۷ شهریور ۱۳۸۸، ۱۹:۰۴

همزمان با هفته دولت؛

46 طرح عمرانی در شهرستانهای بوشهر بهره برداری شد

46 طرح عمرانی در شهرستانهای بوشهر بهره برداری شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: به مناسبت هفته دولت 46 طرح عمرانی در بخش های راه روستایی، مخابرات، عمران شهری و ورزشی در چهار شهرستان دشتی، تنگستان، جم و دیلم استان بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

به گزارش خبرنگاران مهر در این 4 شهرستان در ششمین روز از هفته دولت شش پروژه عمرانی و 12 پروژه عمرانی شهری در شهرستان دشتی افتتاح شد.

این شش پروژه عمرانی شامل افتتاح مجتمع ورزشی کاکی، افتتاح دو خیابان در شهر کاکی، سه پروژه کشاورزی، لایروبی و احیای قنوات، بهسازی کانال آبرسانی کشاورزی، آبیاری قطره ای مزارع و دو پروژه برقرسانی در بخش کاکی است.

12 پروژه عمرانی شهری در خورموج مرکز این شهرستان نیز شامل تعریض و آسفالت بلوار بسیج خورموج بطول یک هزار و 800 متر و عرض 35 متر که 9 دستگاه پل از سه تا 35 متری دارد، دو پارک محله ای، کانال خیابان حامد بطول 20 متر، آسفالت معابر سطح شهر بطول 24 هزار مترمربع، زیرسازی و آسفالت 20 هزار مترمربع محله های قدیم شهر، موازییک خیابان امام بطول دو هزار و 200مترمربع و احداث پارک ترافیک خورموج است.

در شهرستان تنگستان امروز عملیات اجرایی 4 پروژه آغاز شد که مهمترین آن عملیات اجرایی تاسیسات آبرسانی مجتمع کوثر است.

همچنین امروز عملیات اجرایی سه پروژه ورزشی شامل خوابگاه ورزشی در دو طبقه با زیربنای 970 مترمربع، زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی بوالخیر با یک هزار و 152 مترمربع زیربنا در شهرستان تنگستان آغاز شد.

در شهرستان جم نیز امروز 21 پروژه عمرانی در بخش های راه روستایی، مخابرات و عمران شهری در شهرستان جم بوشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

تعریض جاده روستای چاهه، بهارستان و اکبرآباد بطول 58کیلومتر با یک میلیارد و 700میلیون ریال اعتبار و افتتاح 17 طرح مخابراتی شامل تقویت و تجهیز دفاتر مخابراتی روستاها، ایجاد آنتن تلفن همراه و تقویت P.T.S و دفاتر مخابراتی با یک میلیارد ریال اعتبار از جمله این پروژها است.

بهره برداری از میدان بهارستان با 500 میلیون ریال اعتبار در مرکز شهر جم توسط شهرداری و بهره برداری از پروژه تقاطع هم سطح جاده جم - فیروز آباد در سه راهی روستای چاهه و شهرک پردیس با 900 میلیون ریال اعتبار که شامل احداث چهار دستگاه رمپ ورودی و خروجی، یکهزار و 609 تن آسفالت گرم، 900 متر گارد، پل و نرده، نصب چراغهای راهنمایی و روشنایی و یکصد علائم راهنمایی و رانندگی از جمله دیگر پروژه های افتتاحی در شهر جم است.

همچنین امروز 5 طرح عمرانی و ورزشی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 674 میلیون ریال باحضور معاون سیاسی استانداری بوشهر در شهرستان دیلم افتتاح شد.

ساختمان بسیج حوزه مقاومت سیدالشهدا و گلزار شهدای شهر امام حسن و بهره برداری از 20 واحدمسکونی ویژه محرومان تحت حمایت کمیته امدادامام (ره) و 16 واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی و زمین چمن مصنوعی شهرستان دیلم از طرح های افتتاح شده در شهرستان دیلم می باشد.

کد خبر 938170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha