۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۰۳

از سوی کانون های مساجد اردبیل؛

اسامی برگزیدگان پویش «پرچم اتحاد» و «امید آینده» اعلام شدند

اسامی برگزیدگان پویش «پرچم اتحاد» و «امید آینده» اعلام شدند

اردبیل-همزمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد اسامی برندگان پویش پرچم اتحاد ویژه حضور نوجوانان و جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پویش امید آینده اعلام شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همزمان با ۱۸ اسفندماه، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، اسامی برندگان پویش پرچم اتحاد که ویژه حضور نوجوانان و جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پویش امید آینده که ویژه حضور نوجوانان در پای صندوق رای بود، اعلام شد.

مصطفی آمون خاطرنشان کرد: بیش از ۳۵۰ اثر از نوجوانان و جوانان در پویش پرچم اتحاد به دبیرخانه این پویش ارسال کرده بودند و بیش از ۷۰۰ اثر نیز به پویش امید آینده ارسال شده بود.

وی گفت: معصومه و ریحانه اعزامی، محمد جواد اسکندپور، مهدی پارسا، حلما نصیری برگزیدگان پویش پرچم اتحاد هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل افزود: همچنین زهرا نعمتی، فاطمه پناهیان، معصومه ماهری، امیرعباس رحمانی ایرانی، ضحا رضایی، محمدجواد مختاری، هستی ملکی هشتجین و النا بهجت نیز در پویش امید آینده با ارسال عکس های خود در پای صندوق های رای در این پویش مشارکت کرده اند.

آمون تصریح کرد: این پویش به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل طراحی و اجرا شده بود که پس از داوری نهایی اسامی برندگان هر دو پویش اعلام شد.

کد خبر 6049141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha