۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مشکلات ورزشکاران استان سمنان رسیدگی شود

مشکلات ورزشکاران استان سمنان رسیدگی شود

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار رسیدگی به مشکلات ورزشکاران استان شد و گفت: ظرفیت‌ها و استعدادهای ویژه‌ای در ورزش استان به خصوص در بین معلولان و جانبازان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در دیدار صبح یکشنبه خود با جمعی از ورزشکاران استان سمنان به میزبانی دفتر خود در سمنان ضمن اشاره به اهمیت کار ورزشکاران بیان کرد: اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین بین‌المللی توسط ورزشکاران کار ارزنده‌ای است.

وی با بیان اینکه عمده ورزشکاران پهلوانی و قهرمانی از روح متعالی برخوردار هستند و این نشان می‌دهد که در کنار جسم باید به معنویات هم پرداخت، افزود: پرورش جسم بسیار لازم، حائز اهمیت و بی‌بدیل است اما باید با پرورش روح همراه باشد تا انسان مراتب تعالی را طی کند.

امام جمعه سمنان به مدال آوری بانوان استان هم اشاره کرد و بیان داشت: مدال آوری با حجاب اسلامی ارزش حقیقی ورزشکاران را نمایان می‌سازد زیرا بانوان ورزشکار ما پرچم ارزش‌های فاطمی را به اهتزاز درمی‌آورند.

مطیعی خواستار رسیدگی به مشکلات ورزشکاران استان شد و گفت: ظرفیت‌ها و استعدادهای ویژه ای در ورزش استان به خصوص در بین معلولان و جانبازان وجود دارد.

وی همچنین ضمن تقدیر از ورزشکاران مدال آور استان سمنان در بحث هیئت ورزش معلولان و جانبازان بیان کرد: افرادی که دارای شرایط خاص جسمانی هستند زمینه بیشتری برای نزدیکی به خداوند دارند.

به گزارش مهر، «احسان اباظهری» دارنده مدال طلای جهان در رشته پرتاب دیسک، «بهروز چگینی» رئیس هیأت ناشنوایان استان سمنان، «محمد حسین احمدی» از فعالان حوزه ورزش بیماران خاص، «سید مرتضی حسنی شریعت پناهی» رئیس انجمن پیشکسوتان ورزش استان و جمعی از ورزشکاران بانوی استان هم در این نشست دغدغه‌های خود را بیان کردند.

کد خبر 5918299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha