۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۹

در ماه رمضان و نوروز؛

۲۵ گشت تعزیرات در تهران برای برخورد با متخلفان فعال است

۲۵ گشت تعزیرات در تهران برای برخورد با متخلفان فعال است

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران از فعالیت ۲۵ گشت تعزیرات در ماه رمضان و نوروز برای برخورد با متخلفان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد جعفری نسب، مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در جمع خبرنگاران درباره تعداد گشت‌های فعال در تهران گفت: برای گشت‌های نوروزی و ماه رمضان، ۲۵ اکیپ را تشکیل دادیم که هر کدام متشکل از ۵ نفر شامل رئیس شعبه، بازرسان صنف و بازرسان اتاق اصناف و جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت است که نظارت بر همه صنوف دارند بویژه نظارت بر کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و عید نوروز مثل خشکبار و میوه و تره بار و پوشاک و کالاهای پروتئینی مثل گوشت و مرغ که در اولویت است.

جعفری نسب گفت: گشت‌های سیار و ثابت داریم، گشت‌های ثابت در بازارهای شلوغ و میادین تهران به صورت ثابت مستقرند و گشت‌های ویژه هم در میادین مستقر هستند و مردم می‌توانند از این طریق به گشت‌های مستقر ما در میادین شلوغ مراجعه کنند و اگر تخلفی دیدند را گزارش دهند.

وی ادامه داد: تخلف‌های مختلفی در این روزها داشتیم و برندهای مختلفی داشتیم که دو تا از آن‌ها پلمپ شد و دو تا از پروتئین فروشی‌های گوشت و مرغ در میدان بهمن که درصدد گرانفروشی بودند پلمب شدند. دو غرفه هم در میادین و تره بار که میوه‌های های ناقص و غیربهداشتی را به فروش می‌رساندند پلمب شدند. گشت‌های تعزیرات به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند و قطعاً با متخلفین در این زمینه برخورد می‌شود.

کد خبر 6054451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha