۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۳۲

در پی شهادت خضر عدنان صورت گرفت؛

تحصن اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم‌صهیونیستی

تحصن اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم‌صهیونیستی

اسرای فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی در پی شهادت خضر عدنان بعد از اعتصاب غذای ۸۷ روزه خواهان تحصن شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دفتر اطلاع رسانی امور اسرای فلسطینی اعلام کرد که این اسرا در پی شهادت خضر عدنان در زندان رژیم صهیونیستی بعد از اعتصاب غذای ۸۷ روزه، اعلام عزای عمومی کرده و دست به تحصن زده‌اند.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که، درگیری‌هایی در زندان عوفر به وقوع پیوسته و نظامیان اشغالگر در برابر اسرای فلسطینی از گاز اشک آور استفاده کرده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که به دنبال شهادت «خضر عدنان»، جوانان فلسطینی خواستار اعتصاب عمومی در تمامی مناطق سرزمین‌های اشغالی و درگیری با نظامیان اشغالگر شدند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که فعالیت دادگاه‌های نظامی در اراضی اشغالی طی امروز در اعتراض به شهادت خضر عدنان متوقف شده است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اعلام خبر شهادت شیخ «خضر عدنان» اعلام کرد که عواقب کامل این جنایت به عهده رژیم اشغالگر است و هرگز بدون پاسخ نخواهد ماند.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی به این مناسبت آماده است: رژیم اشغالگر صهیونیستی که شیخ خضر عدنان را دستگیر کرد و مشکلاتش را در زندان نادیده گرفت و با ابزارهای کثیف خود از جمله دادگاه‌های جعلی، نهادهای امنیتی تروریستی و تعقیب نظامی جنایتکارانه علیه وی مرتکب فجیع‌ترین جنایات شد، تاوان این جنایت را خواهد پرداخت.

جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد: در مسیر طولانی خود به سوی بیت المقدس، ما مردان دلیر و بسیاری از رهبران و مبارزان را از دست خواهیم داد و رهبر مبارز شیخ خضر عدنان یکی از کسانی بود که راه وسیعی را برای همه آزادی خواهان فلسطین و جهان گشود.

کد خبر 5768924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha