۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۰:۲۰

نماینده بوشهر در مجلس خبرگان:

مشکلات متعدد و متنوع مردم در جزیره خارگ حل شود

مشکلات متعدد و متنوع مردم در جزیره خارگ حل شود

بوشهر- نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشکلات متعدد و متنوع مردم در جزیره خارگ حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری جمعه‌شب در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: جزیره خارگ به تعداد روزهای جنگ مورد حمله قرار گرفته است و مردم مقاوم خارگ با کیسه شن و هر چیزی که داشتند مقابل آتش استادند.

وی به مشکلات خارگی‌ها اشاره کرد و ادامه داد: سند مالکیت خانه‌های یکی از چالش‌های اساسی است. این دعوای دیرینه را پایان دهید و آشتی بین مردم و نفت ایجاد شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: تردد مردم یکی دیگر از مشکلات است که نیاز است به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد. کشتی مسافربری در اختیار مردم قرار گیرد.

وی اضافه کرد: مسئله مهم آب در جزیره خارگ باید دنبال شود. مردم در نقاط بندری دنیا بهترین امکانات را دارند ولی مردم خارگ با تانکر آبرسانی می‌شوند.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزود: مردم عسلویه آلودگی‌ها و آلایندگی‌های فراوانی را دارند. مردم مشکل خونی پیدا کرده‌اند و چه دولتی لایق‌تر از این دولت که بتواند مشکل مردم را حل کند.

وی بیان کرد: موضوع پارس شمالی برای مردم اهمیت زیادی دارد و انتظار می‌رود با تصمیم مناسب زمینه امیدواری بیشتر مردم انجام شود.

کد خبر 5322548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha