۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۳

قاضی زاده هاشمی:

کلینیک مصدومان شیمیایی سردشت سریعا تجهیز شود

کلینیک مصدومان شیمیایی سردشت سریعا تجهیز شود

ارومیه - خبرگزاری مهر: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر تجهیز تنها کلینیک مصدومان شیمیایی در سردشت تاکید و خواستار عملی کردن این اقدام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی ظهر شنبه در جریان بازدید از کلینیک مصدومان شیمیایی سردشت با بیان اینکه در حال حاضر این کلینیک فاقد امکانات است اظهارداشت: با تلاش‌هایی که می‌شود امید می‌رود مشکلات مصدومان شیمیایی سردشت با راه‌اندازی این کلینیک رفع شود.

وی برخورداری از امکانات بهداشتی و درمانی را از حقوق مسلم و اساسی مردم سردشت اعلام کرد و افزود: این کلینیک تلاش می شود بزودی تجهیز و در اختیار مردم این شهرستان قرار گیرد.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به خدمات بیمه سلامت برای نخستین بار در کشور اعلام کرد: 95 درصد روستاییان با مراجعه به بیمارستانهای دولتی از خدمات بیمه تامین اجتماعی به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

وزیر بهداشت با اشاره به احداث خانه‌های جدید بهداشت در کشور افزود: تا پایان امسال 2000 خانه بهداشت احداث و بازسازی و تامین نیرو می‌شوند.

وی با اشاره به جنایات وحشیانه ‌‌ای که در گوشه و کنار جهان رخ می‌دهد، اعلام کرد: حوادث سوریه، جنایات طالبان و آنچه که در گوشه و کنار جهان به اسم اسلام انجام می‌شود نشان از خوی وحشیگری استکبار جهانی و هم‌دستانش دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: جنایتهایی که امروزه در سوریه اتفاق می‌افتد به نام اسلام انجام می‌شود ولی این گروه‌ها سعی دارند از اسم اسلام سوء استفاده کنند و اسلام هراسی را گسترش دهند.

وی بر وحدت بین مسلمانان تاکید کرد و گفت: با وحدت بین مسلمانان می‌توان بر تمام این وحشیگری‌ها فائق آمد و اجازه نداد تا دشمنان اسلام از نام اسلام سوء استفاده کنند.

شهرستان مرزی سردشت در هفتم تیرماه سال 66 در چهار نوبت توسط هواپیماهای رژیم بعثی مورد حمله شیمیایی قرار گرفت که طی آن بیش از 110 نفر شهید و پنج هزار نفر شیمیایی شدند.

شهر مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و در حال حاضر دارای بیشترین تعداد مصدومین شیمیایی در کشور است.

کد خبر 2321127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha