۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳

ثبت نام دوره جدید کلاس مجردها آغاز شد

ثبت نام دوره جدید کلاس مجردها آغاز شد

ثبت نام دوره دوازدهم کلاس مجردها با تدریس حجت‌الاسلام شهاب مرادی مصادف با میلاد امام رضا (ع) آغاز و تا ۳۱ خرداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، کلاس مجردها که به بزرگترین کلاس دانشجویی کشور معروف است؛ مدلی ابتکاری از تریبون آزاد و کرسی آزاداندیشی و تعامل استاد با جوانان است که شهاب مرادی آن را سال ۱۳۹۰ طراحی و راه اندازی کرد.

هدف اصلی از طراحی این کلاس، طراحی یک تریبون آزاد و گفت‌وگو با دانشجویان بوده است تا بتوانند حول محورهای مختلف هر سوال و دغدغه‌ای را بدون نگرانی، مطرح کنند.

کلاس مجردها رایگان است اما قواعد خاص خود را دارد

حجت‌الاسلام شهاب مرادی از آغاز ثبت‌نام دوره جدید کلاس مجردها خبر داد و گفت: کلاس مجردها که با اقبال چشمگیر دانشجویان همراه است و گزیده از آن را چند سالی است از شبکه خبر و از سال گذشته شبکه سه سیما به صورت منظم و مستمر پخش می‌شود؛ کلاسی تماماً رایگان است اما برای نظم‌دهی به حضور افراد قوانین و مقررات خاص خود را دارد از جمله ثبت‌نام، مصاحبه و محدوده سنی برای آن مشخص شده است.

کدام دانشجویان می‌توانند در کلاس مجردها حاضر شوند؟

وی افزود: پذیرش در کلاس مجردها شرایطی از جمله محدوده سنی، تجرد، سکونت در تهران و … دارد که به صورت مبسوط در سایت شخصی‌ام درباره آن شرح داده‌ام. در دوره دوازدهم کلاس مجردها، آقایان متولد ۷۵ تا ۸۳ و خانم‌های متولد ۷۳ تا ۸۴ امکان ثبت‌نام دارند و ذیل تبصره‌ای اگر متولدین ۷۱ و ۷۲ متقاضی ثبت نام، تنها در صورتی که دانشجوی دکتری باشند، می‌توانند ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت‌نام در دوره دوازدهم کلاس مجردها در بازه دهم تا ۳۱ خردادماه می‌توانند به سایت شخصی حجت‌الاسلام شهاب مرادی مراجعه کنند.

کد خبر 5799907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      0 0
      این رده سنی برات لذت بخشه