردن امثال مولوی برای مردم کوچه وخیابان هم اسان است
    • مولانا عبدالحمید IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      47 27
      جانم فدای مولانا عبدالحمید
      • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        5 11
        الهی آمین. انشالله براش صدتیکه بشی. انشالله براش جوون مرگ بشی و عزیزاتو جلوش قربونی کنی
    • آیدین AE ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      35 8
      حوادث ناگوار رو شماها باعث شدین
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      49 18
      من نمی‌دونم اینا عدالت رو تو کجایی کشور میبینن این همه از عدالت و برادری و برابری حرف میزنند در صورتی که اهل سنت که اکثریت کشور ایران است و چرا از پست وزیر یا پستهای اصلی کشور محروم هستند چرا حق برگزاری نماز جماعت را در پایتخت ندارن این است عدالت شما وبرادری شما آقا ما اینجور عدالت وبرادری نمیخواهیم
    • ت IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      21 34
      آقای مولوی درخت بزرگ میشه سرش میاد پایین به دل مادرهای ایران و جوانان رحم کنید به خاطر کافرهای آدمکش ملت خودت نفروش برادر اگر کاری ازدست میاد برای مردم راه چاره کن با دولت نه موزه گرفتن جوانان خام هستن زود عوض میشن گول میخورن هرچه ایرانی هست همخون هم هستیم بنده خدا یک خدا داریم یک هدف
    • خداداد حیدری JP ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      15 36
      اینجانب حمایت خود را از بیانیه انجمن‌های دانشجویان اعلام میکنم و امیدوارم جناب مولوی عبدالحمید از نیز استقبال نماید تا برای مردم خونگرم بلوچ روشن شود تا بدانند خودم آنها کیست و چه افرادی آتش‌بیار معرکه بودند
    • خداداد حیدری JP ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      12 35
      اینجانب حمایت خود را از بیانیه انجمن‌های دانشجویان اعلام میکنم و امیدوارم جناب مولوی عبدالحمید از نیز استقبال نماید تا برای مردم خونگرم بلوچ روشن شود تا بدانند خودم آنها کیست و چه افرادی آتش‌بیار معرکه بودند
    • ایرانی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      20 43
      زمان عبدالمالک که این همه خون ریخته شد این مولوی کجا بود
    • گل نرگس IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      14 24
      احسنتم کاملا صحیح و به جا
    • حسام IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      16 46
      دوستان بزرگوار همه ی ما ساکنین استان سیستان و بلوچستان بخصوص شهر زاهدان خبر داریم در مسجد مکی چه میگذره خبر داریم و اسنادشو داریم به اسم دعا برای سلامتی به زنان بلوچ توسط مولوی های خودشون چگونه تجاوز میشد خبر داریم در مسجد مکی چندصدنفر تررویست داعشی تربیت شد
      • ناشناس AE ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        16 3
        تو فقط یک اسناد رو کن که مولوی های ما متجاوزن خیلی بیشرفی وقتی فقط بلدین دروغ بگید که مولوی های مارا و خود ما بلوچ هارو پیش ملت ایران خراب کنید ولی ما خدای داریم که جوابتون را میده
    • حسام IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      19 43
      خب داریم عبدالملک ریگی رو چه کسی به سرویس های خارجی معرفی کرد و پول ها دلارهای کیا ریخت شد پاش. خبر داریم چندصدنفر مرد زن ترویست داعشی بلوچ تربیت شد زنانشون به جهاد نکاح پیوستن
    • حسام IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      23 39
      افکار داعشی افکار ضد شعیه ضد ایرانی افکار جدایی طلبی از روز قدرت گرفتن این اقایان در این استان رواج داشته امروز ادعای وزرات میکنن فردا ادعا ریاست جمهوری در نهایت ادعا خلافت که همچون مولوی را جانشین بر حق خدادر زمین میدانند این نادان های بت پرست
    • الا US ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      12 11
      متاسفم از سوادتون
    • مهدیزاده ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      30 44
      ایشان قطعا باید در خصوص توهینهایشان به مقدسات تشیع،و علت مخالفتشان با وحدت اسلامی را توضیح دهند
    • علی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      46 11
      شما دانشجو هستید چرا از حق دفاع نمی کنید حق شما فقط عقیده و باور شماست و بفیه بر باطل هستند کدام ازادی چرا اهل سنت وزیر ندارد چرا رئیس جمهور ندارد چرا مدیر روحانیت اهل سنت باید برا دران اهل تشیع باشند چرا .....‌‌‌‌
    • علی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      37 12
      فکر کنم این جمعه جواب همه این سوالات را بده در نماز جمعه
    • علی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      41 8
      این انجمن اسلامی و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ها رو که همه میشناسند چه افرادی هستند
    • علی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      22 41
      واقعا جای تاسف داره که این آقا مدافع حقوق زنان شده،جایی که به زنان اجازه نمیدن که در نماز جمعه شرکت کنه و مصاحبه راای که با مولوی درباره حجاب زنان داشتند حتما ببینید خیلی چیزهایی دستگیرتون میشه.
    • گانگستر IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      36 10
      همه دوستان از املای دوستمون ک عزت رو اشتباه نوشته گیر دادین ب کسی ک زبان اصلیش فارسی نیست لطفا گیر ندین و البته کسی ک متن اصلی رو نوشته، املای ی کلمه رو اشتباه نوشته، حالا همه شما باسوادا متن بالارو دوباره بخونین و اشتباه اونم پیدا کنین و ایا دوستان دیگر با نمایندگان مخالفان همچین جلساتی میذارن
    • ناشناس IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      29 39
      ما هم این مطالب را قبول داریم چون مولوی دیگه شورش رودرآورده دیده چمعیتشون رفته بالا می خواهد به حساب خودش یک عرض اندامی بکند شهرداریهای فاسد وسواستفاده گر رو پیشنهاد میده و کل شهر رو خرابه کرده لطفا رسیدگی کنید.
    • ع ع IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      39 63
      بنده بعنوان یک بلوچ میگم به هیچ وجه عبدالحمیداولانمیادوثانیانمیتونه جواب بده فقط ازدوریه چیزهای میگه
      • IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        16 5
        نظر ندی سنگین تری ها
      • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        5 3
        پس تو بلوچ نیستی .یا غیرت نداری جانم به فدایت مولوی عبدالحمید
    • ابراهیم...خراسان IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      69 33
      بدون شک عزت حضرت شیخ از طرف الله تعالی هستش...وهر کس در هر لباسی یا جایگاهی بی احترامی به حضرت شیخ کنه به خودش وخانوادش کرده.وحتی ذره ای از عزت وشکوه ایشان کسر نخاهد شد...پس دندتان نرم خوب حرص بخورید .
    • احد IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      39 11
      متاسفانه در کشور ما هر کسی ساز خودش را می زند چون خودش را فراتر و برتر از قانون می داند.
    • جانباز جنگ تحمیلی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      11 8
      آقایان دانشجو شماها در جایگاهی نیستید که حضرت مولوی عبدالحمید را به مناظره و چالش سیاسی بکشانید. والسلام
    • زهرا IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      16 6
      آنچه عیان است چ حاجت ب بیان است. جانم فدای شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید
    • ناشناس IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      7 11
      این‌مولوی‌عبدالحمید‌باید‌بدونه‌کشور‌ما تحریم‌هست‌وبعد‌ازانقلاب‌‌بیشتر‌اقدامات‌ حمایتی چه‌ازنظر‌یارانه‌وچه‌اقدامات‌ توسعه‌ای‌‌درسیستان‌وبلوچستان‌ درمقایسه‌با‌زمان‌قبل‌از‌انقلاب‌انجام‌شده‌و همچنان‌داره‌توجه‌میشه‌حالا‌مولوی‌به‌علت‌ نامعلوم‌چرا‌همه‌جاای‌کشور آرام‌هست‌داره‌ادامه‌می‌ده وباعث‌اغتشاش‌ میشه‌
    • زرتشت IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      مدتیه دشمنان وبدخواهان ایران اسلامی درداخل وخارج را جوگرفته افسارپاره کرده ولگدپرانی میکنند بزودی افسارشان را می‌بندیم وبرمیگرانیم شان درهمان طویله ای که بودند اینجا سرزمین امام زمان عج وسرزمین فاطمیان وعلویان است ایران
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      انشاءالله خداوند جناب عبدالحمید وهمه مارا به راه راست هدایت کند.جناب عبدالحمید راه نجات شما در دنیا و آخرت همراهی با ولایت خلیفه چهارم شما یعنی حضرت علی ابن ابی طالب و نایب برحقش ولی فقیه زمان آقامون سید علی خامنه ای هست و بس.والله والله والله اینو خودتون از همه بهتر میدونید.غقط کافیه به کتاباتون مر
    • آراز IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      دانشجویان عزیز و بسیجیان سلحشور بیمارستان شهریار ۲۳ سال است افتتاح نشده، از مسعولش دعوت کنید و ببینید علت چییست عبدالحمید را ول کنید
    • AE ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      خدا نکنه که شیطان لعنت الله به انسان غلبه کنه
    • من IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      تشکل های دانشجویی سوالی از رئیسی و دیگر مسئولان بابت وضعیت گرانی و بیگاری و بی گازی ندارند آیا؟؟؟؟؟!!!!!!!
    • US ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      الله به مولاناعزت داده وکسی نمیتونه جلوش وابسته چون جان فدازیادداره
    • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      مولانا وقتی به عربستان نامه میدادکه به شیعه های عربستان ظلم نکنندشماهانبودید مولانابه طالبای افغانستان نامه دادندکه به شیعه ظلم نشه نبودید.اگه اینجا ازادی بودمردماازسرراه برنمیگردوندنکه نیاندپیش مولانا.مردم باسلاح بیرون اومدندمولانانگذاشت یکی ادم بکشه ماباچشمامون دیدیم پس شما تحقیق کنید بفهمیدبهت حر
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      هنوز جلسه برگزار نشدہ شما سوالات را پرسیدید و جواب دادید بعد میگید مولانا بیاد تو جلسہ
    • بی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      من یک بلوچ هستم عبدالحمید تا حالا حتی یکبار به منطقه ما پا نگذاشته که بفهمد در سیستان چه خبر است فقط با پول‌های سعودی و اعتباری که جمهوری اسلامی برایش ایجاد کرده علیه نظام حرف می زند . در همین استان من ، زن از هیچ حقی ب خوردار نیست حالا این فرد شده مدافع زنان ایران
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      بسیار کار خوبی هست. آفرین به دانشجویان. .این آقا باید جوابگو باشد
    • زبل IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      سناریوی جدید
    • ناشناس IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      قبول نکنید این یه توطئه هست برای ترور مولوی
    • عبدالله IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      بسم الله جناب مولانا این شما و این میدان مناظره
    • محمد IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      آنکه بر خلاف خون شهدا حرکت کرد خدا به زمین اش زد تا چه رسد به دیگران !!! ولی پیش نمازی که عمدا بارها دروغ بگوید خواند نماز پشت سر او چه حکمی دارد ؟؟؟
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      حمایت هارو می‌بینید از مولوی 😄 بسازید که رهبر جهان اسلام شما نیمی ازین حمایت های مردمی رد هم نداره 😃
    • فرزندان لر ایران زمین IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      اقای عبدالحمید امام جمعه زاهدان با صحبتهای که قبلا و الان میکنی خیلی ها از دست ناراحتن خصوصا فرزندان لر کمی دقت کن و حواست به خودت باشه و گول افراد ضد انقلاب و تروریستها را نخور
    • فرزندان لر ایران زمین IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      اقای عبدالحمید امام جمعه زاهدان با صحبتهای که قبلا و الان میکنی خیلی ها از دست ناراحتن خصوصا فرزندان لر کمی دقت کن و حواست به خودت باشه و گول افراد ضد انقلاب و تروریستها را نخور
    • بهرام سعیدی IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      بنام یزدان پاک بهرام سعیدی اصلی کارشناس ارشد فروش inotiونماینده بیمه پاسارگاد
    • سرباز ایران IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      احسنت به این تدبیر موفق باشید . زنده باد ایران یک پارچه با همه قومیتها و مزاهب و ادیان .پاینده باد جمهوری اسلامی ایران
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      7 11
      نمی دانم.یعنی مأمور شورش کردن بطرف مردم شلیک کردن؟ عجب:ما که چند سال زاهدان زندگی می کیم.ما نادیدم مأمورا بطرف مردم بزنند.آنروز ما نماز جمعه بودیم دیدیم اشرار به مردم شلیک کردن فیلم حمله به پاسگاه۱۶هس.لابد مامورا خودشان دیوار پاسگاه را خراب کردن حمله کردن به اسلحه خانه پاسگاه فیلم هست.ناحق نباید گفت
    • مهناز IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      7 14
      آفرین به بچه های دانشگاههای سیستان وبلوچستان چقدردانشجویان بلوچ فهیم هستند انشالله خداحفظتون کنه همونطور که رهبری ازتون تعریف وتمجید کردند نشون دادید که قابل این تعریفها هستید وپشت نظام راخالی نمی کنید آفرین به غیرت بچه های بلوچ
    • مهدی IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      17 6
      تشکل‌های تقلبی
    • حشمت IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      3 2
      لعنت خدا برفتنه وفتنه گر ودشمنان نادان وجاهل داخلی وخارجی ایران باد
    • یاور IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      1 0
      ولی امر و نایب آقا حجت ابن الحسن ، علی ابن الجواد حسینی خامنه ای ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ؟ در این زمان ملت ایران مورد امتحان الهی قرار میگیره هر که پشتیبان این سید فاطمی باشه عاقبت بخیره و هر کس دشمن رهبری باشه عاقبت اش عذابی دردناک و جهنم هست ،
    • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      26 5
      این ها سیاست خراب کردن جناب مولوی را دارند واسلام
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      17 5
      لطفا در مورد این همه تورم ومشکل اقتصادی وفساد در جامعه بامسعولین جلسه پرسش و پاسخ بزارید خودبه خود همه چی درست میشه۵۳۹
    • یاور IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      3 0
      به والله قسم به والله قسم به والله قسم بعد از امام عصر آقا حجت ابن الحسن ! پاکترین بنده مخلص خداوند ، مظلوم ترین وقدرتمند ترین رهبر سیاسی ‌و مذهبی جهان همین سید فاطمی علی ابن الجواد حسینی خامنه ای هست و خداوند او را فرستاده تا دنیا رو برای ظهور امام زمان مهدی موعود آماده و مهیا سازد
    • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      13 3
      دانشجوها منظره خواستن یا بسیجیها🙂
    • مهدی AE ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      6 1
      من به شما افتخار می کنم.
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      7 10
      خدایی من زیادی به دنبال شیعه و سنی وبلوچ فارس یامولوی ویابیسوادچه میگه ناراحت نمیشم ولی وقتی که این شبکه ها بیگانه خوشحال میشن از حرفهای ماها آن وقت باید بفهمیم که راه مان اشتباه تکرار نکنیم اگر کشور ومردم رادوست دارید تمام
    • حسن IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      20 4
      احیانا این تشکلها سوالی از رئیس جمهور بابت این همه گرانی فقر بدبختی مردم ندارند
      • Z AE ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
        2 2
        احسنت حرف حق
    • IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      9 11
      برادرا بی خودی با هم بحث نکنید . که کی سواد دار کی سواد نداره به من بگید اصلا از حرفای عبدالحمید سر در میاره کسی . من که هرچی گوش میکنم چیزی نمیفهمم .فقط داد میزنه کاش حرفاش با زیر نویس پخش می شد .
    • FR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      9 1
      لطفا تعصب کور کورانه رو بذارید کنار.خدمت به مردم بزرگترین عبادت هست دم همه جوانان کشورم گرم متحد باشید
    • مهدی IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      13 0
      تو کشور آزاد زندگی میکنیم و همه حق پرسش و پاسخ آزاد بدهن از مقامات تا اشخاص ساده
    • هادی IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      12 2
      عرض ادب و احترام به هردو طرف . بنده ادم سیاسی نیستم و کار به هردو طرف ندارم با احترام . فقط یکی دو نکته برام سواله از بین پاسخهایی که دادین .با اجازتون میپرسم . فرمودین که مردم سیستان شناسنامه ندارن ،خیلیاشون . این مشکل از کیه قصور کیه ؟ چرا باید اینجور باشه ؟ تا الان چرا مطزح نشده ؟ این مسئولین کجا
    • IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      20 6
      چرا کسی از گرونی حرف نمیزنه
    • محمد قربانی IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      4 7
      گویند آب که گل آلود می‌شود ، هرکی به فکر خویشه
    • علی IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      6 12
      با ال علی هر که در افتاد ور افتاد .تمام.
    • میرشکار IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      19 3
      سلام‌ بچه ها یارانه ها کی میدن یه ریال پول برامان نمانده عظتمان داره از دست میره
    • مهدی FR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      11 1
      جالبه.بجای اینکه پاسخگو باشن طلبکار هم هستند!اینا میخوان از مردم سوال جواب کنن.
    • ممد IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      9 3
      منم نظرمو ميگم. هركى پول داشت هم عزت داره هم عظمت
    • امیر حسین IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      4 9
      حق وباطل را فقط خداوند مشخص میکند؛آنچه در این مدت دیده ایم؛فقط‌بغض وحسادت وکینه وخودخواهی از جانب هر دوطرف نزاع2798 بوده
    • بلوچ IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      24 10
      عزتی که الله داده را جزالله کسی نمی‌تواند بدهد
    • تهران IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      17 12
      خدا حفظت کنه مولوی 🙏🙏🙏🙏❤❤❤❤❤❤❤❤🙏🙏🙏
    • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      11 10
      مولانا خدا حفظت کنه
    • شاهرخ IN ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      12 13
      آفرین بر جوانان فهیم
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      11 18
      احسنت بر شما دانشجویان فهیم وهوشیار درود برشما مطالبه گر باشید
      • داود IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
        2 1
        خداوند خودش کمک کند این اختلافات کوچک رفع شود ودشمن نتواند بهره بزرگی از این اختلافات ببرد
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      0 1
      اگر کسی خدای نکرده با ماشین تصادف کنه چه خاکی باید بکنه توسرش
    • نجار IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      17 14
      بسم الله الرحمن الرحیم ،،، احسنت به تشکل‌های دانشجویی دانشگاه های زاهدان،،آفرین به پرسشگری آنها از مولوی عبدالحمید ،،، دانشجوی ایرانی و دلسوز وطن ومؤمن اینگونه است که هوشیار و مطالبه گر است وبا ادب و منطق به بحث و گفتگو می پردازد. منتظر شنیدن وخواندن پاسخهای درست از مولوی عبدالحمید هستیم.
    • US ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      1 4
      آقا بحث نکنین مملکت حکومت داره و حکومتم قانون اگه مولوی قانون شکنی کرده برخورد کنه شما مردم به جون هم نیافتین، سپاس
    • ... IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      14 4
      اگه یکم فقط یکم چشاتونو باز کنید حقیقتو میبینید مولانا فقط از حق مردم دفاع کرد شما هر چی هم ک بگین از بزرگیش کم نمیشه
    • ناشناس AE ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      22 7
      قربون آدم چیز فهم سنی وشیعه یکی هستن از زاهدان تا کردستان جانم فدای ایران جانم فدای مولانا
    • ناشناس RO ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      3 8
      آقایان در یک کلام ساده به همتون‌میگم‌ ایران فقط مشکل اقتصادی دارد همین امنیت که عالی هست گرانی برداشته بشه همه چی عالیه
    • حسینیان IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      5 8
      درود بر شما دانشجویان. زیر سایه امام زمان باشید.
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      1 1
      تا پرچم امام حسین بالا باشه این انقلاب هست جانم فدای سید علی خامنه‌ای
    • محمد بلوچی مقیم شیراز IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      2 0
      سلام.بنظرم آتشی که در استان سیستان و بلوچستان بپا شده توسط دولت غاصب اسرائیل و آل سعود خائن صورت گرفته و متاسفانه در نهاد نماز جمعه که قلب فرهنگی شهر است را نشانه گرفته و قصدشان بر هم زدن وحدت شیعه و سنی است که به لطف خدا و انوار قدسی اهل بیت علیهم السلام آرزویشان را به گور خواهند برد.
    • پاشا US ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      1 0
      عجب الان این حرفا خیلی بی معنیه بوی نفاق میده
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      1 1
      عالی است
    • محمود IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      2 3
      رهبر فقط سید علی خامنه ای... جانم فدای رهبر مقتدر و سرباز واقعی آقا امام زمان عج... اللهم عجل لولیک الفرج...لعنت بر منافق و منافق زاده
    • ریگی IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      2 3
      دانشجو در حدی نیست که بخواهد در زمینه های کلان مملکت پرسش وپاسخ بدهد مسئولین باید جواب گرانی وتبعض اعتیاد را بدهند نه مولوی که هیچگونه مسئولیت دولتی ندارد
    • سید داوود حجازی IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      4 0
      سلام و درود بر شما مردم ایران زمین وایرانی من فقط خواستم بگویم دشمنان اسلام داخل ایران نفوذ کرده و می‌خواهند تجزیه طلبی کنند من در آذربایجان غربی زندگی میکنم ما هیچ مشکل جز فقر وگرسنگی ومعیشت نداریم فقط بیکاری وگرانی کمر مردم را خم کرده فقط از دولت محترم خواهشمندم که پراید رو با قیمت 6تومن بده تحریم
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      4 3
      عظت که خدا بده هیچ کس نمیتونه بگیره .جانم فدای حضرت عشق مولانا عبدالحمید
    • مهدی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      0 0
      شما دانشجویان انجمنهای اسلامی و عمدتا بسیجی عزیز اینکه کسی حاکمیت و نظام را به چالش بکشد نتنها ایرادی ندارد که عین ثواب هست کسی که مثل مولوی عبدالحمید شجاعانه و از روی آشکارا نه پنهانی نقاط ضعف و اشتباهات حاکمیت را مطرح میکند نشان از عشق و مودت ایشون به انقلاب میباشد و بس
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      0 0
      جانم فدای شیخ الاسلام حضرت مولانا عبدالحمید حفظ الله تعالی که حق طلب وبشردوست ومدافع مظلوم و دوست الله جان هست به کوریه چشم دشمنان .امین
    • شریف IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
      0 2
      با سلام خدمت همه دوستان وکمال تشکر از اینکه وقت ودقت عمل به خرج میدید با توجه به شناخت نسبی که از مولوی در موضوعات مردمی داریم واز آنجا که ایشان روحیه پاسخگویی و مطالبه گری دارند نه تنها در فضای دانشجویی بلکه در هر کجا که هر عزیز و تشکل مردم نهاد بخواهند ایشان با کمال میل نسبت به موضوعات پاسخ خواهند
    • شریف IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
      1 3
      مولوی قطعا در خصوص اختلاس وسومدیریت منصوبین خودشان در ادارات کل و شهرداری‌ها .کشف حجاب مطرح شده .حمایت از حقوق زندانیان مواد مخدر. و.؟.........پاسخ خواهند داد چون روحیه ایشان پاسخگویی است حتی به قیمت ابرویش باشد
    • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      1 1
      درود بر مولوی عبدالحمید الله حفظش نماید