۱۳ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۰۶

محمدنژاد:

ترافیک نیمه سنگین در کندوان/ ترافیک روان در جاده ها

ترافیک نیمه سنگین در کندوان/ ترافیک روان در جاده ها

ساری - خبرگزاری مهر: فرمانده پلیس راه مارندران از باز بودن تمامی راههای اصلی ، فرعی و روستایی استان خبر داد و گفت: هم اکنون تراکم ترافیکی در جاده شریانی کندوان نیمه سنگین و روان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جعفر محمدنژاد اظهار داشت: مسافران و گردشگران با قدری کندی در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند که موحب تاخیر در رسیدن آنان به مقاصدشان شده است.

وی وضعیت ترافیکی جاده های هراز و فیروزکوه را عادی و روان اعلام کرد و بیان داشت: مسافرانی که این مسیرها را انتخاب کردند به صورت عادی در حال عبور از این جاده ها هستند.

محمدنژاد، از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های اصلی این استان خبر داد و اضافه کرد: این محدودیت به منظور تردد آسان و ایمن در راههای استان اعمال شده است.

فرمانده پلیس راه مازندران، از یک طرفه شدن جاده های هراز و کندوان خبر داد و بیان داشت: محورهای مواصلاتی هراز و کندوان در برخی از ساعات امروز به سمت تهران و کرج یکطرفه می شود.

وی از مسافران تقاضا کرد: با سرعت مطمئنه از جاده های استان عبور کنند و در صورت خستگی و خواب آلودگی، حتما از رانندگی خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار در این استان نباشیم.

مازندران دارای سه محور مواصلاتی هراز، سوادکوه و کندوان است.

کد خبر 1734670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha