مجامع بین المللی کجایند؟

روزانه ۱۰۰کودک فلسطینی در غزه به شهادت می‌رسد/یکه تازی کودک‌کش‌ها

روزانه ۱۰۰کودک فلسطینی در غزه به شهادت می‌رسد/یکه تازی کودک‌کش‌ها

یک نهاد حقوق بشری در گزارشی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر در حملات وحشیانه خود هر روز دستکم ۱۰۰ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، سازمان بین المللی نظارت بر حقوق بشر یورو-مدیترانه در گزارشی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی دست به قتل عام و کشتار جمعی کودکان فلسطینی در غزه زده و از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه هر روز ۱۰۰ کودک در حملات این رژیم به شهادت رسیدند.

این سازمان اشاره کرد که تا شب گذشته ۱۰۴۶ کودک فلسطینی در حملات به غزه به شهادت رسیدند و ۱۶۷ کودک دیگر نیز همچنان زیر آوار هستند و نیروهای امدادگر نتوانستند اجساد آنان را بیرون بکشند.

روزانه ۱۰۰کودک فلسطینی در غزه به شهادت می‌رسد/یکه تازی کودک‌کش‌ها

در این گزارش آمده که ۳۲۵۰ کودک دیگر در حملات به غزه زخمی شدند و ۱۲۴۰ نفر از آنان به مراقبت‌های ویژه نیاز دارند و وضعیت وخیمی دارند.

در روزهای اخیر رژیم صهیونیستی در واکنش به شکست مفتضحانه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، با استفاده از بمب‌ها و موشک‌های بسیار قوی و پیشرفته، زیرساخت‌های مسکونی و حیاتی نوار غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده است.

کد خبر 5914322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha