۲۷ دی ۱۴۰۰، ۹:۲۰

مدیرکل راهداری کرمانشاه:

انجام۴۰۴۰کیلومتر عملیات برفروبی/۲۲محور روستایی کرمانشاه مسدود است

انجام۴۰۴۰کیلومتر عملیات برفروبی/۲۲محور روستایی کرمانشاه مسدود است

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش سنگین برف و انجام چهار هزار و ۴۰ کیلومتر عملیات برفروبی در استان، گفت: ۲۲محور روستایی کرمانشاه مسدود است.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به علت فعالیت سامانه بارشی در استان کرمانشاه طی شب گذشته در هشت شهرستان بارش برف و باران و پنج شهرستان نیز بارش برف گزارش شده است.

وی با اشاره به بارش برف در ۲۵ محور اصلی استان کرمانشاه، گفت: ۲۷۹ نیرو راهداری با ۱۵۱ دستگاه ماشین آلات طی شب گذشته درحال خدمت رسانی به مردم و بازگشایی راه‌ها بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش نیرو راهداری چهار هزار و ۴۰ کیلومتر عملیات برف روبی و ۲ هزار و ۳۰۷ تن عملیات نمک پاشی انجام گرفته است.

کرمی بیان کرد: همچنین پنج مقطع نیز ریزش برداری و به ۷۵ دستگاه خودرو گرفتار در برف توسط نیروهای راهداری امداد رسانی شده است.

وی ادامه داد: با تلاش نیروهای راهداری ۱۵ محور روستایی بازگشایی شده اما ۲۲ محور روستایی همچنان بسته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با توجه به استمرار فعالیت سامانه بارشی در استان کرمانشاه ۴۶ راهدارخانه با ۶۰۰ نیرو راهداری و ۴۸۰ دستگاه ماشین آلات استان درحال آماده‌باش هستند.

کرمی گفت: مردم می‌توانند پیش از سفر و تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس حاصل کرده و از آخرین وضعیت راه‌ها با خبر شوند.

کد خبر 5401578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha