۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۸:۲۴

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

«تمساح» وارد تماشاخانه ایرانشهر می‌شود/ نگارش فیلمنامه‌ای فوتبالی

«تمساح» وارد تماشاخانه ایرانشهر می‌شود/ نگارش فیلمنامه‌ای فوتبالی

نمایش «تمساح» به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی سال ۱۴۰۲ در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

سیروس همتی نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره سرانجام اجرای نمایش «تمساح» که حدود ۴ سال است وضعیت و نوبت اجرایی آن مشخص نشد، به خبرنگار مهر گفت: ۴ سال است به دنبال اجرای نمایش «تمساح» هستم ولی به دلیل تغییر مدیران و همچنین قول‌هایی که از سوی مدیران عملی نشد، نتوانستم این اثر نمایشی را که در راستای نمایش‌های «مُزا مُزا» و «فیش آباد» است، روی صحنه ببرم.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی گفتگویی که با مدیریت جدید تماشاخانه ایرانشهر داشتم، به من اعلام شد نمایش «تمساح» برای اجراهای سال ۱۴۰۲ تماشاخانه ایرانشهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همتی درباره موضوع «تمساح» توضیح داد: «تمساح» اثری طنز با موضوع اجتماعی سیاسی است. فضای نمایش لازمان و لامکان است و جغرافیای آن ایران نیست ولی می‌تواند مابه‌ازاهایی با شرایط حال حاضر ایران داشته باشد.

سرپرست گروه تئاتر «مانی» با اشاره به اینکه «تمساح» دارای ۸ نقش اصلی و ۴ نقش فرعی است، درباره احتمال حضور خود به عنوان بازیگر در نمایش تأکید کرد: قطعاً جزو بازیگران گروه خواهم بود چون نقشی در نمایش وجود دارد که حتماً باید سیروس همتی آن را بازی کند.

وی در پایان درباره دیگر فعالیت‌های خود گفت: در حال نگارش فیلمنامه «ای جنت» برای اشکان درویشی هستم که موضوعی فوتبالی دارد. این دومین همکاری من با درویشی بعد از فیلم «کن-پامنار» است.

کد خبر 5562791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha