۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۲۵

گزارش خبرنگار مهر از قطر؛

حاج صفی: شرمنده مردم ایران شدیم/ حسرت قهرمانی ادامه دار شد

حاج صفی: شرمنده مردم ایران شدیم/ حسرت قهرمانی ادامه دار شد

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشومران پس از شکست مقابل قطر در نیمه نهایی گفت: نمی‌دانم چه بگویم امروز خوب بودیم اما توپ هایمان به گل تبدیل نشد و شرمنده مردم ایران شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر از قطر، احسان حاج صفی پس از شکست مقابل قطر در نیمه نهایی هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: یک روز خیلی خوبی را داشتیم و موقعیت‌های زیادی برای رسیدن به گل ایجاد کردیم اما دیدید توپ‌های تیم ملی گل نشد اما قطری‌ها به هر نحوی که بود به گل رسیدند. واقعاً چیزی نمی‌توانم بگویم و شرمنده مردم ایران شدیم. خیلی موقعیت داشتیم اما انگار روز ما نبود و توپ‌هایی که به سمت دروازه قطر زدیم به گل تبدیل نشد. واقعاً حیف شد و نمی‌دانم چه بگویم. اگر توپ‌هایی که به دست آوردیم وارد دروازه قطر می‌شد همه چیز فرق می‌کرد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه تا یک قدمی جام رفت اما به آن نرسید گفت: حسرتی که بود و هست و فقط می‌توانم بگویم که شرمنده مردم ایران شدیم. (کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در پایان گریه کرد صحبت‌های خود را قطع کرد)

کد خبر 6018195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • صبوری IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      0 0
      پیرترین تیم ملی جهان تیم ایرانه خفه شید فقط نفس کم میارید اکرم عفیف از دقیقه یک تا دقیقه آخر یه تنه همتون و حریف بود خفه شید
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      0 0
      بازیکنان دست پاچه بودن.عفیف هول نمی شد ک توپاش گل میشدن