۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۵۳

پلیس آذربایجان شرقی اعلام کرد:

کشف ۳۷ فقره سرقت در آذربایجان شرقی با دستگیری ۱۱ سارق

کشف ۳۷ فقره سرقت در آذربایجان شرقی با دستگیری ۱۱ سارق

تبریز- ۱۱ سارق با ۳۷ فقره سرقت در آذربایجان شرقی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموران فرماندهی آذربایجان شرقی با هدف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۱۱ سارق را در شهرستان های مختلف این استان شناسایی و دستگیر کردند که نتیجه این اقدامات کشف ۳۷ فقره سرقت و بازگرداندن بخشی از اموال مسروقه به مال باختگان بود.

دستگیری باند سارقان منزل و کشف ۳ فقره سرقت در اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر پنجشنبه در همین خصوص از دستگیری سارقان منزل در این شهرستان خبر داد  و گفت: در پی وقوع سرقت منزل  در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.  

سرهنگ یونس منفرد افزود: ماموران  آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات و اقدامات تخصصی متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند که متهمان در بازجویی های  تکمیلی و فنی پلیس به سه فقره سرقت منزل  اعتراف  و در این خصوص یک نفر مالخر  نیز با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و دو تخته فرش دست بافت مسروقه  از متهمان کشف و ضبط شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در پایان خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به  مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۳ سارق در پوشش تکدی گری در بستان آباد

فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد نیز با اعلام خبر دستگیری ۳ سارق در پوشش متکدی اظهار داشت: بدنبال شکایت تعدادی از شهروندان و مسافران مبنی برسرقت گوشی تلفن همراه و وجه نقد موضوع به صورت ویژه در دستور کارپلیس آگاهی قرارگرفت.

سرهنگ سیاوش علیفام درتشریح این خبر با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی، با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات لازم سارقان را شناسایی کردند؛ افزود: نیروهای پلیس ضمن تحت نظر گرفتن متهمان، آنها را در یک عملیات پلیسی به صورت شبانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: یکی ازسارقان دستگیرشده زن بوده و باهمدستی دو نفرمرد اقدام به سرقت می کردندکه دربازرسی ازاین سارقان تعداد چهار دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد و طلاجات کشف و متهمان به همراه پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

دستگیری سارقان حرفه ای موتورسیکلت و احشام در سراب

فرمانده انتظامی شهرستان سراب نیز با اشاره به دستگیری سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت در این شهرستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در تهران و انتقال به شهرستان سراب، دستگیری سارقان در دستورکار ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

سرهنگ توحید فارسی ادامه داد: دو نفر سارق حرفه ای در این زمینه شناسایی و  پس از دستگیری در بازجویی های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به دو فقره سرقت متورسیکلت از تهران و انتقال به شهر ستان سراب اعتراف کردند که ارزش ریالی موتورسیکلت های مسروقه کشف شده بالغ بر ۲۷۰ میلیون ریال برآورد شده است و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارقان حرفه ای احشام نیز خبر دیگری بود که فرمانده انتظامی شهرستان سراب با اعلام آن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستاهای اطرف شهرستان سراب، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه اسب فروشان در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو توقیفی، تعداد پنج راس احشام سرقتی کشف و دو نفر متهم نیز دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس دلالت داده شدند.

سرهنگ فارسی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به هفت فقره سرقت احشام در نقاط مختلف شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو با ۲۵ فقره سرقت در اسکو

فرمانده انتظامی شهرستان اسکو نیز از دستگیری سارق داخل خودرو در شهر جدید سهند خبر داد و در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش وقوع یک فقره سرقت خودرو، شناسائی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران با انجام عملیات فنی و تخصصی  یک نفر را به عنوان متهم دستگیر کردند که وی در بازجویی های انجام شده، به ۲۵ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

سرگرد  محمد نعمتی افزود : در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه خودروی سواری پراید سرقتی کشف شد و وی پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق منزل در تبریز

فرمانده انتظامی تبریز نیز با بیان اینکه با هوشیاری ماموران گشت کلانتری ۱۲ عباسی یک سارق منزل حین سرقت دستگیر شد؛ اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری ۱۲ عباسی حین گشت زنی سارق منزل را حین سرقت دستگیر کردند و متهم دستگیرشده به کلانتری انتقال و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت بازجویی های تکمیلی به پلیس آگاهی تحویل شد.

سرهنگ پاسدار فرهنگ نوروزی ارزش ریالی اموال مسروقه را ۳۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: اموال مسروقه در یک صورتجلسه به مالباخته عودت داده شد.

کد خبر 4055415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha