شمار شهدای غزه به ۳۱۳ نفر رسید/ بمباران منازل رهبران سرشناس حماس

شمار شهدای غزه به ۳۱۳ نفر رسید/ بمباران منازل رهبران سرشناس حماس

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد که تا این لحظه ۳۱۳ فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، وزارت بهداشت فلسطین دقایقی پیش در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد که تا این لحظه ۳۱۳ فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه به شهادت رسیدند.

این وزارتخانه شمار مجروحان را هم ۱۹۹۰ نفر اعلام کرد. در بین این شهدا ۲۰ کودک فلسطینی نیز دیده می شوند.

از سوی دیگر، جنگنده‌های صهیونیستی خانه زکریا ابو معمر یکی از رهبران جنبش حماس در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کردند که طی آن ۵ نفر زخمی شدند.

بمباران منازل رهبران سرشناس حماس

بنابر اعلام منابع فلسطینی رژیم صهیونیستی تاکنون منازل رهبران حماس به شرح زیر را بمباران و تخریب کرده است: فتحی حماد، کمال أبو عون، أبو معاذ السراج، غازی حمد، صلاح البردویل، یحیی السنوار، محمود الزهار، نزار عوض الله و عصام الدعالیس.

بیرون کشیدن اجساد ۷ شهید فلسطینی از زیر آوار

تیم‌های امدادی اجساد ۷ شهید فلسطینی را از زیر آوار ساختمانی مسکونی در منطقه زوایده در مرکز نوار غزه بیرون کشیدند. ۵ نفر از این شهدا کودک هستند. جنگنده‌های اسرائیلی دقایقی پیش این ساختمان مسکونی را بمباران کردند.

شهادت فرزند یکی از رهبران حماس

محمد نزار عوض الله فرزند نزار عوض الله از رهبران ارشد حماس و حمدان النجار ابو زکی مدیر دفتر عشایر در وزارت کشور فلسطین در حملات جداگانه دشمن به منازلشان به شهادت رسیدند.

کد خبر 5905780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      3 1
      زدی ضربتی ضربتی نوش کن