۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان بوشهر خبر داد؛

حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان در بوشهر

حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان در بوشهر

بوشهر- معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: فراخوان حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان تمدید شد.

حسین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از همه سمن‌های جوانان و همچنین تشکل‌های دارای مجوز از سایر نهادها دعوت می‌شود که تا ۳۰ آذرماه طرح‌های پیشنهادی خود را در ۱۵ محور موضوعی برای بررسی و حمایت ارائه دهند.

وی تصریح کرد: در راستای توانمندسازی سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد جوانان از طریق حمایت روشمند و مؤثر از آن‌ها و در جهت برقراری یک نظام هماهنگ در مدیریت دریافت، داوری و حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان سراسر کشور با رعایت مفاد آئین‌نامه حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان، تمدید فراخوان دریافت طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان از سوی وزارت ورزش و جوانان منتشر شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: متقاضیان می‌بایست با مراجعه به سامانه نسبت به تکمیل فرم‌ها و ارائه طرح پیشنهادی خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: ازدواج، خانواده و جوانی جمعیت، سبک زندگی ایرانی اسلامی، ارتقای هویت دینی، ملی و انقلابی جوانان، عفاف و حجاب، ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین، فعالیت‌های جهادی در روستاها در موضوعات فرهنگی اجتماعی و سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ازجمله موضوع‌های است که متقاضیان می‌توانند طرح‌های خود را در این قالب‌ها در سامانه بارگذاری کنند.

مرادی اضافه کرد: از دیگر موضوع‌هایی که متقاضیان می‌توانند طرح‌های خود را ارائه کنند در قالب کارآفرینی و اشتغال پذیری ازجمله استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای فناورانه، اصلاح نگرش و فرهنگ اشتغال در جوانان، مهارت‌های اشتغال و کارآفرینی، کارآفرینی اجتماعی و استعدادیابی و هدایت شغلی است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: متقاضیان همچنین می‌توانند در قالب گردشگری و میراث فرهنگی، محیط‌زیست، اوقات فراغت، فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش، روایت پیشرفت (رویداد، رسانه، اردو)، نشاط و مسئولیت‌پذیری اجتماعی و سایر طرح‌های خلاق و نوآور به‌منظور بررسی و حمایت طرح‌های خود را ارائه کنند.

کد خبر 5961671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha