۹ اسفند ۱۳۹۳، ۹:۱۸

هفته سوم لیگ برتر جودو/

میزان خراسان شمالی برابر چهار حریف خود به برتری رسید

میزان خراسان شمالی برابر چهار حریف خود به برتری رسید

بجنورد- رییس هیئت جودو و سرپرست تیم جودوی موسسه مالی و اعتباری میزان گفت: این تیم در هفته سوم لیگ برتر باشگاه های جودوی کشور برابر چهار حریف خود با نتایج قاطع به برتری رسید.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: رقابتهای هفته سوم یازدهمین دوره لیگ برتر جودو باشگاه های کشور یادواره شهید عباس عبداللهی در سالن شهید افراسیابی تهران با انجام چهار دور مسابقه برگزار شد.

وی با اشاره به این که تیم موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی در هر چهار دور مسابقات این هفته برابر حریفان خود به برتری رسید، اضافه کرد: در دور نخست این رقابت ها میزان خراسان شمالی با نتیجه هفت بر صفر هیئت جودو نوشهر را از پیش رو برداشت.

خسرویار ادامه داد: در این دور در سایر دیدارها پاس قوامین با حساب شش بر یک شب های گلوبندک را شکست داد، ثامن الحجج خراسان رضوی با نتیجه پنج بر دو نفت مسجد سلیمان را مغلوب کرد و پالایش گاز ایلام نیز با حساب هفت بر صفر هیئت جودو قزوین را از پیش رو برداشت.

وی افزود: در دور دوم رقابت های هفته سوم لیگ برتر جودو باشگاه های کشور میزان خراسان شمالی با نتیجه هفت بر صفر هیئت جودو قزوین را شکست داد و در سایر بازی ها نیز پاس قوامین با همین نتیجه از سد هیئت جودو نوشهر گذشت، ثامن الحجج خراسان رضوی با نتیجه شش بر یک شبهای گلوبندک را از پیش رو برداشت و نفت مسجد سلیمان نیز چهار بر سه پالایش گاز ایلام را شکست داد.

خسرویار اظهار کرد: در دور سوم این رقابت ها موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی با نتیجه شش بر صفر نفت مسجد سلیمان را مغلوب کرد، پاس قوامین چهار بر یک ثامن الحجج خراسان رضوی را از پیش رو برداشت و شبهای گلوبندک نیز چهار بر سه از سد پالایش گاز ایلام گذشت.

به گفته وی در دور چهارم هفته سوم رقابت های لیگ برتر جودو باشگاه های کشور هم تیم موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی شش بر صفر شبهای گلوبندک را مغلوب کرد، پاس قوامین هفت بر صفر هیئت جودو قزوین را از پیش رو برداشت، ثامن الحجج خراسان رضوی با همین نتیجه پالایش گاز ایلام را شکست داد و نفت مسجد سلیمان نیز هفت بر صفر هیئت جودو نوشهر را از پیش رو برداشت.

خسرویار اظهار داشت: در پلیان هفته سوم رقابت های لیگ برتر جودو باشگاه های کشور تیم پاس قوامین با ۳۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی، با ۳۰ امتیاز همچنان در تعقیب تیم صدرنشین است و پاس ثامن الحجج خراسان رضوی هم با ۲۲ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

به گفته وی همچنین رستوران شبهای گلوبندک با ۱۲ امتیاز، پالایش گاز ایلام و نفت مسجد سلیمان هم با امتیاز یکسان ۱۰ در رده های چهارم تا ششم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم جودو موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی در دوره قبلی این رقابت ها در سال گذشته به مقام نایب قهرمانی رسیده بود و در دوره ماقبل قهرمان شده بود.

کد خبر 2507906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha