۲۷ دی ۱۳۹۱، ۱۹:۲۶

اخبار انتظامی استان تهران/

هروئین فروش محله فیروز آباد بازداشت شد/ بازداشت سه سارق زورگیر مسافربرنما

هروئین فروش محله فیروز آباد بازداشت شد/ بازداشت سه سارق زورگیر مسافربرنما

استان تهران - خبرگزاری مهر: رئیس کلانتری 173 امین آباد شهرری از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر طی یک تعقیب و گریز پلیسی در خیابان "فیروز آباد" خبر داد و گفت: از متهم مقادیر قابل توجه ای هروئین کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد حسین امیری افزود: مأموران این یگان هنگام گشتزنی در خیابان "فیروز آباد" روبه روی امامزاده شعیب بودند که به فردی که در حال پرسه زدن بود،مشکوک شدند که با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و در نهایت دقایقی بعد مأموران موفق شدند با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی او را دستگیر کنند

وی یادآور شد: در بازرسی از متهم که "حیدر" ‌نام داشت یک تلفن همراه و مقادیر قابل توجه ای هروئین که با لفافه بسته بندی شده بود کشف شد که در بازجوییهای پلیسی از متهم مشخص شد او سابقه دار است و چندین مرتبه به اتهام توزیع مواد مخدر بازداشت شده است که مأموران او را بعد از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا انتقال دادند.

بازداشت سارقان لوازم خودرو در آخرین سرقت

رئیس کلانتری 167 دولت آباد از دستگیری دو سارق لوازم خودرو طی عملیاتی پلیسی در چهار راه "خط آهن" خبر داد و گفت: از متهمان تعدادی اموال مسروقه کشف شده است.

سرگرد اردشیر نادری افزود: مأموران این یگان هنگام گشتزنی در چهارراه "خط آهن" محله دولت آباد بودند که به دو نفر که در حال پرسه زدن بین خودروهای پارک شده بین شهرواندان بودند، مشکوک شدند که به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و به سرعت متواری شدند و با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و در نهایت دقایقی بعد مأموران موفق شدند با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی آنها را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از متهمان که "میلاد" و "سعید" ‌نام داشتند تعدادی ابزار الات سرقت، دو عدد انبردست، یک قبضه چاقو، دو دستگاه تلفن همراه تعدادی ابزار آلات خودرو و وسایل و قطعات خودرو کشف شد.

سرگرد نادری ادامه داد: مأموران متهمان را پس از دستگیری به منظور انجام تحقیقات پلیسی به کلانتری منتقل و تحت بازجوییهای فنی قرار گرفتند در بازجوییهای پلیسی از متهمان، آنها ضمن اعتراف به سرقت مشخص شد سابقه دارند و چندین مرتبه به اتهام سرقت بازداشت شده اند که مأموران آنها را بعد از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا انتقال دادند.

ناکامی سارق لوازم داخلی خودرو، با حضور به موقع پلیس

رئیس کلانتری 174 قیامدشت از دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده ولیعصر خبر داد و گفت: این متهم هنگام سرقت از داخل یک خودرو شناسایی و بازداشت شد.

سروان محمد حسین امینی افزود: مأموران گشت انتظامی این کلانتری هنگام گشتزنی در محدوده خیابان مذکور بودند که متوجه حرکات و رفتارهای مشکوک مردی شدند که هر از گاهی داخل یک خودروی پارک شده حرکت کرده و با بخشهای مختلف خودرو کلنجار می رود و بر همین اساس مأموران این فرد را تحت نظر قرار دادند تا اینکه دقایقی بعد، وی با یک نایلون مشکی رنگ از خودرو پیاده شده و قصد فرار داشت که در همین زمان مأموران وی را که گمان نمی کرد گرفتار شود، بازداشت کردند.

وی اظهار داشت: متهم که از حضور به موقع پلیس شوکه شده بود و در کلانتری به جرایم خود اعتراف و عنوان داشت که نیمه شبها ضمن پرسه در خیابانهای خلوت به خودروهایی که از نظر ایمنی دارای سیستم مناسبی است، دستبرد می زند که پس از ثبت اعترافاتش در خصوص چندین فقره سرقت دیگر، برای تحقیقات بیشتر به دادسرا منتقل شد.

سروان امینی در خاتمه ضمن تأکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان اضافه کرد: سارقان لوازم داخلی خودرو با شیوه های مختلف به خودروهایی که از نظر ایمنی وضعیت مناسبی نداشته باشند، دستبرد می زنند، شهروندان آگاه باشند که با استفاده از سیستم ایمنی مناسب این فرصت را از سارقان بگیرند.

شلیک پلیس دو سارق خودرو را تسلیم کرد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق خودرو در محدوده ستارخان خبر داد و گفت: این دو متهم در یک تعقیب و گریز پلیسی با شلیک هوایی پلیس بازداشت شدند.

سرهنگ محسن خانچرلی افزود: مأموران گشت کلانتری 118 ستارخان هنگام گشتزنی در خیابان "خسرو" به مشخصات یک دستگاه خودروی سفید رنگ با دو سرنشین مشکوک شده و شماره پلاک آن را از مرکز پیام پلیس استعلام کردند.

وی بیان داشت: طی استعلامهای انجام شده مشخص شد که این خودرو مدتی پیش از محدوده ستارخان به سرقت رفته است و در حال حاضر مأموران این کلانتری در جستجوی سارق یا سارقان آن هستند.

سرهنگ خانچرلی ادامه داد: بلافاصله مأموران در صدد توقیف کردن خودرو برآمدند، اما راننده و سرنشین آن به دیدن مأموران بدون توجه به دستور پلیس از محل گریختند.

وی تصریح کرد: با فرار متهمان تعقیب و گریز انجام شده و با توجه به این که احتمال می رفت متهمان در حین فرار به کسی صدمه بزنند مأموران با شلیک هوایی آنها را مجبور به توقف کردند.

سرهنگ خانچرلی اظهار داشت: با توقف متهمان هر دو بازداشت شده و به کلانتری منتقل شدند که طی بازجوییهای انجام شده خود را "بیژن" و "نوید" معرفی کرده و به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو از محدوده ستارخان اعتراف کردند.

گفتنی است، در بازرسی از داخل خودرو یک قبضه شمشیر و یک قبضه چاقوی چند کاره و کارت بیمه خودرو به همراه کارت سوخت و یک عدد کارت سوخت موتورسیکلت مسروقه نیز کشف و ضبط شد که هماهنگی برای بازپس دادن اموال مسروقه به مالکانشان در حال انجام است.

بازداشت یک توزیع کننده مواد مخدر با سه کیلو "شیشه"

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در محدوده فلاح خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل این متهم سه کیلو شیشه و مقادیری تریاک کشف شد.

سرهنگ سعید لیراوی افزود: تیمی از مأموران پایگاه پنجم این یگان برای دستگیری متهم به محله فلاح اعزام شدند که در این عملیات یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی به نام "محسن" به اتهام تهیه و توزیع مواد مخدر و روانگردان، بازداشت و برای تحقیقات به پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ لیراوی تصریح کرد: در بازرسی از محل اقامت این متهم که به "زردآلود" معروف بود، سه کیلوگرم "شیشه" و 240 گرم تریاک کشف و ضبط شد.

گفتنی است، این متهم در بازجوییهای انجام شده به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر صنعتی و سنتی اعتراف کرده و برای ادامه رسیدگی، به دادسرا منتقل شد.

سه توزیع کننده مواد روانگردان هنگام توزیع بازداشت شدند

کلانتر 140 باغ فیض از دستگیری سه توزیع کننده مواد روانگردان در محدوده باغ فیض خبر داد و گفت: این سه متهم هنگام توزیع مواد مخدر با خودرویشان بازداشت شدند.

سرهنگ علیرضا شجاعی پور ضمن اشاره به دستگیری سه توزیع کننده مواد مخدر در محله "باغ فیض" از کشف مقادیری مواد مخدر صنعتی خبر داد.

وی افزود: با شکایت شهروندان ساکن محدوده خیابان مذکور به مأموران کلانتری 140 باغ فیض در خصوص اقدامات این توزیع کنندگان مواد مخدر، اقدامات مأموران تجسس این یگان برای شناسایی و دستگیری این متهمان آغاز شد.

سرهنگ شجاعی پور تصریح  کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه مأموران موفق شدند یکی از توزیع کنندگان را شناسایی  کرده و در اقدامی پلیسی در یکی از خیابانهای فرعی این محدوده شناسایی و دستگیر شد.

وی اضافه کرد: طی بررسیهای انجام شده مشخص شد این متهم با همدستی دو تن از دوستان خود ضمن پرسه زنی با خودرو در محدوده مذکور اقدام به شناسایی معتادان در این محدوده می کنند.

کلانتر 140 باغ فیض عنوان کرد: بر این اساس تحقیقات برای شناسایی دو همدست این متهم نیز آغاز شد که با همکاری متهم اول پرونده هر دو نفر با خودروی خود در همان محل شناسایی شده و هنگام توزیع مواد مخدر به یک معتاد شناسایی و بازداشت شدند.

سرهنگ شجاعی پور افزود: هر سه متهم دیگر نیز در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کردند که بر این اساس به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

گفتنی است، این اقدام به موقع مأموران رضایت خاطر شهروندان و ساکنان این محدوده را به همراه داشته که طی آن رضایت خود را با نصب پلاکارد و تشکر از نیروی انتظامی بیان داشته اند.

بازداشت سه سارق زورگیر مسافربرنما

رئیس کلانتری 125 یوسف آباد از دستگیری سه زورگیر مسافربرنما در بزرگراه کردستان خبر داد و گفت: این سه متهم هنگام پرسه زنی و انتخاب سوژه شناسایی و بازداشت شدند.

سرهنگ یحیی کاهه افزود: با توجه به شکایتهای متعدد در خصوص زورگیری از سوی سه سرنشین یک خودروی سواری در محدوده بزرگراه کردستان از سوی شهروندان، اقدامات مأموران این کلانتری برای شناسایی متهمان آغاز شد.

وی بیان داشت: همزمان با آغاز تحقیقات بروشورهای هشداری در این محدوده توزیع شده و تیمهای عملیاتی اقدام به گشتزنی در محدوده مذکور پرداختند تا اینکه شب گذشته این اقدامات نتیجه داد و مأموران موفق شدند خودروی مذکور را که یکی از شهروندان موفق به یادداشت شماره پلاکش شده بود، شناسایی کردند.

کلانتر 125 یوسف آباد ادامه داد: بلافاصله با هماهنگیهای انجام شده مأموران ضمن اجرای طرح مهار در این محدوده موفق شدند طی یک تعقیب و گریز چند دقیقه ای خودروی متهمان تحت تعقیب را متوقف کرده و هر سه سرنشین آن را که قصد فرار با پای پیاده را داشتند، بازداشت کنند.

وی بیان داشت: هر سه متهم پرونده بازداشت و به کلانتری منتقل شدند که طی بازجوییهای انجام شده هر سه خود را "اکبر" ، "محمد" و "بهروز" معرفی کرده و به جرم خود اعتراف کردند.

کد خبر 1793072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha