۴ آذر ۱۴۰۲، ۸:۵۰

سرمربی کشتی فرنگی دانشگاه آزاد:

از پیش بازنده نیستیم/ با همه قدرت در فینال لیگ حاضر می‌شویم

از پیش بازنده نیستیم/ با همه قدرت در فینال لیگ حاضر می‌شویم

سرمربی کشتی فرنگی دانشگاه آزاد گفت: برای مرحله فینال، زورمان از نظر مالی به جذب ملی‌پوش نرسید ولی با همه قدرت در فینال روی تشک می‌رویم.

روح الله میکاییلی سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد در مورد سطح کیفی مسابقات لیگ برتر گفت: لیگ امسال نسبت به سال‌های گذشته کیفیت بالایی نداشت آن هم به خاطر اینکه مسابقات المپیک در پیش است و رقابت‌های قهرمانی کشور قرار است تا چند روز دیگر برگزار شود بنابراین برنامه سازمان لیگ کمی تغییر کردهم چند روز دیگر برگزار می‌شود، بنابراین کیفیت مسابقات لیگ نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود.

وی در مورد قرعه‌کشی تیم‌های حاضر در لیگ و همچنین حضور ملی‌پوشان در برخی تیم‌ها گفت: امیدوارم در مرحله فینال شرایط کمی تغییر کند و شاهد رقابت جذاب کشتی‌گیران باشیم و تیم‌ها هم تقویت شود. طبق اساسنامه سازمان لیگ هر تیمی برای جذب ملی‌پوش سهمیه دارند. تیمی که هزینه بیشتری می‌کند به طبع ملی‌پوش جذب می‌کند، اما هر تیمی سهمیه خاصی دارد و این طوری نیست که یک تیم تمامی کشتی‌گیرانش ملی‌پوش باشند.

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد در مورد جذب کشتی‌گیر خارجی برای مرحله فینال گفت: تیم دانشگاه آزاد از زمانی که لیگ کشتی فرنگی برگزار می‌شده در این مسابقات حضور داشته است؛ ما همه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم، اما لیگ آبستن حوادث غیرقابل پیش‌بینی است. زمانی روی یک کشتی‌گیر حساب باز کردیم که خوب نتیجه بگیرد کاملاً برعکس شده و نتوانسته انتظارات را برآورده کند؛ گاهی هم یک کشتی‌گیر که اصلاً فکرش را نمی‌کردیم نتیجه قابل قبولی می‌گیرد.

وی گفت: طبق قوانین دانشگاه آزاد هم حق جذب کشتی‌گیر خارجی نداریم، زورمان هم از نظر مالی به جذب ملی‌پوش نمی‌رسد. ولی با همه قدرت در فینال روی تشک می‌رویم. تیم ما هم دست و پا بسته نیستیم و با همه توان حاضر خواهیم شد. قطعاً خبرهای خوبی از کشتی فرنگی در لیگ خواهیم شنید. ما برای قهرمانی می‌جنگیم و از باخت صحبت نمی‌کنم هر چند که خیلی وقت‌ها شرایط تیم‌ها با یکدیگر عادلانه نیست اما به این معنا نیست که در هر وزنی از پیش بازنده باشیم.

کد خبر 5947497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha