۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۳۷

کریم زاده:

آموزش مهترین بعُد هوشمند سازی است/پایان برنامه پنجم توسعه، اتمام هوشمند سازی مدارس استان مرکزی

آموزش مهترین بعُد هوشمند سازی است/پایان برنامه پنجم توسعه، اتمام هوشمند سازی مدارس استان مرکزی

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی آموزش را مهمترین بعُد هوشمند سازی مدارس دانست و گفت: امیدواریم تا پایان برنامه پنجم توسعه هوشمند سازی مدارس استان مرکزی نیز به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی ظهر روز پنج شنبه در نخستین همایش هوشمند سازی مراکز آموزشی مدارس استان مرکزی در سالن اجتماعات ستارگان اراک گفت:آموزش تاثیر بسزایی در پیشرفت و ارتقاء علمی و عملی افراد در سطح جامعه دارد.

وی با بیان اینکه دستور موکد دین مبین اسلام بر تعلیم و یادگیری علوم و فنون مختلف می باشد از این رو جهت هم افزایی بیشتر و با توجه به مسیری که کشور در راستای استفاده از تکنولوژی نوین آموزشی در پیش گرفته است این سمینار آموزشی برگزار شده است.

کریم زاده در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد:  دانش آموزان ایران اسلامی باید با روش های نوین آموزشی و پرورشی آشنا شوند.

وی حرکت در مسیر رشد و تعالی و پیشرفت جامعه را ضروری دانست و ادامه داد: لازمه این امر آشنایی معلمان و مربیان آموزشی با روش های نوین و آموزش دادن صحیح این مهم به دانش آموزان است.

یکی از گام های موثر در راستای هوشمند سازی مدارس بهره گیری از توان بخش خصوصی  است

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: یکی از گام های موثر در راستای هوشمند سازی مدارس بهره گیری از توان بخش خصوصی  است که در این راستا این همایش با همکاری شرکت مهندسی نوآوران تحقیق و جامعه مجازی پویا برگزار شده است.

وی  آموزش معلمان و مربیان آموزشی را از اولویت های کاری هوشمند سازی مدارس دانست و بیان کرد: برگزاری این همایش راهی برای آگاهی بخشی و آشنایی هر چه بیشتر معلمان با چگونگی استفاده از ابزار و آموزش به دانش آموزان است.

پایان برنامه پنجم توسعه، هوشمند سازی مدارس استان مرکزی به پایان می رسد

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی اولویت کاری هوشمند سازی مدارس را در دوره ابتدایی دانست و بیان کرد: اگر دانش آموزان از دوره ابتدایی با این مهم آشنا شوند در آینده و مقاطع بالاتر مشکلی پیش نمی آید.

این مقام مسوول اظهار کرد: پیش بینی شده است که تا پایان برنامه پنجم توسعه، هوشمند سازی مدارس استان مرکزی به پایان برسد.

گفتنی است در این برنامه شرکت کنندگان آموزش های لازم در رابطه با شیوه های دقیق کار با نرم افزارهای هوشمند سازی، استفاده از وسایل و امکانات و همچنین شیوه های آموزش فرا گرفتند.

کد خبر 2198966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha