انجمن علمای یمن:

ایران از هر زمان دیگری قویتر است و از توطئه ها عبور خواهد کرد

ایران از هر زمان دیگری قویتر است و از توطئه ها عبور خواهد کرد

انجمن علمای یمن در بیانیه ای حمله تروریستی به زائران حرم مطهر شاهچراغ در شیراز را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، انجمن علمای یمن با صدور پیامی حمله تروریستی به حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم علیهما السلام (شاهچراغ) را محکوم و این اقدام مجرمانه را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

در پیام تسلیت انجمن علمای یمن آمده است: انجمن علمای یمن جنایت حمله به یکی از مزارهای دینی در شهر شیراز ایران را محکوم و با خانواده‌های شهدای این حادثه و دولت و ملت ایران ابراز همبستگی کامل می‌کند.

انجمن علمای یمن تأکید کرد: ما اطمینان داریم که نظام جمهوری اسلامی ایران از هر زمان دیگری قوی‌تر است و از توطئه‌های دشمنان و تلاش‌های مکرر آنها برای ایجاد نا آرامی، فتنه و هرج و مرج عبور خواهد کرد.

پیام تسلیت انجمن علمای یمن به مناسبت حمله تروریستی شاهچراغ در حالی است که پیشتر دفتر سیاسی جنبش انصارالله، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی و محمدعلی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن نیز این حمله را محکوم کرده بودند.

پیشتر نیز ترکیه، چین، روسیه، ونزوئلا، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، سوریه، عمان، امارات و پاکستان حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم و با مردم و دولت ایران ابراز همدردی و همبستگی کردند.

کد خبر 5618717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha