۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۰

در قالب ۵ غرفه؛

صنعتگران اردبیل در نمایشگاه صنایع‌دستی یزد حضور می‌یابند

صنعتگران اردبیل در نمایشگاه صنایع‌دستی یزد حضور می‌یابند

اردبیل - معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: صنعتگران اردبیلی در قالب پنج غرفه در پانزدهمین نمایشگاه صنایع‌دستی یزد حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، توحید دلاور قوام ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صنعتگران اردبیلی در قالب پنج غرفه در پانزدهمین نمایشگاه صنایع‌دستی یزد حضور خواهند یافت و آثار خود را به نمایش عموم خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۲۹ اردیبهشت ماه دایر خواهد بود، افزود: این نمایشگاه با هدف نمایش و ارائه توانمندی‌های صنایع‌دستی در نمایشگاه‌های مختلف صنایع‌دستی داخلی و خارجی برگزار شده است.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به حمایت اداره کل میراث‌فرهنگی استان در این راستا از هنرمندان ادامه داد: ۲ غرفه چرم از شهرستان اردبیل، ۲ غرفه گلیم و بافته‌های داری از شهر عنبران و یک غرفه در رشته چوب از استان اردبیل در این نمایشگاه حضور دارند.

دلاور قوام خاطرنشان کرد: اطلاعیه برگزاری نمایشگاه‌ها از سوی معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان منتشر می‌شود و اولویت اعزام با داوطلبانی است که زودتر درخواست خود را تحویل دهند.

کد خبر 6107427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha