۳ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

۱۱۶ میلیارد ریال برای طرح ملی آبرسانی روستایی کلاردشت هزینه شد

۱۱۶ میلیارد ریال برای طرح ملی آبرسانی روستایی کلاردشت هزینه شد

کلاردشت- مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: تاکنون ۱۱۶ میلیارد ریال برای اجرای فاز اول طرح ملی آبرسانی روستایی در شهرستان کلاردشت هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده پیش ازظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به صرف بیش از ۱۷۷/۴ میلیارد ریال اعتبار در طرح ملی آبرسانی روستایی، در شهرستان کلاردشت طی سال‌های گذشته گفت: از این اعتبار، مبلغ ۱۱۶/۴ میلیارد ریال برای اجرای فاز اول قرارداد محرومیت زدایی در شهرستان کلاردشت هزینه شد.

برارزاده با اشاره به اینکه در شهرستان کلاردشت درطرح ملی آبرسانی روستایی، چهار پروژه شامل یک مجتمع و سه پروژه تک روستایی با برخورداری ۱۰ روستا تعریف شد، افزود: چهار پروژه شامل یک مجتمع و سه پرروژه تک روستایی پس از اتمام تعهدات از طرح ملی خارج شده است.

وی با بیان اینکه از این پروژه‌ها، در فاز اول محرومیت زدایی، یک پروژه به نام آبرسانی به روستای اسپند کلاً لحاظ شد، ادامه داد: احجام فیزیکی این پروژه‌ها شامل اجرای لوله گذاری هشت کیلومتر خط انتقال و ۱۷ کیلومتر شبکه توزیع آب، تهیه، نصب و راه اندازی یک دستگاه دیزل ژنراتور، فیلتر بتنی ۲۰۰ لیتر برثانیه و چهار دستگاه پکیج حذف آهن می‌باشد که پس از اجرای آنها، کمک شایانی به افزایش ظرفیت تصفیه خانه آب کلاردشت و ۲۰ روستای بهره مند، می‌کند.

مدیرعامل آبفای مازندران تصریح کرد: تا کنون ۲۱ کیلومتر شبکه توزیع (بیش از تعهد) به اجرا در آمد.

وی میزان پیشرفت فیزیکی آبرسانی به روستای اسپندکلا را ۶۲/۱۹ درصد دانست.

برارزاده خاطرنشان کرد: در فاز بعدی محرومیت زدایی نیز سه روستا از روستاهای شهرستان کلاردشت، در قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) لحاظ شده که پس از ابلاغ این قرارداد، عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

کد خبر 5974948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha