۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۴۶

فرماندار خرمدره:

خرمدره دارای نرخ بالای با سوادی در سطح استان زنجان است

 خرمدره دارای نرخ بالای با سوادی در سطح استان زنجان است

زنجان- فرماندار خرمدره گفت: خرمدره دارای نرخ بالای با سوادی در سطح استان است و کارشناسان، متخصصان و پزشکان از این شهرستان تربیت و به جامعه معرفی شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت محمدی شامگاه یکشنبه در دیدار استاندار زنجان با اقشار مختلف مردم خرمدره، افزود: برای افتتاح اورژانس بیمارستان خرمدره ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اظهار کرد: اقدامات دولت و مدیریت استان برای ارتقای وضعیت بهداشت و درمان شهرستان خرمدره قابل توجه بوده و قابل تقدیر است.

فرماندار خرمدره به جمعیت و شرایط توسعه ای شهرستان خرمدره اشاره کرد و اظهار داشت: جمعیت شهرستان خرمدره ۶۰ هزار نفر برآورد شده و موقعیت جغرافیایی مناسبی برای توسعه دارد. 

محمدی با بیان اینکه خطوط لوله و گاز شمالغرب از شهر خرمدره عبور کرده و این شهرستان دروازه ورود به شمالغرب کشور است، گفت: امید است توجه بیشتری برای توسعه این شهرستان ها انجام شود. 

وی مردم خرمدره را مردمانی میهمانپذیر و مهربان توصیف کرد و افزود: مردم خرمدره همواره برای توسعه شهر همکاری و همراهی لازم را داشته اند و برای ساخت ادارات در شهرستان بدون هزینه ۹۰ قطعه زمین رایگان ارائه کردند.

فرماندار خرمدره خرمدره را دارای نرخ بالای با سوادی در سطح استان عنوان کرد و گفت: شهرستان خرمدره بالاترین نرخ باسوادی استان را داردو کارشناسان، متخصصان و پزشکان از این شهرستان تربیت و به جامعه معرفی شده اند.

محمدی به اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان شهرستان خرمدره اشاره کرد و گفت: در طی سه سال اخیر ۳۰ میلیارد تومان برای ارتقای بهداشت و درمان شهرستان خرمدره هزینه شده است.

کد خبر 3966514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha