۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۹:۳۱

استاندار بوشهر:

ورزشگاه پارالمپیک در بوشهر ساخته می‌شود

ورزشگاه پارالمپیک در بوشهر ساخته می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: ورزشگاه پارالمپیک در بوشهر ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری بعدازظهر پنجشنبه در نشست با ناشنوایان برجسته در بخش‌های ورزشی و هنری استان بوشهر اظهار داشت: توجه به معلولان و رفع نیازها و مشکلات آنها یکی از برنامه‌های مهم دولت است که برنامه‌های مختلفی در این زمینه اجرا می‌شود.

وی بر لزوم ایجاد شرایط مناسب برای اشتغال معلولان تاکید کرد و ادامه داد: بیکاری یکی از مهمترین دغدغه‌های معلولان است که همه مسئولان باید در این زمینه فعال باشند.

استاندار بوشهر به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توانمندسازی معلولان و اشتغال آنها اشاره کرد و افزود: باید رشته‌های متناسب با نیازهای جامعه به معلولان آموزش داده شود تا برای اشتغال مشکلات کمتری داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم راه‌اندازی تعاونی تولید و کارآفرینی، اضافه کرد: در عرصه‌های مختلف شاهد موفقیت‌های معلولان استان بوشهر هستیم که از جمله می‌توان به عرصه ورزشی اشاره کرد.

سالاری از تلاش ویژه برای ورزش در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: توسعه ورزش‌های همگانی و ورزش قهرمانی را به صورت جدی در دستور کار داریم و حمایت‌های لازم صورت خواهد گرفت.

وی خواستار تحقق سهم سه درصدی معلولان برای اشتغال در دستگاه‎های اجرایی شد و خاطرنشان کرد: تلاش‌هایی در این زمینه صورت گرفته است ولی همه مسئولان باید به صورت جدی‌تری وارد عمل شده تا مشکلات حل شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: طرح ورزشگاه معلولان تحت عنوان زمین پارالمپیک در بوشهر اجرا می‌شود که باید با تخصیص اعتبارات مناسب در زمان مقرر شاهد ساخت ورزشگاه باشیم.

لازم به ذکر است که ناشنوایان استان بوشهر نیز در این نشست به بیان مشکلات و نیازهای خود پرداختند و خواستار تلاش استاندار برای رفع آن شدند.

کد خبر 2929563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha