۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۱

فرماندار دیلم:

آزادگان اسطوره‌های صبر و پایداری هستند

آزادگان اسطوره‌های صبر و پایداری هستند

بوشهر- فرماندار دیلم با بیان اینکه آزادگان اسطوره‌های صبر، مقاومت و پایداری هستند، گفت: باید نسل‌های امروز را با فداکاری های رزمندگان، شهدا، ایثارگران و آزادگان آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر پنج شنبه در آئین تجلیل از آزادگان و ایثارگران شهرستان دیلم ضمن تبریک ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان (ع) افزود: آزادگان در جریان جنگ تحمیلی در زندان‌های رژیم بعثی با مقاومت در زیر شکنجه‌های روحی و جسمی اقتدار خود را ثابت کردند و تعداد زیادی از این عزیزان در دوران هشت سال دفاع مقدس به سبب شکنجه‌های فراوان به مقام شامخ شهادت نائل شدند.

فرماندار دیلم با بیان اینکه انسان بدون ایمان قوی نمی‌تواند آن شرایط سخت را تحمل کند، بیان کرد: بازگشت آزادگان به میهن اسلامی یکی از روزهای به یادماندنی برای کشور بود و هنوز هم وقتی به بیان خاطرات این روزها پرداخته می‌شود، شور و شوق در چشم‌های همگان موج می‌زند.

اسدی با اشاره به اینکه امروز کتاب‌های زیادی پیرامون رشادت‌های اسطوره‌های صبر، ایثار و شهادت به چاپ رسیده است، خاطرنشان کرد: امروز باید با استفاده از این کتب در جهت ترویج ارزش‌های ایثار و شهادت در بین نسل‌های امروزی، آنها را با فداکاری‌ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، شهدا، ایثارگران و آزادگان آشنا کنیم.

فرماندار شهرستان دیلم تجلیل و تکریم از آزادگان را یک افتخار بزرگ برشمرد و اظهار داشت: پایمردی و ازخودگذشتگی شما در دوران انقلاب اسلامی تیر خلاصی بر پیکر دشمنان انقلاب بود و ما هر لحظه از شما آزادگان که برای اعتلا، عزت و افتخار این سرزمین ایثار و فداکاری کردید و باعث عزت و سربلندی نظام شدید تقدیر و تشکر می‌کنیم

در پایان با حضور جمعی از مسئولان شهرستان دیلم از آزادگان و ایثارگران سرافراز این شهرستان تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 5863815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha