۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۱۰

با حضور معاون رئیس جمهور؛

فاز اول پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر به بهره‌برداری رسید

فاز اول پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر به بهره‌برداری رسید

بوشهر - فاز اول پارک علم و فناوری خلیج فارس و مجتمع کارگاهی واحدهای فناور با حضور معاون رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ‌فاز اول طرح جامع عمرانی پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر و مجتمع کارگاهی - تجاری سازی واحدهای فناور با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس عصر سه‌شنبه در این آئین اظهار داشت: معاون رئیس جمهور در دومین سفر استانی خود در سال جهش تولید از نزدیک روند اقدامات صورت گرفته از سوی پارک علم و فناوری خلیج فارس در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان بوشهر را بررسی و مشاهده کرد.

حبیب رستمی بیان کرد: سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان بوشهر شامل برنامه های متنوعی با هدف حمایت از واحدهای فناور و دانش بنیان استان است.

وی بیان کرد: افتتاح فاز اول طرح جامع عمرانی پارک علم و فناوری خلیج فارس (ساختمان گلستان)، افتتاح مجتمع کارگاهی - تجاری سازی شرکت های مستقر در پارک و مراکز رشد در شهرک صنعتی ۲ بوشهر که با حمایت های مالی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور فراهم شده، بود.

رستمی بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناور استان و همچنین افتتاح صندوق پژوهش و فناوری استان بوشهر و دو شتاب دهنده تخصصی را از دیگر برنامه های سفر  ستاری در استان بوشهر و مجموعه پارک علم و فناوری خلیج فارس عنوان کرد.

کد خبر 4929062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha