شهادت ۱۷ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته در «خان یونس» غزه

شهادت ۱۷ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته در «خان یونس» غزه

شمار شهدای خان یونس در جنوب نوار غزه از دیروز سه شنبه تا کنون همچنان در حال افزایش است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، تعداد شهدای استان خان یونس در جنوب نوار غزه از دیروز سه شنبه تا کنون به ۱۷ شهید رسیده است.

از سوی دیگر، توپخانه رژیم صهیونیستی مرکز و غرب خان یونس را هدف قرار داد. این بمباران با تیراندازی و استفاده از بمب‌های سنگین همراه بوده است.

همچنین بمباران یک خانه در محله الدراج در شرق شهر غزه به زخمی شدن بسیاری از ساکنان آن منجر شد.

روز گذشته نیز، «حسام شبات»، خبرنگار فلسطینی از جنایت وحشیانه نظامیان اشغالگر اسرائیلی علیه غیرنظامیان فلسطینی در شمال غزه خبر داد.

این خبرنگار تاکید کرد که اجساد غیرنظامیان زیادی در میان آوار و زباله‌ها در شمال غزه کشف شده که اشغالگران اسرائیلی دستان و چشمان آنان را بسته سپس اعدام‌شان کرده بودند.

از سوی دیگر، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از چندین روز محاصره و بمباران و تیراندازی به سوی بیمارستان امل وابسته به جمعیت هلال احمر فلسطین در خان‌یونس به این بیمارستان یورش بردند.

اشغالگران صهیونیست پس از یورش به بیمارستان امل با زور سلاح و تهدید از آوارگان فلسطینی و کادر درمان این بیمارستان خواستند که ساختمان بیمارستان را ترک کنند.

همچنین هلال احمر فلسطین اعلام کرد که نظامیان اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی دیوار بیرونی ساختمان جمعیت هلال احمر فلسطین در خان یونس را ویران کرده‌اند و به سوی آوارگان و نیروهای این سازمان آتش گشوده‌اند.

علاوه بر این، میدان الکویت غزه باری دیگر شاهد تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی فلسطینیانی بود که منتظر دریافت کمک‌های محدود ارسالی به نوار غزه بودند.

کد خبر 6009712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha