افزایش تعداد شهدای فلسطینی به ۲۴ هزار و ۷۶۲ نفر

افزایش تعداد شهدای فلسطینی به ۲۴ هزار و ۷۶۲ نفر

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از افزایش آمار شهدا و زخمی های حمله های وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز جمعه اعلام کرد که تعداد شهدای فلسطینی به ۲۴ هزار و ۷۶۲ تن افزایش یافته است.

این وزارتخانه تاکید کرد که تاکنون دست کم ۶۲ هزار و ۱۰۸ فلسطینی در جریان حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه زخمی شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه خاطرنشان کرد: اشغالگران صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ کشتار و جنایت را علیه فلسطینی‌ها مرتکب شده‌اند که به دنبال آن ۱۴۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۲۷۸ تن دیگر زخمی شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز پنج‌شنبه اعلام کرده بود که شمار شهدای غزه به ۲۴۶۲۰ نفر رسیده و و تعداد افراد زخمی نیز ۶۱۸۳۰ نفر است.

پیش از آن نیز «اسامه حمدان» از مقامات جنبش حماس در یک کنفرانس خبری در بیروت اظهار داشت که بیش از ۶۰ هزار نفر در نوار غزه زخمی شده‌اند که از سفر به خارج برای درمان محروم هستند.

حمدان افزود: بیش از ۸۰۰ هزار نفر در غزه با گرسنگی و قطحی روبرو هستند. دشمن صهیونیستی بیش از ۲۰۰۰ کشتار و جنایت را در نوار غزه مرتکب شده که طی آن ۳۱ هزار نفر شهید و مفقود شده‌اند.

این رهبر حماس در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: دولت بایدن را مسؤول جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی می‌دانیم. گردان‌های قسام، گروهان‌های قدس و دیگر گروه‌های مقاومت همچنان نبرد را با قدرت و اقتدار اداره می‌کنند.

کد خبر 5998781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha