۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۲۰

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

سرمربی تیم فوتبال نوبهار: نساجی را به خوبی می شناسیم

سرمربی تیم فوتبال نوبهار: نساجی را به خوبی می شناسیم

سرمربی تیم فوتبال نوبهار ازبکستان گفت: ما تیم فوتبال نساجی را به خوبی می شناسیم و قطعا فردا بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم خواهیم دید.

به گزارش خبرنگار مهر، ساموئل بابایان در نشست خبری پیش بازی با نساجی ایران در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: واقعاً باعث افتخار است در کشور ایران حضور داریم و خوشحالیم که این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. ما نساجی را می‌شناسیم چرا که با آنها بازی کرده‌ایم و به اندازه خوب بازیکنان باتجربه دارند و مطمئن هستیم فردا بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد خواهیم بود.

وی افزود: ما برای این دیدار آماده هستم و با توجه به نقاط مشترک زیادی که بین دو کشور ایران و ازبکستان وجود دارد شناخت خوبی نسبت به همه چیز داریم. مسائل فرهنگی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که بین دو کشور باعث می‌شود تا بازی خوبی را برگزار کنیم.

سرمربی تیم نوبهار در مورد اینکه فردا قرار است دو بازی لیگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی برگزار شود، تاکید کرد: این کار را برای مسئولان استادیوم آزادی سخت می‌کند اما از آنجایی که در این ورزشگاه بازی‌های متعددی برگزار شده فکر نمی‌کنم کار برای آنها زیاد سخت باشد و به خوبی از پس این کار برمی‌آیند.

وی در پایان در خصوص ارتباط خود با سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: واقعاً روابط خوبی بین ایران و ازبکستان وجود دارد. خودم بارها به عنوان مربی مقابل تیم‌های ایرانی بازی کرده‌ام و می‌دانم آنها از لحاظ فنی و سایر جهات دارای کلاس بالایی هستند. حتی خودم روابط خیلی خوبی با قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال ایران دارم و با او هم صحبت می‌کنم. خیلی از حضور در ایران خوشحالم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

در ادامه عادل احمداف بازیکن نوبهار هم عنوان کرد: قطعاً فردا بازی زیبایی را خواهیم دید. می‌دانیم بازی سختی داریم اما حداکثر تلاش خود را می‌کنیم تا با انجام یک بازی عالی هواداران خود را خوشحال کنیم.

کد خبر 5931179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha