۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۳۹

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی:

هویت بخشی دینی و غرور ملی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

هویت بخشی دینی و غرور ملی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: هویت بخشی دینی و اعتقادی، عزت و غرور ملی مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا طالبی دوشنبه شب در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای نیروی هوایی با اشاره به دستاوردهای انقلاب بیان کرد: قبل از انقلاب در مراودات سیاسی سرافکنده بودیم اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دیپلماسی قوی ما هرکجا به میدان آمد و به سمت مذاکره رفت با اقتدار از مذاکره و دیپلماسی خارج شدیم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما مردمی بود و مردم در پیروزی آن نقش جدی داشتند، گفت: هویت بخشی دینی و اعتقادی، عزت و غرور ملی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

طالبی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه انرژی و سوخت مشکلی نداریم و خودکفا هستیم حتی به برخی کشورها صادرات فرآورده‌های نفتی داریم.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب در همین منطقه خراسان جنوبی از بهترین زیرساخت‌ها برخوردار هستیم، افزود: در حال حاضر تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار و حتی زیر ۲۰ خانوار از نعمت برق و گاز برخوردارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه متأسفانه منابع خدادادی و معادن غنی ایران اسلامی در زمان طاغوت به تاراج می‌رفت، گفت: با پیروزی انقلاب اگر چه دست دشمن از غارت جمهوری اسلامی ایران کوتاه شد اما توطئه‌های مختلف را علیه ما طراحی کردند و همه این دستاوردها با وجود تحریم‌ها و کارشکنی دشمنان رقم خورده است.

وی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی از همان ابتدا تاکنون مردم با شرکت در انتخابات مسئولان خودشان را انتخاب و در سرنوشت خودشان دخیل هستند.

طالبی بیان کرد: همچنین بعد از انقلاب بر اساس جایگاهی که حضرت فاطمه زهرا (س) و پیامبر گرامی اسلام (ص) برای زن تعریف کرده‌اند، زنان مسلمان به هویت اصلی خود دست یافته‌اند و در تمام موضوعات کشور نقش آفرین هستند.

وی با اشاره به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در زمینه هسته‌ای و نانو تکنولوژی، افزود: امروز و به برکت نظام جمهوری اسلامی در نانو تکنولوژی و میکرو الکترونیک، شبیه سازی، ربات و در صنایع هوا و فضا جزو کشورهای برتر جهان هستیم.

طالبی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ما نظامی رو به رشد و کمال یعنی به سمت تمدن سازی اسلامی است و با توکل به خداوند و یاری امام عصر (عج) به این مرحله خواهد رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار کر: در حوزه امنیت و اقتدار نظامی در درجه‌ای قرار داریم که هیچ ابرقدرتی جرأت حمله و تجاوز به جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

طالبی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال پیشرفت و تعالی بوده و مسیر خود را با اقتدار ادامه می‌دهد، گفت: این مسائلی را هم که اخیراً دشمن به وجود آورده، کف روی آب بوده و هیچ نگرانی از اینگونه مسائل نداریم.

کد خبر 5696662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha