۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۳۶

رئیس کل دادگستری استان سمنان خبر داد:

کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیرین استان سمنان در جشن‌های گلریزان

کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیرین استان سمنان در جشن‌های گلریزان

سمنان - رئیس کل دادگستری استان سمنان از افزایش دو برابری کمک‌های خیرین استان در جشن‌های گلریزان سال جاری خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰ میلیارد ریال جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن مظهری ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزایش دو برابری کمک‌های خیرین استان سمنان در جشنهای گلریزان سال جاری را از جمله برکات و آثار معنوی ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: مجموع کمک‌های خیرین امسال ۱۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته رشد دو برابری داشته است.

وی با تقدیر و تشکر از حضور خیرین در جشنهای گلریزان که در شهرستانهای شاهرود، دامغان، گرمسار و سمنان برگزار شد، گفت: کمک مدیران بخش صنایع و واحدهای تولیدی در سال حمایت از کالای ایرانی نیز چشمگیر بوده است.

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان سمنان افزود: شکات خصوصی برخی از پرونده‌ها نیز با اعلام گذشت در بخشی از مطالبات خود تاثیر چشمگیری در فراهم سازی زمینه آزادی زندانیان داشته اند که نوعی همراهی در این کار خیر بوده است.

مظاهری در ادامه از آزادی ۲۳ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد تا کنون خبر داد و افزود: پیگیری و اقدام های قانونی جهت آزادی دیگر زندانیان اینگونه جرائم با استفاده از کمکهای جمع آوری شده در جشن گلریزان و با حمایت خیرین  استان در حال انجام می باشد.

کد خبر 4320375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha